34.
Statement of Eating
٣٤-
بیان الطعام
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
muḥammad bn isḥāq | Ibn Ishaq al-Qurashi | Saduq Mudallis |
muḥammad bn al-ḥasan al-wāsiṭī | Muhammad ibn al-Hasan al-Muzani | Trustworthy |
wahb bn baqqīyah | Wahban ibn Buqayyah al-Wasiti | Trustworthy |
al-ḥusayn bn sufyān | Al-Hasan ibn Sufian al-Shaybani | Trustworthy |
abū al-walīd | Hassan bin Muhammad an-Naysaburi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ | ابن إسحاق القرشي | صدوق مدلس |
مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ الْوَاسِطِيُّ | محمد بن الحسن المزني | ثقة |
وَهْبُ بْنُ بَقِيَّةَ | وهبان بن بقية الواسطي | ثقة |
الْحُسَيْنُ بْنُ سُفْيَانَ | الحسن بن سفيان الشيباني | ثقة |
أَبُو الْوَلِيدِ | حسان بن محمد النيسابوري | ثقة |
Mustadrak Al Hakim 7111
Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said: "The slaughtering of the fetus is the slaughtering of its mother, but it is better that it also be slaughtered so that the blood that is in its body may also come out. ** This is a very important chapter, its basis is on the narration of Atiyya from Abu Saeed. The two Sheikhs (may Allah have mercy on them) have not narrated it. Some people have the misconception that the narration of Abu Ayyub is Sahih (authentic) but in reality, it is not so."
" حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : جنین کا ذبح ، اس کی ماں کا ذبح ہے , لیکن بہتر ہے کہ اس کو بھی ذبح کر دیا جائے , تاکہ اس کے جسم میں جو خون ہے وہ بھی نکل جائے ۔ ٭٭ یہ بہت عظیم باب ہے ، اس کا مدار عطیہ کے ابوسعید کے طرق پر ہے ۔ شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ بعض لوگوں کو یہ وہم ہے کہ ابوایوب کی حدیث صحیح ہے لیکن حقیقت میں ایسا نہیں ہے ۔"
Hazrat Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a farmate hain ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Janeen ka zabah, uski maa ka zabah hai, lekin behtar hai ki usko bhi zabah kar diya jaye, taki uske jism mein jo khoon hai wo bhi nikal jaye. ** Yeh bahut azeem bab hai, iska madar Atiyyah ke Abu Saeed ke tariq par hai. Shaykhna rehmatullah alaihima ne isko naqal nahin kiya. Baaz logon ko yeh veham hai ki Abu Ayyub ki hadees sahih hai lekin haqeeqat mein aisa nahin hai.
فَحَدَّثَنَا أَبُو الْوَلِيدِ، ثَنَا الْحُسَيْنُ بْنُ سُفْيَانَ، ثَنَا وَهْبُ بْنُ بَقِيَّةَ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ الْوَاسِطِيُّ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «ذَكَاةُ الْجَنِينِ إِذَا أُشْعِرَ ذَكَاةُ أُمِّهِ وَلَكِنَّهُ يُذْبَحَ حَتَّى يَنْصَابَّ مَا فِيهِ مِنَ الدَّمِ» هَذَا بَابٌ كَبِيرٌ مَدَارُهُ عَلَى طُرُقِ عَطِيَّةَ عَنْ أَبِي سَعِيدٍ لِذَلِكَ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَرُبَّمَا تَوَهَّمَ مُتَوَهِّمٌ أَنَّ حَدِيثَ أَبِي أَيُّوبَ صَحِيحٌ وَلَيْسَ كَذَلِكَ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7111 - سكت عنه الذهبي في التلخيص