38.
Narrations Regarding Medicine
٣٨-
روایات عن الطب
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
abī | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
‘abd al-raḥman bn abī al-zinād | Abdur Rahman ibn Abi al-Zinad al-Qurashi | He was a jurist and trustworthy. His memory was affected when he moved to Baghdad. |
sulaymān bn dāwud al-hāshimī | Sulayman ibn Dawud al-Qurashi | Trustworthy |
wa‘alī bn ‘abd al-‘azīz al-baghawī | Ali ibn Abd al-Aziz al-Baghwi | Trustworthy |
ismā‘īl bn isḥāq al-qāḍī | Ismail bin Ishaq Al-Qadi | Trustworthy Haafiz |
‘alī bn ḥamshādh al-‘adl | Ali ibn Hamshad al-Naysaburi | Trustworthy Imam |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
أَبِي | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي الزِّنَادِ | عبد الرحمن بن أبي الزناد القرشي | وكان فقيها, صدوق تغير حفظه لما قدم بغداد |
سُلَيْمَانُ بْنُ دَاوُدَ الْهَاشِمِيُّ | سليمان بن داود القرشي | ثقة |
وَعَلِيُّ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ الْبَغَوِيُّ | علي بن عبد العزيز البغوي | ثقة |
إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِسْحَاقَ الْقَاضِي | إسماعيل بن إسحاق القاضي | ثقة حافظ |
عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذَ الْعَدْلُ | علي بن حمشاد النيسابوري | ثقة إمام |
Mustadrak Al Hakim 7447
Urwah narrates: Umm al-Mu'mineen Aisha (may Allah be pleased with her) said: "O my nephew! I have witnessed a strange incident regarding the respect shown by the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) towards his uncle. The incident is as follows: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) often used to experience pain in his side. Once, he suffered from this pain, and it became very severe. We used to say that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) has bone pain, and we did not understand that he had pain in his side. One day, the pain intensified to such an extent that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) fainted. We were terrified for him. We thought that he had contracted pleurisy. We administered a medicine called 'Lud' (administering medicine through one corner of the mouth). Then, the Prophet's (peace and blessings of Allah be upon him) condition improved slightly, and he regained consciousness from the fainting spell. He realized that he had been given 'Lud' and also felt its effect. He (peace and blessings of Allah be upon him) said: 'You think that Allah has inflicted upon me something that He will never inflict upon me? By the One in whose grip my soul is, everyone in this house will be given 'Lud' except my uncle.'" The narrator says: "I saw everyone being given 'Lud' one by one." Umm al-Mu'mineen Aisha (may Allah be pleased with her) says: "We mention the virtue of all those who were present in the house that day. Everyone was given 'Lud,' and this 'Lud' reached even the Mothers of the Believers. Every woman was given 'Lud,' even one of us." Abu al-Zinad says: "I think it was Maymunah (may Allah be pleased with her)." The narrator says: "Some people said: 'Umm Salamah is still left.'" Umm Salamah (may Allah be pleased with her) said: "By Allah! I am fasting." We said: "By Allah! This is a serious matter. We will not leave you without giving you 'Lud' because the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) has taken an oath." So, we gave 'Lud' to Umm Salamah (may Allah be pleased with her) as well. ** This hadith has a Sahih (authentic) chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not include it in their compilations.
