4.
Statement of Prayer
٤-
بیان الصلاة
Explanation of saying Amen
بيان قول آمين
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
ṣafīyah bint al-ḥārith | Safiyya bint Huyayy al-Abdariyya | Disputed Companionship |
muḥammad bn sīrīn | Muhammad ibn Sirin al-Ansari | Trustworthy, Upright, Great in Rank, Does not consider narration by meaning |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
ḥammādun | Hammad ibn Salamah al-Basri | His memorization changed a little at the end of his life, trustworthy, devout |
ḥajjāj bn al-minhāl | Al-Hajjaj ibn al-Minhal al-Anmati | Thiqah (Trustworthy) |
‘alī bn ‘abd al-‘azīz | Ali ibn Abd al-Aziz al-Baghwi | Trustworthy |
‘alī bn ḥamshādhin | Ali ibn Hamshad al-Naysaburi | Trustworthy Imam |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
صَفِيَّةَ بِنْتِ الْحَارِثِ | صفية بنت الحارث العبدرية | مختلف في صحبتها |
مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ | محمد بن سيرين الأنصاري | ثقة ثبت كبير القدر لا يرى الرواية بالمعنى |
قَتَادَةَ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
حَمَّادٌ | حماد بن سلمة البصري | تغير حفظه قليلا بآخره, ثقة عابد |
حَجَّاجُ بْنُ الْمِنْهَالِ | الحجاج بن المنهال الأنماطي | ثقة |
عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ | علي بن عبد العزيز البغوي | ثقة |
عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذٍ | علي بن حمشاد النيسابوري | ثقة إمام |
Mustadrak Al Hakim 917
It is narrated on the authority of Umm al-Mu'minin Aisha Radi Allahu Anha that the Holy Prophet ﷺ said: The prayer of a menstruating woman (i.e., an adult woman) is not accepted without a covering sheet. This hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Muslim رحمۃ اللہ علیہ but it is not narrated in Sahih Muslim. And my opinion, my opinion is that Sheikhain رحمۃ اللہ علیہ has left this hadith because there is a difference in the chain of narrators of "Alkama" (as in the hadith mentioned below, Qatada narrated from Hasan, whereas in the previous hadith, Qatada narrated from Muhammad bin Sirin, then through Safiyyah bint Harith, from Umm al-Mu'minin Aisha Radi Allahu Anha).
ام المومنین حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے ارشاد فرمایا حائضہ یعنی بالغ کی نماز پڑھی چادر کے بغیر قبول نہیں ہوتی یہ حدیث امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن اسے صحیح ہے میں نقل نہیں کیا گیا اور میرا خیال میرا یہ خیال ہے کہ شیخین رحمۃ اللہ علیہ نے اس حدیث کو اس لیے ترک کیا ہے کہ الکما کی سند میں اختلاف ہے ( جیسا کہ درج ذیل حدیث میں قتادہ نے حسن سے روایت کیا ہے حالانکہ گذشتہ حدیث میں قتادہ نے محمد بن سیرین پھر صفیہ بنت حارث کے واسطے سے ام المومنین عائشہ رضی اللہ عنہا سے روایت کی تھی )
Am ul momineen hazrat ayesha razi allaho anha se riwayat hai ke nabi akram sallallaho alaihi wasallam ne irshad farmaya haiza yani baligh ki namaz parhi chadar ke baghair qubool nahi hoti yeh hadees imam muslim rehmatullah alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin ise sahih muslim mein naqal nahi kya gaya aur mera khayal mera yeh khayal hai ke sheikhane rehmatullah alaih ne is hadees ko is liye tark kya hai ke alkama ki sanad mein ikhtilaf hai ( jaisa ke darj zaiyl hadees mein qatada ne hasan se riwayat kya hai halankeh guzishta hadees mein qatada ne mohammad bin sayreen phir safiya bint haris ke wasete se am ul momineen ayesha razi allaho anha se riwayat ki thi ).
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذٍ، ثنا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ، ثنا حَجَّاجُ بْنُ الْمِنْهَالِ، ثنا حَمَّادٌ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ، عَنْ صَفِيَّةَ بِنْتِ الْحَارِثِ، عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ قَالَ: «لَا تُقْبَلُ صَلَاةُ حَائِضٍ إِلَّا بِخِمَارٍ» . «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ وَأَظُنُّ أَنَّهُ لِخِلَافٍ فِيهِ عَلَى قَتَادَةَ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 917 - على شرط مسلم وعلته ابن أبي عروبة