1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


On a man dreaming of sexual discharge but finding no wetness

‌فِي الرَّجُلِ يَرَى فِي النَّوْمِ أَنَّهُ احْتَلَمَ وَلَمْ يَرَ بَلَلًا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 849

Hazrat Ibn Abbas said that if a man has an erotic dream but does not see any discharge, then ghusl (ritual bath) is not necessary. However, if he does not remember having an erotic dream but sees a discharge, then ghusl is compulsory.

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ اگر احتلام ہو لیکن تری نظر نہ آئے تو غسل لازم نہیں لیکن اگر احتلام یاد نہیں لیکن تری نظر آئے تو غسل واجب ہے۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain keh agar ehtelam ho lekin tari nazar na aaye to ghusl lazim nahi lekin agar ehtelam yaad nahi lekin tari nazar aaye to ghusl wajib hai

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، قَالَ : « إِذَا احْتَلَمَ وَلَمْ يَرَ بَلَلًا فَلَا غُسْلَ عَلَيْهِ ، وَإِذَا رَأَى بَلَلًا وَلَمْ يَرَ أَنَّهُ احْتَلَمَ فَعَلَيْهِ الْغُسْلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 850

Hazrat Abu Hamza narrates that once I was riding my mount in a state between sleep and wakefulness when I felt a discharge of semen. I immediately restrained myself, but a small amount of fluid had already come out, moistening the root of my thigh. Nothing else happened after that. I asked Hazrat Ibn Abbas about this, and he said, "Wash your private part and the place where you felt the wetness." He did not instruct me to perform Ghusl (ritual bath).

حضرت ابو حمزہ فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ میں اپنی سواری پر نیند اور بیداری کی درمیانی کیفیت میں جا رہا تھا کہ مجھے شہوت محسوس ہوئی، میں نے اپنے نفس کو جھٹلایا تو مجھ سے تھوڑا سا پانی نکلا جس سے میری ران کی جڑ تر ہوگئی اور اس کے علاوہ کچھ نہ تھا۔ میں نے اس بارے میں حضرت ابن عباس سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ اپنے آلہ تناسل اور جہاں تری محسوس ہو اس جگہ کو دھو لو۔ انھوں نے مجھے غسل کا حکم نہ دیا۔

Hazrat Abu Hamza farmate hain ke aik martaba main apni sawari per neend aur bedari ki darmiyani kefiyat mein ja raha tha ke mujhe shahwat mehsoos hui, main ne apne nafs ko jhatlaya to mujh se thoda sa pani nikla jis se meri ran ki jadh tar hogayi aur is ke ilawa kuchh na tha. Main ne is bare mein Hazrat Ibn Abbas se sawal kiya to unhon ne farmaya ke apne aala tanasul aur jahan teri mehsoos ho us jagah ko dho lo. Unhon ne mujhe ghusl ka hukm na diya.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ أَبِي حَمْزَةَ قَالَ : بَيْنَمَا أَنَا أَسِيرُ عَلَى رَاحِلَتِي ، وَأَنَا بَيْنَ النَّائِمِ وَالْيَقْظَانِ ، إِذْ وَجَدْتُ شَهْوَةً فَأَنْكَرْتُ نَفْسِي ، فَخَرَجَ مِنِّي مَا بَلَّ نَادَّيَّ وَمَا هُنَاكَ ، فَسَأَلْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ ، فَقَالَ : « اغْسِلْ ذَكَرَكَ وَمَا أَصَابَ مِنْكَ » وَلَمْ يَأْمُرْنِي بِالْغُسْلِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 851

Prophet Abraham (Hazrat Ibrahim) said that if someone sees in a dream that he has ejaculated, but does not find any wetness (semen) upon waking up, then Ghusl (ritual bath) is not obligatory (Wajib) for him.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے جماع کیا ہے لیکن بیداری کے بعد تری محسوس نہ ہو تو غسل لازم نہیں۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh agar koi shakhs khwab mein dekhe keh usne jima kia hai lekin bedari ke baad tari mehsoos na ho to ghusl lazim nahi.

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « إِذَا اسْتَيْقَظَ وَقَدْ رَأَى أَنَّهُ جَامَعَ فَلَمْ يَرَ بَلَلًا فَلَا غُسْلَ عَلَيْهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 852

The same has been narrated from Prophet Abraham.

حضرت ابراہیم سے بھی یونہی منقول ہے۔

Hazrat Ibrahim se bhi yunhi manqool hai

عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، مِثْلَهُ ،

Musannaf Ibn Abi Shaybah 853

It is narrated in a similar way from Hazrat Shabi.

