Hazrat Ibn 'Aun said that Hazrat Muslimah bin Mukhlid and Hazrat Salman considered it permissible to offer expiation before committing a prohibited act.
حضرت ابن عون فرماتے ہیں کہ حضرت مسلمہ بن مخلد اور حضرت سلمان حانث ہونے سے قبل ہی کفارہ ادا کرنے کو جائز سمجھتے تھے۔
Hazrat Ibn Aun farmate hain keh Hazrat Muslimah bin Mukhalid aur Hazrat Salman Hanth hone se pehle hi kaffara ada karne ko jaiz samajhte thay.
Hazrat Ibn Sirin narrates that Hazrat Abu Darda' called his slave and set him free. Then later, when he broke an oath, he offered the same slave as expiation for that oath.
حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ حضرت ابو الدردائ نے ایک غلام کو بلایا اور اس کو آزاد کردیا، پھر بعد میں وہ حانث ہوئے تو اس غلام کو اس قسم کا کفارہ بنادیا۔
Hazrat Ibn Sireen farmate hain keh Hazrat Abu al-Darda ne ek ghulam ko bulaya aur us ko azad kardiya, phir baad mein woh hanis huye to us ghulam ko is qasam ka kaffara banadiya.
Hazrat Ibn e Aun states that Prophet Muhammad (PBUH) used to offer expiation before becoming liable to it, while Hazrat Hassan used to offer expiation after becoming liable to it.
حضرت ابن عون فرماتے ہیں کہ حضرت محمد حانث ہونے سے قبل ہی کفارہ ادا فرمایا کرتے تھے اور حضرت حسن حانث ہوتے پھر کفارہ ادا کرتے۔
Hazrat Ibn Aun farmate hain ke Hazrat Muhammad hanth hone se pehle hi kaffara ada farmaya karte thay aur Hazrat Hassan hanth hote phir kaffara ada karte.
Hazrat Abdullah bin Kathir narrates that he heard that a person asked Hazrat Jabir bin Zaid, "I took an oath, then I saw something better than that. What should I do?" He said, "Fulfill your oath and intend what is better."
حضرت عبداللہ بن کثیر فرماتے ہیں کہ انھوں نے سنا کہ ایک شخص نے حضرت جابر بن زید سے سوال کیا کہ میں نے قسم کھائی پھر اس کے علاوہ میں اس سے بہتری دیکھوں تو ؟ آپ نے فرمایا اپنی قسم کا کفارہ ادا کر اور جو بہتر ہے اس کا ارادہ کر۔
Hazrat Abdullah bin Kaseer farmate hain ke unhon ne suna ke ek shakhs ne Hazrat Jabir bin Zaid se sawal kiya ke main ne qasam khai phir us ke ilawa main us se behtari dekhon to? Aap ne farmaya apni qasam ka kaffara ada kar aur jo behtar hai us ka irada kar.