Abu Bakrah (رضي الله تعالى عنه) relates that, "Rasoolullah ﷺ once said, :Must I show you a great sin, from among the greatest sins?" The sahaabah replied, "Yes O Rasoolullah ﷺ, do tell us." Rasoolullah ﷺ replied, "To ascribe a partner unto Allah. To disobey ones parents. To bare false witness, (or tell a lie). (The narrator is not sure which of the two Sayyidina Rasoolullah ﷺ had said). At that time Rasoolullah ﷺ was leaning on something. When he mentioned lies, he sat up, and because of its importance began to repeat it many times, till we began hoping that he would stop, and not repeat it so many times".
’’سیدنا ابوبکرۃ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے وہ فرماتے ہیں رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : کیا میں تمھیں کبیرہ گناھوں میں سے بڑے بڑے گناہ نہ بتاؤں ( صحابہ کرام رضی اللہ عنہم نے ) عرض کیا: جی ہاں اللہ کے رسول ﷺ ! آپ ﷺ نے فرمایا: ’’اللہ تعالیٰ کے ساتھ کسی کو شریک بنا نا، اور والدین کی نافرمانی کرنا‘‘ ابوبکرۃ فرماتے ہیں نبی اکرم ﷺ پھر بیٹھ گئے جبکہ پہلے ٹیک لگائے ہوئے تھے تو فرمانے لگے: ’’اور جھوٹی گواہی‘‘ یا فرمایا: ’’اور جھوٹی بات‘‘ راوی کہتا ہے (اس آخری کلمے کو رسول اللہ ﷺ بار بار دہراتے رہے حتی کہ ہم نے کہا کاش آپ ﷺ خاموش ہو جائیں۔‘‘
Sayyidna Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai woh farmate hain Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya kya main tumhen kabira gunahon mein se bare bare gunah na bataun Sahaba kiram (رضي الله تعالى عنه) ne arz kiya ji han Allah ke Rasul (صلى الله عليه وآله وسلم) aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya Allah Ta'ala ke sath kisi ko sharik banana aur waldain ki nafarmani karna Abu Bakr farmate hain Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) phir beth gaye jabki pehle teek lagaye hue the to farmane lage aur jhuti gawahi ya farmaya aur jhuti baat ravi kehta hai is akhri kalme ko Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) bar bar dohrate rahe hatta ke hum ne kaha kash aap (صلى الله عليه وآله وسلم) khamosh ho jayen
Jabir ibn Samura said: "I saw Allah’s Messenger (Allah bless him and give him peace) leaning on a cushion.”
Imam Abu Isa Tirmidhi (may Allah have mercy on him) says that in this narration, Waqi' did not mention the word left side, similarly, many narrators have narrated this hadith from Israel like Waqi', and we do not know that the word left in this hadith. It was narrated from Israel by another narrator than Ishaq Bin Mansur.
امام ابوعیسیٰ ترمذی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ اس روا یت میں وکیع نے علی یسارہ کا لفظ ذکر نہیں کیا اسی طرح بہت سے راویوں نے اسرائیل سے وکیع کی طرح یہ حدیث روایت کی ہے اور ہمارے علم میں نہیں کہ اس حدیث میں ’’علی یساره ‘‘ بائیں طرف کا لفظ اسرائیل سے اسحاق بن منصور کے علاوہ کسی دوسرے راوی نے روایت کیا ہو۔
Imaam Abu Eesa Tirmizi rehmatullah farmaatay hain ki is riwayat mein Wakee ne Ali Yasarah ka lafz zikar nahin kiya isi tarah bahut se raaviyon ne Israel se Wakee ki tarah yeh hadees riwayat ki hai aur humain ilam mein nahin ki is hadees mein Ali Yasarah baayen taraf ka lafz Israel se Ishaq bin Mansoor ke ilawa kisi dusre raavi ne riwayat kiya ho.