27.
The description of the method of ablution at the time of eating by the Messenger of Allah ﷺ
٢٧-
باب ما جاء في صفة وضوء رسول الله صلى الله عليه وسلم عند الطعام


Chapter

باب

Ash-Shama'il Al-Muhammadiyah 181

Ibn e Abbas RadiyallahuAnhu says: "Once when Rasulullah Sallailahu Alayhi Wasallam came out of the toilet, after relieving himself from the call of nature, food was served to him. They asked if water for wudu should be brought? He replied: I have been commanded to perform wudu when 1 perform salaah".

’’سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے مروی ہے (وہ فرماتے ہیں )کہ رسول اللہ ﷺ بیت الخلا ء سے باہر نکلے تو آپ ﷺ کو کھانا پیش کیا گیا، اور صحابہ کرام عرض کرنے لگے : کیا ہم آپ ﷺ کے لیے وضوء کا پانی نہ لے آئیں ؟ (تا کہ آپ وضوء کر لیں )تو رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : مجھے وضوء کرنے کا حکم اس وقت دیا گیا ہے جب میں نماز کے لیے اٹھوں۔‘‘

Sayyidna Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se marvi hai (wo farmate hain) keh Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) baitul khalase bahar nikle to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ko khana pesh kiya gaya, aur Sahaba kiram arz karne lage: kya hum aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ke liye wazu ka pani na le aayen? (ta keh aap wazu kar len) to Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: mujhe wazu karne ka hukum us waqt diya gaya hai jab main namaz ke liye uthon.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ ، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنِ ابْنِ أَبِي مُلَيْكَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَرَجَ مِنَ الْخَلَاءِ فَقُرِّبَ إِلَيْهِ الطَّعَامُ فَقَالُوا: أَلَا نَأْتِيكَ بِوَضُوءٍ؟ قَالَ: ((إِنَّمَا أُمِرْتُ بِالْوُضُوءِ إِذَا قُمْتُ إِلَى الصَّلَاةِ))

Ash-Shama'il Al-Muhammadiyah 182

Ibn Abbaas (رضي الله تعالى عنه) relates: "Rasulullah ﷺ once, after relieving himself in the toilet, came out, and was served food. The Sahaabah inquired: Will you not perform wudu?. Rasulullah Saliallahu Alayhi Wasallam replied: Do I have to perform salaah, that wudu must be performed?"

’’سیدنا عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہ سے مروی ہے۔ انہوں نے فرمایا : نبی اکرم ﷺ قضائے حاجت کی جگہ سے نکلے تو آپ ﷺ کے لیے کھانا لایا گیا اور آپ ﷺ سے پوچھا گیا کہ کیا آپ ﷺ وضوء فرمائیں گے ؟ تو فرمایا : کیا میں نماز پڑھنے لگا ہوں جو وضوء کروں۔ ‘‘

Syedna Abdullah bin Abbas (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai. Unhon ne farmaya : Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) qaza e hajat ki jaga se nikle to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ke liye khana laya gaya aur aap (صلى الله عليه وآله وسلم) se pucha gaya ke kya aap (صلى الله عليه وآله وسلم) wazu farmaenge? To farmaya: kya main namaz parhne laga hun jo wazu karun.

حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَخْزُومِيُّ ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْحُوَيْرِثِ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ: خَرَجَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنَ الْغَائِطِ فَأُتِيَ بِطَعَامٍ، فَقِيلَ لَهُ: أَلَا تَتَوَضَّأُ؟ فَقَالَ: ((أَأُصَلِّي فَأَتَوَضَّأُ))

Ash-Shama'il Al-Muhammadiyah 183

Salmaan Faarisi (رضي الله تعالى عنه) says: "I have read inthe Tauraah, that performing wudu (washing the hands) after eating increases blessings. I mentioned this to Rasulullah Sallailahu Alayhi Wasallam. Rasulullah ﷺ said: Wudu before and after eating (washing the hands and mouth) increases blessings

’’سیدنا سلمان فارسی رضی اللہ عنہ سے مروی ہے انہوں نے فرمایا : میں نے توراۃ میں پڑھا کہ کھانا کھانے کے بعد وضوء کرنا (اصطلاحی وضوء مرا د نہیں بلکہ ہاتھ دھونا اور کلی کرنا مرا د ہے) برکت کا سبب ہے یہ بات میں نے نبی اکرم ﷺ کی خدمت میں بیان کی، تو رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : کھانے سے پہلے اور کھانے کے بعد ضوء کرنا برکت کا باعث ہے۔ ‘‘امام ترمذی رحمہ اللہ فرماتے ہیں : ہ حدیث صر ف قیس بن ربیع کے طریق سے پہچانی جاتی ہے اور وہ حدیث میں ضعیف ہے۔

Sayyidna Salman Farsi (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai unhon ne farmaya: mein ne Torat mein parha ke khana khanay ke bad wazu karna (istilahi wazu murad nahi balke hath dhona aur kuli karna murad hai) barkat ka sab hai yeh baat mein ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki khidmat mein bayan ki to Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya khanay se pehle aur khanay ke bad wazu karna barkat ka baais hai. ''Imam Tirmidhi Rahmatullah Alaih farmate hain: yeh hadees sirf Qais bin Rabee ke tariq se pehchani jati hai aur woh hadees mein zaeef hai.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ مُوسَى ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ ،حَدَّثَنَا قَيْسُ بْنُ الرَّبِيعِ، (ح) وَحَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْكَرِيمِ الْجُرْجَانِيُّ، عَنْ قَيْسِ بْنِ الرَّبِيعِ، عَنْ أَبِي هَاشِمٍ، عَنْ زَاذَانَ، عَنْ سَلْمَانَ قَالَ: قَرَأْتُ فِي التَّوْرَاةِ أَنَّ بَرَكَةَ الطَّعَامِ الْوُضُوءُ بَعْدَهُ، فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لِلنَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، وَأَخْبَرْتُهُ بِمَا قَرَأْتُ فِي التَّوْرَاةِ، فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: ((بَرَكَةُ الطَّعَامِ الْوُضُوءُ قَبْلَهُ وَالْوُضُوءُ بَعْدَهُ)) لَا نَعْرِفُ هٰذَا الْحَدِیْثَ إِلَّامِنْ حَدِْیثِ قَیْسِ بَنِ الرَّبِیْعِ وَقَیْسٌ یُضَعَّفُ فِی الْحَدِیْثِ