" حضرت عروہ فرماتے ہیں : ام المومنین حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا : اے میرے بھانجے ! میں نے رسول اللہ ﷺ کو اپنے چچا کی تعظیم کرنے کا ایک عجیب منظر دیکھا ہے ۔ واقعہ کچھ یوں ہے کہ رسول اللہ ﷺ کو عموماً پہلو میں درد ہو جایا کرتا تھا ۔ ایک دفعہ آپ اس درد مں مبتلا ہوئے ، اور اس میں بہت شدت آ گئی ، ہم یہ کہتے تھے کہ رسول اللہ ﷺ کو ہڈیوں کا درد ہے ۔ اور ہمیں یہ سمجھ نہ آیا کہ رسول اللہ ﷺ کو پہلو کا درد ہے ، ایک دن اس میں بہت شدت آ گئی ۔ حتی کہ رسول اللہ ﷺ بے ہوش ہو گئے ، ہمیں آپ ﷺ کی ذات پر بہت خوف طاری ہو گیا ۔ ہم سمجھے کہ آپ ﷺ کو ذات الجنب ( یعنی نمونیا ) ہو گیا ہے ۔ ہم نے آپ ﷺ کو ’’ لد ‘‘ ( منہ کے ایک کنارے دوائی پلانا ) کر دیا پھر حضور ﷺ کی طبیعت کچھ ٹھیک ہو گئی ، اور بے ہوشی میں افاقہ ہوا ۔ آپ کو پتہ چل گیا کہ آپ کو ’’ لد ‘‘ کیا گیا ہے اور اس ’’ لد ‘‘ کا اثر بھی حضور ﷺ نے محسوس کیا ۔ آپ ﷺ نے فرمایا : تم یہ سمجھ رہے ہو کہ اللہ تعالیٰ نے مجھ پر وہ چیز مسلط کر دی ہے جو وہ مجھ پر کبھی مسلط کرے گا ہی نہیں ، اس ذات کی قسم جس کے قبضہ قدرت میں میری جان ہے ، اس گھر میں جو بھی ہے ان سب کو ’’ لد ‘‘ کیا جائے گا ۔ سوائے میرے چچا کے ۔ راوی کہتے ہیں : میں نے دیکھا ایک ایک کر کے سب کو ’’ لد ‘‘ کیا گیا ۔ ام المومنین حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں : اس دن جتنے بھی لوگ گھر میں موجود تھے ، ہم ان کی فضیلت بیان کرتے ہیں ، تمام لوگوں نے بھی ’’ لد ‘‘ کیا اور یہ ’’ لدود ‘‘ امہات المومنین تک بھی پہنچا ، ہر ہر خاتون کو بھی ’’ لد ‘‘ کیا گیا ۔ یہاں تک کہ وہ ’’ لدود ‘‘ ہم میں سے بھی ایک عورت تک پہنچا ۔ ابوالزناد کہتے ہیں : میرا خیال ہے کہ وہ میمونہ رضی اللہ عنہا ہی ہیں ۔ راوی کہتے ہیں : کچھ لوگوں نے کہا : ام سلمہ تو رہ ہی گئی ۔ ام سلمہ رضی اللہ عنہا نے کہا : اللہ کی قسم ! میں روزے سے ہوں ۔ ہم نے کہا : اللہ کی قسم ! یہ تو بری بات ہے ، ہم آپ کو ’’ لد ‘‘ کئے بغیر نہیں چھوڑیں گے ۔ کیونکہ رسول اللہ ﷺ نے اس بات کی قسم دی ہے ۔ چنانچہ ہم نے ام سلمہ رضی اللہ عنہا کو بھی ’’ لد ‘‘ کیا ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Urwa farmate hain : Ummulmomineen Hazrat Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne kaha : Aye mere bhaanje! Maine Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko apne chacha ki tazeem karne ka ek ajeeb manzar dekha hai. Waqea kuch yun hai ki Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko amuman pehlu mein dard ho jaya karta tha. Ek dafa aap is dard mein mubtala hue, aur is mein bahut shiddat aa gai, hum ye kehte thay ki Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko haddiyon ka dard hai. Aur humein ye samajh na aaya ki Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko pehlu ka dard hai, ek din is mein bahut shiddat aa gai. Hatta ki Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) behosh ho gaye, humein aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ki zaat par bahut khauf tari ho gaya. Hum samjhe ki aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ko zaatul janb (yani pneumonia) ho gaya hai. Humne aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ko 'lud' (munh ke ek kinare dawai pilana) kar diya phir Huzoor (صلى الله عليه وآله وسلم) ki tabiyat kuch theek ho gai, aur behosh mein afaqa hua. Aap ko pata chal gaya ki aap ko 'lud' kiya gaya hai aur is 'lud' ka asar bhi Huzoor (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mehsoos kiya. Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya : Tum ye samajh rahe ho ki Allah Ta'ala ne mujh par woh cheez musallat kar di hai jo woh mujh par kabhi musallat karega hi nahi, is zaat ki qasam jis ke qabza qudrat mein meri jaan hai, is ghar mein jo bhi hai in sab ko 'lud' kiya jayega. Siwaye mere chacha ke. Rawi kehte hain : Maine dekha ek ek kar ke sab ko 'lud' kiya gaya. Ummulmomineen Hazrat Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) farmati hain : Is din jitne bhi log ghar mein mojood thay, hum un ki fazilat bayan karte hain, tamam logon ne bhi 'lud' kiya aur ye 'ludood' Ummahaatulmomineen tak bhi pahuncha, har har khatoon ko bhi 'lud' kiya gaya. Yahaan tak ki woh 'ludood' hum mein se bhi ek aurat tak pahuncha. Abuzzaznad kehte hain : Mera khayal hai ki woh Maimoona ( (رضي الله تعالى عنه) ا) hi hain. Rawi kehte hain : Kuch logon ne kaha : Umm e Salma to reh hi gai. Umm e Salma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne kaha : Allah ki qasam! main rozedaar hun. Humne kaha : Allah ki qasam! ye to buri baat hai, hum aap ko 'lud' kiye baghair nahi chhodenge. Kyunki Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne is baat ki qasam di hai. Chunancha humne Umm e Salma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ko bhi 'lud' kiya. ** Ye hadees sahih ul isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne is ko naql nahi kiya.
