34.
Statement of Eating
٣٤-
بیان الطعام


Mustadrak Al Hakim 7113

Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) narrates: "During the pre-Islamic era, people used to consume certain things and abstain from others based solely on unfounded aversions. Then, Allah Almighty sent His Prophet (peace be upon him) and revealed His book, permitting some things and prohibiting others. Therefore, whatever Allah's book declares lawful is lawful, and whatever it declares unlawful is unlawful. And those things about which it remains silent are permissible." Subsequently, this verse was revealed: "Say (O Muhammad SAW): "I find not in that which has been revealed to me anything forbidden to be eaten by one who wishes to eat it." (Quran 6:145) (Translation: Kanz-ul-Iman, Imam Ahmad Raza) **This Hadith has a Sahih (authentic) chain of narration, although Imam Bukhari and Imam Muslim (may Allah have mercy on them both) have not narrated it.**

" حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں : زمانہ جاہلیت میں لوگ کئی چیزیں کھا لیتے تھے اور کئی چیزیں ( بلاوجہ صرف ) نفرت کی بناء پر چھوڑ دیتے تھے ، اللہ تعالیٰ نے اپنے نبی ﷺ کو بھیجا ، اپنی کتاب نازل فرمائی ، اس میں کچھ چیزوں کو حلال کیا اور کچھ کو حرام ، چنانچہ جس چیز کو کتاب اللہ نے حلال قرار دیا ، وہ حلال ہے ، اور جن چیزوں کو حرام قرار دیا ، وہ حرام ہیں ۔ اور جن کے بارے میں خاموشی ہے وہ معاف ہیں ۔ اس کے بعد یہ آیت نازل فرمائی : {قُلْ لَا أَجِدُ فِي مَا أُوحِيَ إِلَيَّ مُحَرَّمًا عَلَى طَاعِمٍ} [الأنعام: 145] ’’ تم فرماؤ میں نہیں پاتا اس میں جو میری طرف وحی ہوئی کسی کھانے والے پر کوئی کھانا حرام ‘‘۔ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا ) ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Abdullah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a farmate hain : Zamana Jahiliyat mein log kai cheezen kha lete the aur kai cheezen ( bilawajh sirf ) nafrat ki bina par chhor dete the , Allah Ta'ala ne apne Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko bheja , apni kitab nazil farmai , is mein kuch cheezon ko halal kiya aur kuch ko haram , chunancha jis cheez ko kitab Allah ne halal karar diya , woh halal hai , aur jin cheezon ko haram karar diya , woh haram hain . Aur jin ke bare mein khamoshi hai woh maaf hain . Is ke baad yeh ayat nazil farmai : {Qul la ajidu fi ma oohiya ilayya muharraman ala ta'imin} [Al-An'am: 145] '' Tum farmaao mein nahin pata is mein jo meri taraf wahi hui kisi khane wale par koi khana haram ''. ( Tarjuma Kanzul Iman , Imam Ahmad Raza ) ** Yeh hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullahi Alaih aur Imam Muslim Rahmatullahi Alaih ne is ko naqal nahin kiya .

أَخْبَرَنِي عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ دُحَيْمٍ الشَّيْبَانِيُّ، بِالْكُوفَةِ، ثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حَازِمٍ الْغِفَارِيُّ، ثَنَا أَبُو نُعَيْمٍ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ شَرِيكٍ الْمَكِّيُّ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، عَنْ أَبِي الشَّعْثَاءِ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ: «كَانَ أَهْلُ الْجَاهِلِيَّةِ يَأْكُلُونَ أَشْيَاءَ وَيَتْرُكُونَ أَشْيَاءَ تَقَذُّرًا فَبَعَثَ اللَّهُ تَعَالَى نَبِيَّهُ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَنْزَلَ كِتَابَهُ وَأَحَلَّ حَلَالَهُ وَحَرَّمَ حَرَامَهُ فَمَا أَحَلَّ فَهُوَ حَلَالٌ وَمَا حَرَّمَ فَهُوَ حَرَامٌ وَمَا سَكَتَ عَنْهُ فَهُوَ عَفُوٌّ» وَتَلَا هَذِهِ الْآيَةَ: {قُلْ لَا أَجِدُ فِي مَا أُوحِيَ إِلَيَّ مُحَرَّمًا عَلَى طَاعِمٍ} [الأنعام: 145] الْآيَةَ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7113 - صحيح