حضرت شعبی سے بھی یونہی منقول ہے۔

Hazrat Shabi se bhi yunhi manqol hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ ، عَنْ أَبِي حَيَّانَ ، عَنِ الشَّعْبيِّ ، مِثْلَ ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 854

It was asked of Ibn Umar regarding a person who sees wetness after waking up from sleep, so he said, "If that were to happen to me, I would perform Ghusl (ritual bath)."

حضرت ابن عمر سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا گیا جو نیند سے بیدار ہو کر تری دیکھے تو فرمایا کہ اگر یہ واقعہ میرے ساتھ ہو تو میں غسل کروں گا۔

Hazrat Ibn Umar se iss shakhs ke baare mein sawal kiya gaya jo neend se bedaar ho kar ihtilam dekhe to farmaya keh agar yeh waqea mere saath ho to mein ghusl karunga.

حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ قَالَ : أَنَا سَعِيدُ بْنُ أَبِي عَرُوبَةَ ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ ثَابِتٍ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ اسْتَيْقَظَ مِنْ مَنَامِهِ فَرَأَى بِلَّةً ، قَالَ : « لَوْ وَجَدْتُ ذَلِكَ لَاغْتَسَلْتُ مِنْهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 855

Prophet Ibrahim was asked about a person who sees semen after waking up. He replied that he should perform Ghusl (ritual bath).

حضرت ابراہیم سے ایسے شخص کے بارے میں سوال کیا گیا جو بیداری کے بعد تری دیکھے تو فرمایا کہ وہ غسل کرے گا۔

Hazrat Ibrahim se aise shakhs ke baare mein sawal kiya gaya jo bedari ke baad tari dekhe to farmaya ke woh ghusl karega.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي الرَّجُلِ يَجِدُ الْبَلَلَ بَعْدَ النَّوْمِ ، قَالَ : « يَغْتَسِلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 856

Hazrat Mujahid said that Ghusl is not obligatory until one is certain of being in a state of Janabat.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ اس وقت تک غسل لازم نہیں جب تک جنابت کا یقین نہ ہوجائے۔

Hazrat Mujahid farmate hain keh iss waqt tak ghusl lazim nahi jab tak junubat ka yaqeen na ho jae.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، قَالَ : « لَا يَغْتَسِلُ حَتَّى يَسْتَيْقِنَ أَنَّهُ قَدْ أَجْنَبَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 857

Hazrat Saeed bin Jubair and Hazrat Ata said that when you see rain, you should perform Ghusl (ritual bath).

حضرت سعید بن جبیر اور حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ جب تری دیکھے تو غسل کرے۔

Hazrat Saeed bin Jubair aur Hazrat Ata farmate hain ke jab taree dekhe to ghusal kare

حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، وَعَطَاءٍ ، قَالَا : « إِذَا رَأَى بَلَلًا فَلْيَغْتَسِلْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 858

Sha'bah said: I asked Hakam and Hammad about a person who sees wetness after waking up. Hakam said: He should not perform Ghusl. Hammad said: If he remembers having an erotic dream, then he should perform Ghusl.

حضرت شعبہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم اور حماد سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا جو بیدار ہو کر تری دیکھے۔ تو حضرت حکم نے فرمایا وہ غسل نہ کرے۔ حضرت حماد نے فرمایا اگر اسے احتلام یاد ہو تو غسل کرے۔

Hazrat Shuba kehte hain ki maine Hazrat Hukam aur Hammad se iss shakhs ke baare mein sawal kiya jo bedaar ho kar tari dekhe. To Hazrat Hukam ne farmaya woh gusal na kare. Hazrat Hammad ne farmaya agar use ehtelam yaad ho to gusal kare.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ ، وَحَمَّادًا ، عَنِ الرَّجُلِ يَسْتَيْقِظُ فَيَجِدُ الْبِلَّةَ ، قَالَ الْحَكَمُ : « لَا يَغْتَسِلُ » وَقَالَ حَمَّادٌ : « إِنْ كَانَ يَرَى أَنَّهُ قَدِ احْتَلَمَ اغْتَسَلَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 859

Hazrat Sufiyan said to her to take a bath.

حضرت سفیان فرماتے ہیں کہ وہ غسل کرے۔

Hazrat Sufiyan farmate hain ke woh ghusl kare.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : سَمِعْتُ سُفْيَانَ ، يَقُولُ : « يَغْتَسِلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 860

Hazrat Qatadah said that one should not perform ghusl (ritual bath) unless he is sure of having an erotic dream.

حضرت قتادہ فرماتے ہیں کہ جب تک احتلام کا یقین نہ ہو غسل نہ کرے۔

Hazrat Qatada farmate hain ke jab tak ihtilam ka yaqeen na ho ghusal na kare.

