41.
Narrations Regarding Repentance and Returning to Allah
٤١-
روایات عن التوبة والرجوع إلى الله


Mustadrak Al Hakim 7630

Jundub narrates: A villager came, dismounted from his ride, tied it, and prayed behind the Messenger of Allah ﷺ. When the Messenger of Allah ﷺ finished the prayer, he came to his ride, untied it, mounted it, and then exclaimed, "O Allah! Have mercy on me and Muhammad ﷺ, and do not include anyone else in our mercy." Upon hearing his words, the Prophet ﷺ asked his companions, "What do you think? Is this man more astray or his camel? Didn't you hear what he said while supplicating?" The companions replied, "Yes, O Messenger of Allah ﷺ, we heard." The Prophet ﷺ said, "He wished to limit the vast mercy of Allah. Indeed, Allah has created one hundred mercies. He sent down one of these mercies to the world, due to which humans, jinn, animals, and all creatures show mercy to one another, while ninety-nine mercies are with Allah." ** This hadith has a sahih chain of narration, but Imam Bukhari and Imam Muslim did not narrate it.

" حضرت جندب فرماتے ہیں : ایک دیہاتی شخص آیا ، اس نے اپنی سواری بٹھائی ، اس کو باندھا ، رسول اللہ ﷺ کے پیچھے نماز پڑھی ، جب رسول اللہ ﷺ نے سلام پھیرا تو وہ اپنی سواری کے پاس آیا ، اس کی رسی کھولی اور اس پر سوار ہو گیا ، پھر ندا دی : اے اللہ ! تو مجھ پر اور محمد ﷺ پر رحمت فرما اور ہماری رحمت میں کسی دوسرے کو شامل نہ فرما ۔ نبی اکرم ﷺ نے اس کی بات سن کر صحابہ کرام سے فرمایا : تمہارا کیا خیال ہے ؟ یہ شخص زیادہ گمراہ ہے یا اس کا اونٹ ؟ تم نے سنا نہیں ہے ، اس نے دعا مانگتے ہوئے کیا کہا ؟ صحابہ کرام نے عرض کی : جی ہاں یا رسول اللہ ﷺ ہم نے سنا ہے ۔ حضور ﷺ نے فرمایا : اس نے اللہ تعالیٰ کی وسیع رحمت کو روکنا چاہا ہے ۔ بے شک اللہ تعالیٰ نے ایک سو رحمتیں پیدا فرمائی ہیں ، ان میں سے ایک رحمت دنیا میں اتاری ہے جس کے باعث انسان ، جنات ، جانور اور تمام مخلوقات ایک دوسرے پر رحمت کرتے ہیں ، جبکہ 99 رحمتیں اللہ تعالیٰ کے پاس ہیں ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Jandab farmate hain : Ek dehati shakhs aaya , us ne apni sawari bithayi , us ko bandha , Rasool Allah ﷺ ke peeche namaz parhayi , jab Rasool Allah ﷺ ne salaam phera to woh apni sawari ke paas aaya , us ki rassi kholi aur us par sawar ho gaya , phir nida di : Aye Allah ! Tu mujh par aur Muhammad ﷺ par rehmat farma aur hamari rehmat mein kisi dusre ko shamil na farma . Nabi Akram ﷺ ne us ki baat sunkar sahaba karam se farmaya : Tumhara kya khayal hai ? Yeh shakhs zyada gumrah hai ya us ka unt ? Tum ne suna nahin hai , is ne dua mangte hue kya kaha ? Sahaba karam ne arz ki : Ji haan ya Rasool Allah ﷺ hum ne suna hai . Huzoor ﷺ ne farmaya : Is ne Allah ta'ala ki wasee rehmat ko rokna chaha hai . Be shak Allah ta'ala ne ek sau rehmaten paida farmayi hain , in mein se ek rehmat duniya mein utari hai jis ke baais insan , jinnat , janwar aur tamam makhlooqat ek dusre par rehmat karte hain , jabkeh 99 rehmaten Allah ta'ala ke paas hain . ** Yeh hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari rehmatullah alaih aur Imam Muslim rehmatullah alaih ne is ko naqal nahin kiya .

أَخْبَرَنِي أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الشَّافِعِيُّ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مَسْلَمَةَ الْوَاسِطِيُّ، وَمُحَمَّدُ بْنُ رُمْحٍ السَّمَّاكُ، قَالَا: ثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَنْبَأَ سَعِيدُ بْنُ إِيَاسٍ الْجُرَيْرِيُّ، عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ الْحِيرِيِّ، ثَنَا جُنْدُبٌ، قَالَ: جَاءَ أَعْرَابِيٌّ فَأَنَاخَ رَاحِلَتَهُ ثُمَّ عَقَلَهَا فَصَلَّى خَلْفَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَلَمَّا سَلَّمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَتَى رَاحِلَتَهُ فَأَطْلَقَ عِقَالَهَا ثُمَّ رَكِبَهَا ثُمَّ نَادَى: اللَّهُمَّ ارْحَمْنِي وَمُحَمَّدًا وَلَا تُشْرِكْ فِي رَحْمَتِنَا أَحَدًا، فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «أَتَقُولُونَ هُوَ أَضَلُّ أَمْ بَعِيرُهُ، أَلَمْ تَسْمَعُوا مَا قَالَ؟» قَالُوا: بَلَى. قَالَ: «لَقَدْ حَظَرَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَاسِعَةٌ إِنَّ اللَّهَ خَلَقَ مِائَةَ رَحْمَةٍ فَأَنْزَلَ رَحْمَةً يُعَاطِفُ بِهَا الْخَلَائِقُ جِنُّهَا وَإِنْسُهَا وَبَهَائِمُهَا وَعِنْدَهُ تِسْعٌ وَتِسْعُونَ رَحْمَةً» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7630 - صحيح