35.
Statement of Drinking
٣٥-
أحكام الشرب


Mustadrak Al Hakim 7212

Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) narrated: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade drinking water directly from a waterskin. After the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) prohibition, there was an incident where a man woke up at night and drank water directly from a waterskin. A snake came out of that waterskin. ** This hadith is sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) but the two Sheikhs (Imam Abu Hanifa and Imam Malik - may Allah have mercy on them) did not narrate it.

" حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں : رسول اللہ ﷺ نے مشکیزے کے ساتھ منہ لگا کر پانی پینے سے منع فرمایا ہے ۔ رسول اللہ ﷺ کے منع کرنے کے بعد کا واقعہ ہے کہ ایک آدمی رات کو اٹھا اور اس نے مشکیزے کو منہ لگا کر پانی پیا ، تو اس مشکیزے سے سانپ نکل آیا تھا ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Abdullah bin Abbas razi Allah unhuma farmate hain : Rasool Allah ﷺ ne mashkize ke sath munh laga kar pani pine se mana farmaya hai . Rasool Allah ﷺ ke mana karne ke bad ka waqia hai ki ek aadmi raat ko utha aur usne mashkize ko munh laga kar pani piya , to us mashkize se saanp nikal aaya tha . ** Ye hadees Imam Bukhari rehmatullah alaih ke miyaar ke mutabiq sahi hai lekin Shekhan rehmatullah alaihema ne is ko naqal nahi kya .

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ الصَّغَانِيُّ، ثَنَا أَبُو عَامِرٍ الْغِفَارِيُّ، ثَنَا زَمْعَةُ بْنُ صَالِحٍ، عَنْ سَلَمَةَ بْنِ وَهْرَامَ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ: «نَهَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ اخْتِنَاثِ الْأَسْقِيَةِ وَأَنَّ رَجُلًا بَعْدَمَا نَهَى عَنْهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَامَ بِاللَّيْلِ إِلَى سِقَاءٍ فَاخْتَنَثَهُ فَخَرَجَتْ عَلَيْهِ مِنْهُ حَيَّةٌ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الْبُخَارِيِّ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7212 - على شرط البخاري