34.
Statement of Eating
٣٤-
بیان الطعام
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī ayyūb | Abu Ayyub al-Ansari | Sahabi |
ibn abī laylá | Abdur-Rahman ibn Abi Layla al-Ansari | Trustworthy |
akhīh | Isa ibn Abd al-Rahman al-Ansari | Trustworthy |
abī laylá | Muhammad ibn 'Abd al-Rahman al-Ansari | Weak in Hadith |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
‘abd al-lah bn al-‘alā’ bn shaybah | Abdullah bin Al-Alaa Al-Basri | Saduq (Truthful), Hasan (Good) Hadith |
‘abd al-lah bn al-jahm al-rāzī | Abdullah bin Al-Juhm Al-Razi | Saduq (truthful) Hasan (good) al-Hadith |
yūsuf bn mūsá | Yusuf ibn Musa al-Razi | Saduq Hasan al-Hadith |
wa’aḥmad bn ja‘far bn naṣrin al-rāzī | Ahmad ibn Ja'far al-Razi | Unknown |
muḥammad bn isḥāq | Ibn Khuzaymah al-Sulami | Trustworthy, Authoritative |
abū ‘alīin al-ḥāfiẓ | Al-Husayn ibn Ali al-Naysaburi | Thiqah Imam |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي أَيُّوبَ | أبو أيوب الأنصاري | صحابي |
ابْنِ أَبِي لَيْلَى | عبد الرحمن بن أبي ليلى الأنصاري | ثقة |
أَخِيهِ | عيسى بن عبد الرحمن الأنصاري | ثقة |
أَبِي لَيْلَى | محمد بن عبد الرحمن الأنصاري | ضعيف الحديث |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْعَلاءِ بْنِ شَيْبَةَ | عبد الله بن العلاء البصري | صدوق حسن الحديث |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْجَهْمِ الرَّازِيُّ | عبد الله بن الجهم الرازي | صدوق حسن الحديث |
يُوسُفُ بْنُ مُوسَى | يوسف بن موسى الرازي | صدوق حسن الحديث |
وَأَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرِ بْنِ نَصْرٍ الرَّازِيُّ | أحمد بن جعفر الرازي | مجهول الحال |
مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ | ابن خزيمة السلمي | ثقة حجة |
أَبُو عَلِيٍّ الْحَافِظُ | الحسين بن علي النيسابوري | ثقة إمام |
Mustadrak Al Hakim 7112
Abu Ayyub al-Ansari narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The slaughter of a fetus is the slaughter of its mother." ** Abu Dawud's narration from Abu Sa'eed is unique in its inclusion of the word "علان" (proclamation). The chain of narrators includes "Ziyad," who is known to have made frequent errors in his narrations. His narrations cannot be presented as evidence. Any scholar of Hadith principles, upon examining this matter, would be astonished to find that Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not include this hadith in their collections. **
" حضرت ابوایوب رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : جنین کا ذبح ، اس کی ماں کا ذبح ہے ۔ ٭٭ ابووداک کی ابوسعید سے روایت کردہ حدیث میں ’’ علان ‘‘ منفرد ہیں ۔ اس کی اسناد میں ’’ زیاد ‘‘ ہیں ، روایت حدیث میں ان سے اکثر غلطی سرزد ہوتی ہے ۔ ان کی روایت کو دلیل کے طور پر پیش نہیں کیا جا سکتا ۔ اصول حدیث کا ماہر جب اس باب میں غور و فکر کرے گا تو وہ حیرانگی کے عالم میں یہی کہے گا کہ امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس حدیث کو نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abu Ayyub RA farmate hain ki Rasul Allah SAW ne irshad farmaya: Janeen ka zabah, uski maa ka zabah hai. ** Abu Dawud ki Abu Saeed se riwayat kardah hadees mein 'Alan' munfarid hain. Iski isnad mein 'Ziyad' hain, riwayat hadees mein inse aksar ghalti sarzad hoti hai. Inki riwayat ko daleel ke tor par pesh nahi kya ja sakta. Usul hadees ka mahir jab is bab mein ghor o fikr karega to woh hairangi ke aalam mein yahi kahega ki Imam Bukhari RA aur Imam Muslim RA ne is hadees ko naqal nahi kya.
فَقَدْ حَدَّثَنَاهُ أَبُو عَلِيٍّ الْحَافِظُ، أَنْبَأَ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، وَأَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرِ بْنِ نَصْرٍ الرَّازِيُّ، فِي آخَرِينَ قَالُوا: ثَنَا يُوسُفُ بْنُ مُوسَى، ثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْجَهْمِ الرَّازِيُّ، ثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْعَلَاءِ بْنِ شَيْبَةَ، ثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ أَبِي لَيْلَى، عَنْ أَخِيهِ، عَنِ ابْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ أَبِي أَيُّوبَ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «ذَكَاةُ الْجَنِينِ ذَكَاةُ أُمِّهِ» وَحَدِيثُ أَبِي الْوَدَّاكِ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ، تَفَرَّدَ بِهِ عَلَّانُ وَفِيهِ زِيَادٌ وَهُوَ كَثِيرُ الْغَلَطِ لَا تَقُومُ بِهِ الْحُجَّةُ، وَمَنْ تَأَمَّلَ هَذَا الْبَابَ مِنْ أَهْلِ الصَّنْعَةِ قَضَى فِي الْعَجَبِ أَنَّ الشَّيْخَيْنِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا لَمْ يُخَرِّجَاهُ فِي الصَّحِيحَيْنِ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7112 - ليس بصحيح