43.
Narrations Regarding Oaths and Vows
٤٣-
روایات عن النذر والقسم


Mustadrak Al Hakim 7826

"The Mother of the Believers, Aisha (may Allah be pleased with her) narrates that whenever the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) would take an oath, he would not break it until Allah Almighty revealed an expiation for that oath. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) himself said that when I take an oath and then see goodness in something else, I expiate for the oath and do what is better. ** This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but the two Sheikhs did not narrate it."

" ام المومنین حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ جب کوئی قسم کھا لیتے تو اس کو اس وقت تک نہ توڑتے جب تک اللہ تعالیٰ اس قسم کا کفارہ نازل نہ فرما دیتا ، حضور ﷺ نے خود فرمایا ہے کہ جب میں کوئی قسم کھا لیتا ہوں ، پھر اس کے غیر میں بھلائی دیکھتا ہوں تو قسم کا کفارہ دے دیتا ہوں اور وہ کام کرتا ہوں جو افضل ہوتا ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Umm ul Momineen Hazrat Ayesha Razi Allah Anha farmati hain keh Rasool Allah SAW jab koi qasam kha lete to us ko us waqt tak na torte jab tak Allah Taala us qasam ka kaffara nazil na farma deta, Huzoor SAW ne khud farmaya hai keh jab main koi qasam kha leta hun, phir us ke ghair mein bhalai dekhta hun to qasam ka kaffara de deta hun aur wo kaam karta hun jo afzal hota hai. ** Yeh hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhein ne is ko naqal nahi kiya.

حَدَّثَنَا أَبُو الْإِمَامِ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، وَمُحَمَّدُ بْنُ نُعَيْمٍ، قَالَا: ثَنَا أَبُو الْأَشْعَثِ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الطُّفَاوِيُّ، ثَنَا هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا قَالَتْ: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا حَلَفَ عَلَى يَمِينٍ لَا يَحْنَثُ حَتَّى أَنْزَلَ اللَّهُ تَعَالَى كَفَّارَةَ الْيَمِينِ، فَقَالَ: «لَا أَحْلِفُ عَلَى يَمِينٍ فَأَرَى غَيْرَهَا خَيْرًا مِنْهَا إِلَّا كَفَّرْتُ عَنْ يَمِينٍ ثُمَّ أَتَيْتُ الَّذِي هُوَ خَيْرٌ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7826 - على شرط البخاري ومسلم