1.
Statement of Faith
١-
بیان الإيمان
Statement of the stages of a child's creation
بیان مراحل خلق الطفل
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn mas‘ūdin | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
abī wā’ilin | Shaqiq ibn Salama al-Asadi | Veteran |
‘āṣim āibn bahdalah | Asim ibn Abi al-Najud al-Asadi | Saduq Hasan al-Hadith |
al-haytham bn al-jahm al-mu’adhdhin | Al-Haytham bin Jaham the Muezzin | Saduq (truthful) Hasan (good) Al-Hadith |
mūsá bn mas‘ūdin abū ḥudhayfah | Musa ibn Mas'ud al-Nahdi | Truthful, poor memory |
al-ḥasan bn ‘rfh | Al-Hasan ibn 'Arafa al-'Abdi | Saduq (Trustworthy) Hasan al-Hadith |
khalīfah bn muḥammadin al-mawṣilī | Khalifa bin Muhammad Al-Mawsili | Unknown |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
أَبِي وَائِلٍ | شقيق بن سلمة الأسدي | مخضرم |
عَاصِمِ ابْنِ بَهْدَلَةَ | عاصم بن أبي النجود الأسدي | صدوق حسن الحديث |
الْهَيْثَمُ بْنُ الْجَهْمِ الْمُؤَذِّنُ | الهيثم بن جهم المؤذن | صدوق حسن الحديث |
مُوسَى بْنُ مَسْعُودٍ أَبُو حُذَيْفَةَ | موسى بن مسعود النهدي | صدوق سيء الحفظ |
الْحَسَنُ بْنُ عَرَفَةَ | الحسن بن عرفة العبدي | صدوق حسن الحديث |
خَلِيفَةُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْمَوْصِلِيُّ | خليفة بن محمد الموصلي | مجهول الحال |
Al-Mu'jam al-Saghir 16
Sayyiduna Abdullah ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "When the semen settles in the womb, it remains as a nutfah (drop) for forty days, then it becomes an 'alaqah (clot) for forty days, then it becomes a mudghah (chewed-like substance) for forty days. Then the bones are formed, then Allah covers the bones with flesh. Then the angel says: 'O Allah, is this a male or a female?' So Allah decides and the angel writes it down. Then he says: 'O my Lord, is this one fortunate or unfortunate?' So Allah decides and the angel writes it down. Then he says: 'O Lord, what is the time of his death, his provision and his lifespan?' So Allah decides and the angel writes it down."
Grade: Sahih
سیدنا عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ کہتے ہیں: رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”جب نطفہ پیٹ میں ٹھہر جائے تو چالیس دن نطفہ رہتا ہے، پھر چالیس دن علقہ (لوتھڑا) رہتا ہے، پھر چالیس دن مضغہ (گوشت کى بوٹى) رہتا ہے، پھر چالیس دن میں ہڈیاں بنتى ہیں، پھر اللہ تعالىٰ ان ہڈیوں پر گوشت پہناتا ہے۔ پھر فرشتہ کہتاہے: اے اللہ! یہ مذکر ہے یا مؤنث؟ تو اللہ تعالىٰ یہ فیصلہ فرماتا اور فرشتہ لکھ دیتا ہے۔ پھر کہتا ہے: اے میرے رب! یہ نیک بخت ہے یا بدبخت؟ تو اللہ تعالىٰ فیصلہ فرماتا ہے اور فرشتہ لکھ دیتا ہے۔ پھر کہتا ہے: اے رب! اس کى موت کا وقت، رزق اور عمر کیا ہے؟ تو اللہ تعالىٰ اس کا فیصلہ کرتے ہیں اور فرشتہ لکھ دیتا ہے۔“
Sayyidina Abdullah bin Masood Raziallahu Anhu kahte hain: Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: “Jab nutfa pet mein thehar jaye to chalis din nutfa rehta hai, phir chalis din alaqa (lothhra) rehta hai, phir chalis din mudgha (gosht ki boti) rehta hai, phir chalis din mein haddiyan banti hain, phir Allah Ta'ala in haddiyon par gosht pehnata hai. Phir farishta kehta hai: Aye Allah! Yeh muzakkar hai ya muannath? To Allah Ta'ala yeh faisla farmata aur farishta likh deta hai. Phir kehta hai: Aye mere Rab! Yeh nek bakht hai ya badbakht? To Allah Ta'ala faisla farmata hai aur farishta likh deta hai. Phir kehta hai: Aye Rab! Iss ki maut ka waqt, rizq aur umar kya hai? To Allah Ta'ala iss ka faisla karte hain aur farishta likh deta hai.”
حَدَّثَنَا خَلِيفَةُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْمَوْصِلِيُّ ، حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَرَفَةَ ، حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ مَسْعُودٍ أَبُو حُذَيْفَةَ ، حَدَّثَنَا الْهَيْثَمُ بْنُ الْجَهْمِ الْمُؤَذِّنُ ، عَنْ عَاصِمِ ابْنِ بَهْدَلَةَ ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ:" إِنَّ النُّطْفَةَ إِذَا اسْتَقَرَّتْ فِي الرَّحِمِ تَكُونُ نُطْفَةً أَرْبَعِينَ لَيْلَةً، ثُمَّ تَكُونُ عَلَقَةً أَرْبَعِينَ لَيْلَةً، ثُمَّ تَكُونُ مُضْغَةً أَرْبَعِينَ لَيْلَةً، ثُمَّ تَكُونُ عِظَامًا أَرْبَعِينَ لَيْلَةً، ثُمَّ يَكْسُو اللَّهُ الْعِظَامَ لَحْمًا، فَيَقُولُ الْمَلَكُ: أَيْ رَبِّ، ذَكَرًا أَوْ أُنْثَى؟ فَيَقْضِي اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ، وَيَكْتِبُ الْمَلَكُ، ثُمَّ يَقُولُ: أَيْ رَبِّ، شَقِيُّ أَوْ سَعِيدٌ؟ فَيَقْضِي اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ، وَيَكْتِبُ الْمَلَكُ، ثُمَّ يَقُولُ: أَيْ رَبِّ، أَجَلُهُ وَرِزْقُهُ وَأَثَرُهُ؟ فَيَقْضِي اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ وَيَكْتِبُ الْمَلَكُ"، لَمْ يَرْوِهِ عَنْ عَاصِمٍ، إِلا الْهَيْثَمُ بْنُ الْجَهْمِ أَبُو عُثْمَانَ بْنُ الْهَيْثَمِ، وَلا عَنْهُ إِلا أَبُو حُذَيْفَةَ. تَفَرَّدَ بِهِ الْحَسَنُ بْنُ عَرَفَةَ