34.
Statement of Eating
٣٤-
بیان الطعام
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābir bn ‘abd al-lah | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
abī al-zubayr | Muhammad ibn Muslim al-Qurashi | Truthful, but he practices Tadlis |
‘ubayd al-lah bn abī zīādin al-qaddāḥ | Ubaydullah ibn Abi Ziyad al-Qaddah | Maqbul |
‘attāb bn bashīrin | Atab ibn Bashir al-Jazri | Saduq Hasan al-Hadith |
isḥāq bn ibrāhīm | Ishaq ibn Rahawayh al-Marwazi | Trustworthy Hadith Scholar, Imam |
isḥāq bn ibrāhīm al-ḥanẓalī | Ishaq ibn Rahawayh al-Marwazi | Trustworthy Hadith Scholar, Imam |
wa’aḥmad bn slmh | Ahmad ibn Salamah al-Bazzaz | Hafez, Hajjah, Muttaqin |
muḥammad bn yaḥyá | Muhammad ibn Yahya al-Dhuhali | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), Great |
wamuḥammad bn nu‘aymin | Muhammad ibn Na'im al-Sadi | Acceptable |
muḥammad bn isḥāq | Ibn Khuzaymah al-Sulami | Trustworthy, Authoritative |
abī | Yaqub ibn Yusuf al-Kirmani | Unknown |
abū ‘abd al-lah muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Yaqub al-Shaybani | Trustworthy Hadith Scholar |
al-ḥusayn bn ‘alīin al-tamīmī | Al-Husayn ibn Ali al-Tamimi | Unknown |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
أَبِي الزُّبَيْرِ | محمد بن مسلم القرشي | صدوق إلا أنه يدلس |
عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي زِيَادٍ الْقَدَّاحُ | عبيد الله بن أبي زياد القداح | مقبول |
عَتَّابُ بْنُ بَشِيرٍ | عتاب بن بشير الجزري | صدوق حسن الحديث |
إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ | إسحاق بن راهويه المروزي | ثقة حافظ إمام |
إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْحَنْظَلِيُّ | إسحاق بن راهويه المروزي | ثقة حافظ إمام |
وَأَحْمَدُ بْنُ سَلَمَةَ | أحمد بن سلمة البزاز | حافظ حجة متقن |
مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى | محمد بن يحيى الذهلي | ثقة حافظ جليل |
وَمُحَمَّدُ بْنُ نُعَيْمٍ | محمد بن نعيم السعدي | مقبول |
مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ | ابن خزيمة السلمي | ثقة حجة |
أَبِي | يعقوب بن يوسف الكرماني | مجهول الحال |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الشيباني | ثقة حافظ |
الْحُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ التَّمِيمِيُّ | الحسين بن علي التميمي | مجهول الحال |
Mustadrak Al Hakim 7109
Ubaidullah Ibn Abi Ziyad narrates on the authority of Abu Zubair, from Jabir Ibn Abdullah (may Allah be pleased with them) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “The slaughtering of a fetus is the slaughtering of its mother.” **Husain ibn Ali Tamimi narrates that Muhammad ibn Ishaq narrated on the authority of Muhammad ibn Yahya, from Ishaq ibn Ibrahim Hanthali.** **This Hadith is Sahih according to the criteria of Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but the two Sheikhs (Bukhari and Muslim) did not narrate it. This Hadith is famous on the authority of Abu Zubair through Ibn Abi Laila and Hammad ibn Shuayb. However, this Hadith is also narrated with a Sahih chain of narrators on the authority of Abu Hurairah (may Allah be pleased with him). (As it will be mentioned below).**
" عبیداللہ ابن ابی زیاد القداح ، ابوالزبیر کے واسطے سے حضرت جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہما کا بیان نقل کرتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : جنین کا ذبح ، اس کی ماں کا ذبح ہے ۔ ٭٭ حسین بن علی تمیمی بیان کرتے ہیں کہ محمد بن اسحاق نے محمد بن یحیی کے واسطے سے اسحاق بن ابراہیم حنظلی سے روایت کی ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ یہ حدیث ابن ابی لیلی اور حماد بن شعیب کے واسطے سے ابوالزبیر سے معروف ہے ۔ جبکہ صحیح اسناد کے ساتھ یہ حدیث حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے بھی مروی ہے ۔ ( جیسا کہ درج ذیل ہے )"
Ubaidullah ibn Abi Ziad al-Qadah, Abu al-Zubayr ke waste se Hazrat Jabir bin Abdullah Radi Allahu anhuma ka bayan naqal karte hain ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Janeen ka zabah, us ki maan ka zabah hai. ** Husain bin Ali Tamimi bayan karte hain ki Muhammad bin Ishaq ne Muhammad bin Yahya ke waste se Ishaq bin Ibrahim Hanzali se riwayat ki hai. ** Yeh hadees Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Shaykhyn Rahmatullah Alaihuma ne isko naqal nahin kiya. Yeh hadees Ibn Abi Layla aur Hammad bin Shaib ke waste se Abu al-Zubayr se maroof hai. Jabkay sahih asnad ke sath yeh hadees Hazrat Abu Hurairah Radi Allahu anhu se bhi marwi hai. (Jaisa ke darj zail hai).
حَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا أَبِي، وَمُحَمَّدُ بْنُ نُعَيْمٍ، وَأَحْمَدُ بْنُ سَلَمَةَ، قَالُوا: حَدَّثَنَا إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، أَنْبَأَ عَتَّابُ بْنُ بَشِيرٍ، ثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي زِيَادٍ الْقَدَّاحُ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «ذَكَاةُ الْجَنِينِ ذَكَاةُ أُمِّهِ» أَخْبَرَنِيهِ الْحُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ التَّمِيمِيُّ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، حَدَّثَنِي إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْحَنْظَلِيُّ، فَذَكَرَهُ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ. وَإِنَّمَا يُعْرَفُ مِنْ حَدِيثِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى، وَحَمَّادِ بْنِ شُعَيْبٍ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، وَقَدْ رُوِيَ بِإِسْنَادٍ صَحِيحٍ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7109 - على شرط مسلم