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذَ الْعَدْلُ، ثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِسْحَاقَ الْقَاضِي، وَعَلِيُّ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ الْبَغَوِيُّ، قَالَ: ثَنَا سُلَيْمَانُ بْنُ دَاوُدَ الْهَاشِمِيُّ، حَدَّثَنِي عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي الزِّنَادِ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، أَخْبَرَنِي أَبِي، أَنَّ عَائِشَةَ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا قَالَتْ: يَا ابْنَ أُخْتِي لَقَدْ رَأَيْتُ مِنْ تَعْظِيمِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَمِّهِ أَمْرًا عَجِيبًا وَذَلِكَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَتْ تَأْخُذُهُ الْخَاصِرَةُ فَتَشْتَدُّ بِهِ وَكُنَّا نَقُولُ: أَخَذَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عِرْقُ الْكُلْيَةِ وَلَا نَهْتَدِي أَنْ نَقُولَ: الْخَاصِرَةُ أَخَذَتْ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمًا فَاشْتَدَّتْ بِهِ حَتَّى أُغْمِيَ عَلَيْهِ وَخِفْنَا عَلَيْهِ وَفَزِعَ النَّاسُ إِلَيْهِ فَظَنَنَّا أَنَّ بِهِ ذَاتَ الْجَنْبِ فَلَدَدْنَاهُ ثُمَّ سُرِّيَ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَفَاقَ فَعَرَفَ أَنَّهُ قَدْ لُدَّ، وَوَجَدَ أَثَرَ ذَلِكَ اللَّدِّ فَقَالَ: «أَظَنَنْتُمْ أَنَّ اللَّهَ سَلَّطَهَا عَلَيَّ مَا كَانَ اللَّهُ لَيُسَلِّطَهَا عَلَيَّ وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ لَا يَبْقَى فِي الْبَيْتِ أَحَدٌ إِلَّا لُدَّ إِلَّا عَمِّي» قَالَ: فَرَأَيْتُهُمْ يَلُدُّونَهُمْ رَجُلًا رَجُلًا قَالَتْ عَائِشَةُ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا: «وَمَنْ فِي الْبَيْتِ يَوْمَئِذٍ فَنَذْكُرُ فَضْلَهُمْ فَلُدَّ الرِّجَالُ أَجْمَعُونَ وَبَلَغَ اللَّدُودُ أَزْوَاجَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَلُدِدْنَ امْرَأَةً امْرَأَةً حَتَّى بَلَغَ اللَّدُودُ امْرَأَةً مِنَّا» قَالَ أَبُو الزِّنَادِ: «وَلَا أَعْلَمُهَا إِلَّا مَيْمُونَةَ» قَالَ: "" وَقَالَ النَّاسُ: أُمُّ سَلَمَةَ فَقَالَتْ: إِنِّي وَاللَّهِ لَصَائِمَةٌ فَقُلْنَا: بِئْسَ وَاللَّهِ مَا ظَنَنْتُ أَنْ نَتْرُكَكِ وَقَدْ أَقْسَمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَلَدَدْنَاهَا «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7447 - صحيح