41.
Narrations Regarding Repentance and Returning to Allah
٤١-
روایات عن التوبة والرجوع إلى الله
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
abā al-sh‘thā’ | Jabir bin Zaid Al-Azdi | Trustworthy |
abū hārūn al-ghiṭrīf bn ‘ubayd al-lah | Ghatreef Al-Yamani | Acceptable |
al-ḥakam bn abān | Al-Hakam ibn Aban al-Adani | Trustworthy |
ḥafṣ bn ‘umar al-‘adanī | Hafs ibn Umar al-Ayli | Abandoned in Hadith |
‘abd al-ṣamad bn al-faḍl al-balkhī | Abd us-Samad ibn al-Fadl al-Balkhi | Thiqah |
abū aḥmad bakr bn muḥammad bn ḥamdān al-ṣayrafī | Bakr ibn Muhammad al-Sarifi | Trustworthy |
Mustadrak Al Hakim 7642
Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: Jibril (peace be upon him) says that Allah Almighty has decreed that on the Day of Judgment, the good and bad deeds of a person will be brought forth, then they will be compared. If even one good deed outweighs the bad, then Allah will grant him a spacious place in Paradise. (Hakim bin Aban said) I went to Abu Salama Yazid (may Allah be pleased with him) (and he narrated a similar Hadith). I asked him: What if the good deeds are equal to the bad deeds and there is no extra good deed left? He said: “Those are they whose good deeds We shall accept and whose evil deeds We shall overlook. (They shall be) among the dwellers of Paradise: a promise of truth, which they were promised (in the world).” (Surah Al-Ahqaf, Verse 16) (Translation: Kanz-ul-Iman, Imam Ahmad Raza Khan Barelvi)
" حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : حضرت جبریل امین علیہ السلام فرماتے ہیں کہ اللہ تعالیٰ نے یہ فیصلہ فرما دیا ہے کہ قیامت کے دن بندے کی نیکیاں اور برائیاں لائی جائیں گی ، پھر ان کا موازنہ کیا جائے گا ، اگر ایک بھی نیکی بڑھ گئی ، تو اللہ اس کو جنت میں وسیع مقام عطا فرمائے گا ( حکم بن ابان کہتے ہیں ) میں ابوسلمہ حضرت یزداد کے پاس گیا ( تو انہوں نے بھی ایسی ہی حدیث بیان کی ) میں نے ان سے کہا : اگر نیکیاں پوری ہو جائیں اور کوئی نیکی اضافی نہ بچے تو کیا ہو گا ؟ انہوں نے فرمایا : أُولَئِكَ الَّذِينَ نَتَقَبَّلُ عَنْهُمْ أَحْسَنَ مَا عَمِلُوا وَنَتَجَاوَزُ عَنْ سَيِّئَاتِهِمْ فِي أَصْحَابِ الْجَنَّةِ وَعْدَ الصِّدْقِ الَّذِي كَانُوا يُوعَدُونَ [ الأحقاف : 16 ] ’’ یہ ہیں وہ جن کی نیکیاں ہم قبول فرمائیں گے اور ان کی تقصیروں سے درگزر فرمائیں گے جنت والوں میں سچا وعدہ جو انہیں دیا جاتا تھا ’’ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ )"
Hazrat Abdullah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a farmate hain ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Hazrat Jibrail amin alaihissalam farmate hain ki Allah ta'ala ne ye faisla farma diya hai ki qayamat ke din bande ki nekiyan aur buraiyan laayi jayengi, phir un ka muqabla kiya jayega, agar ek bhi neki badh gayi, to Allah uss ko jannat mein wasee maqam ata farmayega (Hukm bin Aban kahte hain) mein Abu Salma Hazrat Yazid ke pass gaya (to unhon ne bhi aisi hi hadees bayan ki) maine unse kaha: agar nekiyan puri ho jayen aur koi neki izafi na bache to kya hoga? Unhon ne farmaya: Ulaaa'ikal lazeena nataqabbalu anhum ahsana ma 'amilu wanatajawazu 'an sayyi'atihim fee ashaabil jannati wa'dassidqil lazee kaanu yoo'adun. [Al-Ahqaf: 16] "Ye hain wo jin ki nekiyan hum qubool farmaenge aur un ki taqseeron se darguzar farmaenge jannat walon mein sacha waada jo unhen diya jata tha" (Tarjuma Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza rehmatullah alaih).
حَدَّثَنَا بِصِحَّةِ مَا ذَكَرْتُهُ أَبُو أَحْمَدَ بَكْرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ حَمْدَانَ الصَّيْرَفِيُّ، بِمَرْوَ، ثَنَا عَبْدُ الصَّمَدِ بْنُ الْفَضْلِ الْبَلْخِيُّ، ثَنَا حَفْصُ بْنُ عُمَرَ الْعَدَنِيُّ، ثَنَا الْحَكَمُ بْنُ أَبَانَ، حَدَّثَنِي أَبُو هَارُونَ الْغِطْرِيفُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ، أَنَّ أَبَا الشَّعْثَاءِ، حَدَّثَهُ أَنَّ ابْنَ عَبَّاسٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا حَدَّثَهُ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حَدَّثَهُ أَنَّ الرُّوحَ الْأَمِينَ حَدَّثَهُ: «أَنَّ اللَّهَ تَعَالَى قَضَى أَنْ يُؤْتَى بِعَمَلِ الْعَبْدِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ حَسَنَاتِهِ وَسَيِّئَاتِهِ فَيَقُصُّ بَعْضَهَا بِبَعْضٍ، فَإِنْ بَقِيَتْ لَهُ حَسَنَةٌ وَاحِدَةٌ وَسَّعَ اللَّهُ لَهُ فِي الْجَنَّةِ مَا شَاءَ» قَالَ الْحَكَمُ بْنُ أَبَانَ: فَأَتَيْتُ أَبَا سَلَمَةَ، يَزْدَادَ فَقُلْتُ لَهُ: فَإِنْ ذَهَبَتِ الْحَسَنَةُ وَلَمْ يَبْقَ شَيْءٌ؟ فَقَالَ: {أُولَئِكَ الَّذِينَ نَتَقَبَّلُ عَنْهُمْ أَحْسَنَ مَا عَمِلُوا} [الأحقاف: 16]- إِلَى قَوْلِهِ - {الَّذِي كَانُوا يُوعَدُونَ} [الأحقاف: 16]