12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Concerning the person in Ihram dyeing or treating with henna

‌فِي الْمُحْرِمِ يَخْتَضِبُ أَوْ يَتَدَاوَى بِالْحِنَّاءِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14614

Hazrat Mujahid and Hazrat Ataa stated that there is no harm if a menstruating woman uses henna as a medicine, but applying henna for adornment is disliked.

حضرت مجاہد اور حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ اس میں کوئی حرج نہیں کہ محرم مہندی بطور دوا استعمال کرے، لیکن مہندی لگانے کو ناپسند کیا۔

Hazrat Mujahid aur Hazrat Ataa farmate hain ke is mein koi haraj nahi ke muharram mehendi ba tour dawa istemal kare, lekin mehendi lagane ko napasand kiya.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، وَعَطَاءٍ ، قَالَا : « لَا بَأْسَ أَنْ يَتَدَاوَى الْمُحْرِمُ بِالْحِنَّاءِ ، وَكَرِهَا أَنْ يَخْتَضِبَ بِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14615

Hazrat Saeed bin Jubair said that there is no harm if a menstruating woman uses henna as a medicine.

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ کوئی حرج نہیں محرم مہندی بطور دوا استعمال کرسکتا ہے۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain keh koi harj nahi muhrim mehandi ba tour dawa istemaal kar sakta hai

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنْ عَبْدِ الْكَرِيمِ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ قَالَ : « لَا بَأْسَ أَنْ يَتَدَاوَى بِالْحِنَّاءِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14616

Hazrat Hammad said that one should not apply henna in Muharram and should not perform ablution with "disbaan." (The meaning of "disbaan" is also unknown to the researcher Abu Awana).

حضرت حماد فرماتے ہیں کہ محرم مہندی نہ لگائے اور نہ ہی دسبسان سے وضو کرے، (دسبسان کا مطلب محقق ابو عوانہ کو بھی معلوم نہ ہوسکا) ۔

Hazrat Hammad farmate hain ki Muharram mehandi na lagaye aur na hi disbsaan se wuzu kare, (disbsaan ka matlab Muhaqqiq Abu Awanah ko bhi maloom na hoska).

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَسْبَاطُ بْنُ مُحَمَّدٍ ، عَنِ الْعَلَاءِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، عَنْ حَمَّادٍ قَالَ : « لَا يَخْتَضِبْ الْمُحْرِمُ بِالْحِنَّاءِ ، وَلَا يَتَوَضَّأْ بِدَسْتَانَ »