35.
Statement of Drinking
٣٥-
أحكام الشرب


Mustadrak Al Hakim 7236

Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) narrates that after the apparent passing of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), Abu Bakr Siddiq (may Allah be pleased with him), Umar (may Allah be pleased with him) and some other companions were sitting and discussing which is the biggest of the major sins. They did not have enough knowledge to reach a conclusion, so they sent me to Abdullah bin Amr (may Allah be pleased with him) to inquire about it. He said that the biggest sin is 'drinking alcohol'. I came back to them and told them (that the biggest sin is drinking alcohol), but they did not believe it and all of them ran to the house of Abdullah bin Amr (may Allah be pleased with him). Abdullah bin Amr (may Allah be pleased with him) told them that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “A king of the children of Israel caught a man and gave him the option to either drink alcohol, be killed, commit adultery, or eat the meat of a pig, otherwise he would have him killed. That man chose alcohol. When he drank the alcohol, he was not saved from any of the sins that they wanted to trap him in. And the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) told us: Whoever drinks alcohol, Allah Almighty does not accept his forty days of worship, and whoever dies with alcohol in his stomach, Paradise is forbidden for him. And if he dies (after drinking alcohol) within forty days, he will die the death of ignorance. ** This hadith is sahih (authentic) according to the criteria of Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but the two Sheikhs (may Allah have mercy on them) did not narrate it.

" حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ کے ظاہری وصال کے بعد حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ ، حضرت عمر رضی اللہ عنہ اور کچھ دیگر صحابہ کرام بیٹھے تھے اور اس موضوع پر بات کر رہے تھے کہ کبیرہ گناہوں میں سب سے بڑا کونسا ہے ۔ ان کے پاس اتنا علم نہ تھا کہ وہ کسی نتیجے پر پہنچ سکتے ، انہوں نے اس بابت دریافت کرنے کے لئے مجھے حضرت عبداللہ بن عمرو رضی اللہ عنہما کے پاس بھیجا ، انہوں نے بتایا کہ سب سے بڑا گناہ ’’ شراب نوشی ‘‘ ہے ۔ میں واپس ان کے پاس آیا اور بتایا ( کہ سب سے بڑا گناہ شراب نوشی ہے ) وہ لوگ یہ بات نہ مانے اور سب لوگ بھاگتے ہوئے حضرت عبداللہ بن عمرو رضی اللہ عنہما کے گھر آ گئے ، حضرت عبداللہ بن عمرو رضی اللہ عنہما نے ان کو بتایا کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : بنی اسرائیل کے ایک بادشاہ نے ایک آدمی کو پکڑا اور اس کو اختیار دیا کہ شراب پیے یا قتل کرے ، یا زنا کرے ، یا خنزیر کا گوشت کھائے ، ورنہ وہ اس کو قتل کروا دے گا ۔ اس آدمی نے شراب کو اختیار کیا ، جب اس نے شراب پی لی تو پھر وہ کسی بھی گناہ سے نہ بچ سکا جس میں وہ لوگ اس کو پھنسانا چاہتے تھے ۔ اور رسول اللہ ﷺ نے ہمیں فرمایا : جو شخص شراب پیتا ہے اللہ تعالیٰ اس کی چالیس دن کی عبادت قبول نہیں کرتا ، اور مرتے وقت جس کے پیٹ میں شراب ہو گی ، اس پر جنت حرام ہے ۔ اور اگر وہ ( شراب پینے کے بعد ) چالیس دن کے اندر اندر مر گیا تو وہ جاہلیت کی موت مرا ۔ ٭٭ یہ حدیث امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a bayan karte hain keh Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke zahiri wisal ke baad Hazrat Abu Bakr Siddique (رضي الله تعالى عنه) , Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) aur kuchh deegar Sahaba Kiram baithe thay aur is mauzu par baat kar rahe thay keh kabira gunahon mein sab se bada kaunsa hai. Un ke pass itna ilm nah tha keh woh kisi natije par pohanch sakte, unhon ne is baabat daryaft karne ke liye mujhe Hazrat Abdullah bin Amro ( (رضي الله تعالى عنه) a ke pass bheja, unhon ne bataya keh sab se bada gunah ''sharab noshi'' hai. Main wapas un ke pass aaya aur bataya (keh sab se bada gunah sharab noshi hai) woh log yeh baat nah mane aur sab log bhagte huye Hazrat Abdullah bin Amro ( (رضي الله تعالى عنه) a ke ghar aa gaye, Hazrat Abdullah bin Amro ( (رضي الله تعالى عنه) a ne un ko bataya keh Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Bani Israel ke ek badshah ne ek aadmi ko pakda aur us ko ikhtiyar diya keh sharab piye ya qatl kare, ya zina kare, ya khazira ka gosht khaye, warna woh us ko qatl karwa dega. Iss aadmi ne sharab ko ikhtiyar kiya, jab us ne sharab pi li to phir woh kisi bhi gunah se nah bach saka jis mein woh log us ko phansana chahte thay. Aur Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne hamen farmaya: Jo shakhs sharab pita hai Allah Ta'ala us ki chalis din ki ibadat qubool nahin karta, aur marte waqt jis ke pet mein sharab ho gi, us par jannat haram hai. Aur agar woh (sharab pine ke baad) chalis din ke andar andar mar gaya to woh jahiliyat ki maut mara. ** Yeh hadees Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rahmatullah Alaihima ne is ko naql nahin kiya.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذَ الْعَدْلُ، ثَنَا عُبَيْدُ بْنُ شَرِيكٍ، ثَنَا سَعِيدُ بْنُ أَبِي مَرْيَمَ، أَنْبَأَ الدَّرَاوَرْدِيُّ، حَدَّثَنِي دَاوُدُ بْنُ صَالِحٍ، عَنْ سَالِمِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، عَنْ أَبِيهِ، أَنَّ أَبَا بَكْرٍ الصِّدِّيقَ، وَعُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، وَنَاسًا مِنْ أَصْحَابِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ جَلَسُوا بَعْدَ وَفَاةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَذَكَرُوا أَعْظَمَ الْكَبَائِرِ فَلَمْ يَكُنْ عِنْدَهُمْ فِيهَا عِلْمٌ يَنْتَهُونَ إِلَيْهِ فَأَرْسَلُونِي إِلَى عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، أَسْأَلُهُ عَنْ ذَلِكَ فَأَخْبَرَنِي أَنَّ أَعْظَمَ الْكَبَائِرِ شُرْبُ الْخَمْرِ فَأَتَيْتُهُمْ فَأَخْبَرْتُهُمْ فَأَنْكَرُوا ذَلِكَ وَوَثَبُوا إِلَيْهِ جَمِيعًا حَتَّى أَتَوْهُ فِي دَارِهِ فَأَخْبَرَهُمْ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «إِنَّ مَلِكًا مِنْ مُلُوكِ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَخَذَ رَجُلًا فَخَيَّرَهُ بَيْنَ أَنْ يَشْرَبَ الْخَمْرَ أَوْ يَقْتُلَ نَفْسًا أَوْ يَزْنِيَ أَوْ يَأْكُلَ لَحْمَ الْخِنْزِيرِ أَوْ يَقْتُلُوهُ إِنْ أَبَى فَاخْتَارَ أَنْ يَشْرَبَ الْخَمْرَ وَأَنَّهُ لَمَّا شَرِبَهَا لَمْ يَمْتَنِعْ مِنْ شَيْءٍ أَرَادُوهُ مِنْهُ» وَأَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ لَنَا مُجِيبًا: «مَا مِنْ أَحَدٍ يَشْرَبُهَا فَيَقْبَلَ اللَّهُ لَهُ صَلَاةً أَرْبَعِينَ لَيْلَةً وَلَا يَمُوتُ وَفِي مَثَانَتِهِ مِنْهَا شَيْءٌ إِلَّا حُرِّمَتْ عَلَيْهِ بِهَا الْجَنَّةُ، فَإِنْ مَاتَ فِي أَرْبَعِينَ لَيْلَةً مَاتَ مَيْتَةً جَاهِلِيَّةً» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7236 - سكت عنه الذهبي في التلخيص