12.
Statement of Hajj and Umrah
١٢-
بیان الحج والعمرة
Description of permission for a woman who has the means to perform Hajj without a male guardian
بيان استئذان المرأة من زوجها لأداء الحج
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
ibrāhīm al-ṣā’igh | Ibrahim ibn Maymun al-Saigh | Saduq Hasan al-Hadith |
ḥassān bn ibrāhīm | Hassan ibn Ibrahim al-Anzi | Saduq Hassan al-Hadith |
muḥammad bn abī ya‘qūb al-karmānī | Muhammad ibn Abi Ya'qub al-Kirmani | Trustworthy |
al-‘abbās bn muḥammadin al-mujāshi‘ī al-aṣbahānī | Al-Abbas bin Muhammad al-Asbahani | Trustworthy Sheikh |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
إِبْرَاهِيمَ الصَّائِغِ | إبراهيم بن ميمون الصائغ | صدوق حسن الحديث |
حَسَّانُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ | حسان بن إبراهيم العنزي | صدوق حسن الحديث |
مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي يَعْقُوبَ الْكَرْمَانِيُّ | محمد بن أبي يعقوب الكرماني | ثقة |
الْعَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْمُجَاشِعِيُّ الأَصْبَهَانِيُّ | العباس بن محمد الأصبهاني | شيخ ثقة |
Al-Mu'jam al-Saghir 444
Sayyiduna Ibn Umar (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said regarding a woman who has a husband and wealth but whose husband does not permit her to perform Hajj: “It is not permissible for that woman to go for Hajj without the permission of her husband.”
Grade: Sahih
سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما کہتے ہیں: رسول اللہ ﷺ نے اس عورت کے متعلق جس کا خاوند ہو اور اس کا مال بھی، مگر اس کا خاوند اس کو حج کی اجازت نہ دے، فرمایا: ”اس عورت کو اپنے خاوند کی اجازت کے بغیر حج کے لئے نہیں جانا چاہئے۔“
Sayyidna Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a kahte hain: Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne is aurat ke mutalliq jis ka khaavand ho aur us ka maal bhi, magar us ka khaavand us ko Hajj ki ijazat na de, farmaya: ”Is aurat ko apne khaavand ki ijazat ke baghair Hajj ke liye nahin jana chahiye.“
حَدَّثَنَا الْعَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْمُجَاشِعِيُّ الأَصْبَهَانِيُّ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي يَعْقُوبَ الْكَرْمَانِيُّ ، حَدَّثَنَا حَسَّانُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ الصَّائِغِ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ،"فِي امْرَأَةٍ لَهَا زَوْجٌ وَلَهَا مَالٌ، وَلا يَأْذَنُ لَهَا زَوْجُهَا فِي الْحَجِّ، قَالَ: لَيْسَ لَهَا أَنْ تَنْطَلِقَ إِلا بِإِذْنِ زَوْجِهَا"، لَمْ يَرْوِهِ عَنْ إِبْرَاهِيمَ، إِلا حَسَّانُ