حَدَّثَنَا مُعْتَمِرُ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، قَالَ : « لَا يَغْتَسِلُ حَتَّى يَسْتَيْقِنَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 861

Hazrat Saeed bin Jubair said that ghusl becomes obligatory after the discharge of semen or sexual climax.

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ غسل شہوت اور پھر اس کے زوال کے بعد لازم ہوتا ہے۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain ke ghusl shahwat aur phir uske zawaal ke baad lazim hota hai

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ طَلْحَةَ بْنَ يَحْيَى ، عَنْ مُعَاوِيَةَ بْنَ إِسْحَاقَ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، قَالَ : « إِنَّمَا الْغُسْلُ مِنَ الشَّهْوَةِ وَالْفَتْرَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 862

It was asked from Hazrat Hammad about the man who sees wetness on his private part in the morning, he said if he remembers having a wet dream then he should perform ghusl and if he doesn't remember then ghusl isn't obligatory. Hazrat Qatadah said if water came out with a jerk then he should perform ghusl. I asked Qatadah how would he know? He said he would know by smelling it. Hazrat Hukam said he won't perform ghusl.

حضرت حماد سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا گیا جو صبح اپنے آلہء تناسل پر تری دیکھے تو فرمایا کہ اگر احتلام یاد ہو تو غسل کرے اور اگر یاد نہ ہو تو غسل لازم نہیں۔ حضرت قتادہ فرماتے ہیں کہ اگر پانی جھٹکے سے نکلا ہے تو غسل کرے۔ میں نے قتادہ سے پوچھا کہ اسے کیسے معلوم ہوگا ؟ فرمایا وہ سونگھ کر پتہ چلا سکتا ہے۔ حضرت حکم فرماتے ہیں کہ وہ غسل نہیں کرے گا۔

Hazrat Hammad se iss shakhs ke baare mein sawal kiya gaya jo subah apne aala e tanaasul par tari dekhe to farmaya keh agar ehtelam yaad ho to ghusl kare aur agar yaad na ho to ghusl lazim nahin. Hazrat Qatada farmate hain keh agar pani jhatke se nikla hai to ghusl kare. Maine Qatada se poocha keh use kaise maloom hoga? Farmaya woh soong kar pata chala sakta hai. Hazrat Hukam farmate hain keh woh ghusl nahin kare ga.

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ حَمَّادٍ ، فِي الرَّجُلِ يُصْبِحُ فَيَرَى عَلَى ذَكَرِهِ الْبِلَّةَ ، قَالَ : « إِنْ كَانَ يَرَى أَنَّهُ احْتَلَمَ اغْتَسَلَ ، وَإِنْ لَمْ يَكُنْ يَرَى أَنَّهُ لَمْ يَحْتَلِمْ لَمْ يَغْتَسِلْ » وَقَالَ: قَتَادَةُ: «إِنْ كَانَ مَاءً دَافِقًا اغْتَسَلَ» فَقُلْتُ لِقَتَادَةَ: كَيْفَ يَعْلَمُ؟ قَالَ: «بِشَمِّهِ»، وَقَالَ الْحَكَمُ: «لَا يَغْتَسِلُ»

Musannaf Ibn Abi Shaybah 863

Hazrat Aisha narrates that The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "When one of you wakes up from sleep and sees wetness (discharge), then he should perform Ghusl (ritual bath) whether he remembers a wet dream or not. And if he remembers a wet dream but does not see any wetness, then Ghusl is not obligatory upon him."

حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جب تم میں سے کوئی بیدار ہونے کے بعد تری دیکھے، اگر اسے احتلام یاد نہ بھی ہو تو غسل کرے اور اگر احتلام یاد ہو لیکن تری نہ دیکھے تو اس پر غسل لازم نہیں۔

Hazrat Ayesha farmati hain keh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh jab tum mein se koi bedar hone ke baad tari dekhe, agar use ihtilam yaad na bhi ho to ghusal kare aur agar ihtilam yaad ho lekin tari na dekhe to us par ghusal lazim nahi.

حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ خَالِدٍ ، عَنِ الْعُمَرِيِّ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، عَنِ الْقَاسِمِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ : « إِذَا اسْتَيْقَظَ أَحَدُكُمْ فَرَأَى بَلَلًا وَلَمْ يَرَ أَنَّهُ احْتَلَمَ فَلْيَغْتَسِلْ ، وَإِذَا رَأَى أَنَّهُ احْتَلَمَ وَلَمْ يَرَ بَلَلًا فَلَا غُسْلَ عَلَيْهِ »