1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


On bathing, who said it is permissible to delay it

‌فِي الْغُسْلِ مَنْ قَالَ لَا بَأْسَ أَنْ يُؤَخِّرَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 679

Hazrat Ghazeefa bin Haris narrates: I asked Hazrat Ayesha, "Did the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to perform Ghusl e Janabat at the beginning of the night or at the end of the night?" She replied, "Sometimes at the beginning and sometimes at the end."

حضرت غضیف بن حارث کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عائشہ سے پوچھا کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) رات کے ابتدائی حصہ میں غسل جنابت فرماتے یا رات کے آخری حصہ میں ؟ انھوں نے فرمایا کہ کبھی ابتدائی حصہ میں اور کبھی آخری حصہ میں۔

Hazrat Ghazeef bin Haris kahtay hain keh maine Hazrat Aisha se poocha keh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) raat ke ibtidai hissa mein ghusal janabat farmate ya raat ke aakhri hissa mein? Unhon ne farmaya keh kabhi ibtidai hissa mein aur kabhi aakhri hissa mein.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ قَالَ : نَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ بُرْدِ بْنِ سِنَانٍ ، عَنْ عُبَادَةَ بْنِ نُسَيٍّ ، عَنْ غُضَيْفِ بْنِ الْحَارِثِ ، قَالَ : أَتَيْتُ عَائِشَةَ فَقُلْتُ : أَرَأَيْتِ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ فِي أَوَّلِ اللَّيْلِ كَانَ يَغْتَسِلُ مِنَ الْجَنَابَةِ ⦗ص:٦٤⦘ أَمْ فِي آخِرِهِ ، فَقَالَتْ : « رُبَّمَا اغْتَسَلَ فِي أَوَّلِ اللَّيْلِ ، وَرُبَّمَا اغْتَسَلَ فِي آخِرِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 680

Hazrat Hudhayfah (may Allah be pleased with him) said that it is more appropriate to sleep before taking a bath.

حضرت حذیفہ فرماتے ہیں کہ غسل سے پہلے سونا زیادہ مناسب ہے۔

Hazrat Huzaifa farmate hain ke ghusal se pehle sona ziada munasib hai.

حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ ، قَالَ : نا سُفْيَانَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنِ أَبِي مَعْمَرٍ ، عَنْ حُذَيْفَةَ ، قَالَ : « نَوْمَةٌ قَبْلَ الْغُسْلِ أَوْعَبُ لِخُرُوجِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 681

Sleeping after taking a bath is more appropriate.

غسل کے بعد سونا زیادہ مناسب ہے۔

Ghusal ke baad sona ziada munasib hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ مَالِكِ بْنِ مِغْوَلٍ ، عَنْ طَلْحَةَ بْنِ مُصَرِّفٍ ، قَالَ : قَالَ حُذَيْفَةَ : « نَوْمَةٌ بَعْدَ الْجَنَابَةِ أَوْعَبُ لِلْغُسْلِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 682

Hazrat Aisha narrates that when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was in need of any of his wives, you would fulfill that need and then he would go to sleep without touching water.

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ جب رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو اپنی کسی زوجہ سے حاجت ہوتی تو آپ اس حاجت کو پورا فرماتے اور پھر پانی کو چھوئے بغیر سو جاتے۔

Hazrat Ayesha farmati hain keh jab Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko apni kisi zojah se hajat hoti to aap us hajat ko poora farmate aur phir pani ko chhue baghair so jate.

حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الْأَسْوَدِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ : « كَانَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ إِذَا كَانَتْ لَهُ حَاجَةٌ إِلَى أَهْلِهِ قَضَاهَا ، ثُمَّ نَامَ كَهَيْئَتِهِ لَا يَمَسُّ مَاءً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 683

Hazrat Ibn Abbas narrated that there is no harm if a man wants to have intercourse with his wife again after having intercourse with her and delays the bath.

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ جب آدمی اپنی بیوی سے جماع کرے اور دوبارہ کرنا چاہے تو غسل کو مؤخر کرنے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain ke jab aadmi apni biwi se jima kare aur dobara karna chahe to ghusl ko mukhar karne mein koi harj nahi.

حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : « إِذَا جَامَعَ الرَّجُلُ ثُمَّ أَرَادَ أَنْ يَعُودَ ، فَلَا بَأْسَ أَنْ يُؤَخِّرَ الْغُسْلَ »