39.
Narrations Regarding Sacrifice
٣٩-
روایات عن الأضاحی
Mustadrak Al Hakim 7518
The Mother of the Believers, Umm Salama (may Allah be pleased with her) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said: "When the moon of Dhul-Hijjah appears, then whoever intends to offer sacrifice, let him not cut his hair or nails until he has offered his sacrifice." ** This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but the two Sheikhs (may Allah have mercy on them) did not narrate it.
" ام المومنین حضرت ام سلمہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : جب عید الاضحی کا چاند طلوع ہو جائے ، تو جو شخص قربانی کرنے کی نیت رکھتا ہو ، اس کو چاہیے کہ قربانی کرنے تک اپنے بال اور ناخن نہ کاٹے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"
Um ul momineen hazrat um salma raziallahu anha farmati hain keh rasool allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya jab eid ul azha ka chand talu ho jaye to jo shakhs qurbani karne ki niyat rakhta ho us ko chahiye keh qurbani karne tak apne bal aur nakhun na kate yeh hadees imam bukhari rehmatullahi alaih aur imam muslim rehmatullahi alaih ke mayar ke mutabiq sahih hai lekin sheikhain rehmatullahi alaihima ne is ko naqal nahi kiya
أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ سَلْمَانَ الْفَقِيهُ بِبَغْدَادَ وَبَكْرُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّيْرَفِيُّ، بِمَرْوَ قَالَا: ثَنَا أَبُو قِلَابَةَ الرَّقَاشِيُّ، ثَنَا يَحْيَى بْنُ كَثِيرِ بْنِ دِرْهَمٍ، ثَنَا شُعْبَةُ، وَأَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرٍ، ثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ، حَدَّثَنِي أَبِي، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، ثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ، قَالَ: سَمِعْتُ عَمْرَو بْنَ مُسْلِمٍ، يَقُولُ: سَمِعْتُ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيَّبِ، يَقُولُ: قَالَتْ أُمُّ سَلَمَةَ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «مَنْ رَأَى هِلَالَ ذِي الْحِجَّةِ فَأَرَادَ أَنْ يُضَحِّيَ فَلَا يَأْخُذْ مِنْ ظُفْرِهِ وَلَا مِنْ شَعْرِهِ حَتَّى يُضَحِّيَ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7518 - على شرط البخاري ومسلم