39.
Narrations Regarding Sacrifice
٣٩-
روایات عن الأضاحی
Mustadrak Al Hakim 7528
Abu Salama narrated from Bara' bin 'Azib, may Allah be pleased with him, that the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said the same. ** Rabi' said in his book with two chains of narration: 'Awza'i narrated to us from Abu Salama, from Bara', may Allah be pleased with him. This hadith has a sahih (sound) chain of narration, but the two Shaykhs (Bukhari and Muslim) did not narrate it. However, Imam Muslim, may Allah have mercy on him, narrated it from Sulayman bin 'Abd al-Rahman, from 'Ubayd bin Fayruz, from Bara', may Allah be pleased with him. Imam Muslim, may Allah have mercy on him, was criticized for this narration because there is a difference in the narrators. The most authentic hadith on this matter is the one narrated by Yahya bin Abi Kathir from Abu Salama.
" ابوسلمہ نے براء بن عازب رضی اللہ عنہ سے رسول اللہ ﷺ کا ایسا ہی ارشاد نقل کیا ہے ۔ ٭٭ ربیع نے دو اسنادوں کے ہمراہ اپنی کتاب میں لکھا ہے کہ ’’ ہمیں اوزاعی نے ابوسلمہ کے واسطے سے حضرت براء رضی اللہ عنہ کی روایت بیان کی ہے ۔ اور یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ تاہم امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے سلیمان بن عبدالرحمن کے حوالے سے حضرت عبید بن فیروز سے پھر حضرت براء رضی اللہ عنہ سے مروی حدیث نقل کی ہے ۔ اس روایت کی بناء پر امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ پر گرفت بھی ہوئی ہے کیونکہ اس میں ناقلین کا اختلاف ہے ، اور اس معاملہ میں سب سے صحیح حدیث وہ ہے جو یحیی بن ابی کثیر نے حضرت ابوسلمہ سے روایت کی ہے ۔"
Abusalma ne Bara bin Aazib Radi Allaho Anho se Rasool Allah Sallallaho Alaihe Wasallam ka aisa hi irshad naqal kya hai. Rabi ne do isnadon ke hamrah apni kitab mein likha hai ki humein Auzai ne Abusalma ke waste se Hazrat Bara Radi Allaho Anho ki riwayat bayan ki hai. Aur yeh hadees sahih ul asnad hai lekin Sheikhein Rehmatullah Alaihema ne isko naqal nahi kya. Taham Imam Muslim Rehmatullah Alaihe ne Sulaiman bin Abdir Rahman ke hawale se Hazrat Ubaid bin Feeroz se phir Hazrat Bara Radi Allaho Anho se marvi hadees naqal ki hai. Is riwayat ki bina par Imam Muslim Rehmatullah Alaihe par giraft bhi hui hai kyunki is mein naqleen ka ikhtilaf hai, aur is mamle mein sab se sahih hadees wo hai jo Yahya bin Abi Kaseer ne Hazrat Abusalma se riwayat ki hai.
حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ عُقْبَةُ، ثَنَا الرَّبِيعُ، ثَنَا أَيُّوبُ بْنُ سُوَيْدٍ، ثَنَا الْأَوْزَاعِيُّ، عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِمِثْلِهِ قَالَ الرَّبِيعُ فِي كِتَابِهِ بِالْإِسْنَادَيْنِ قَالَ: ثَنَا الْأَوْزَاعِيُّ حَدِيثُ أَبِي سَلَمَةَ، عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، إِنَّمَا أَخْرَجَ مُسْلِمٌ رَحِمَهُ اللَّهُ تَعَالَى حَدِيثَ سُلَيْمَانَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ عُبَيْدِ بْنِ فَيْرُوزٍ، عَنِ الْبَرَاءِ، وَهُوَ فِيمَا أُخِذَ عَلَى مُسْلِمٍ رَحِمَهُ اللَّهُ لِاخْتِلَافِ النَّاقِلِينَ فِيهِ وَأَصَحُّهُ حَدِيثُ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ"" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7527 - أيوب بن سويد ضعفه أحمد