12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Concerning the woman who enters Ihram for Hajj without her husband's permission

‌فِي الْمَرْأَةِ تُحْرِمُ فِي الْحَجِّ بِغَيْرِ إِذْنِ زَوْجِهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14718

It is narrated from Hazrat Mutar that a woman asked her husband for permission to perform Hajj, but her husband did not give her permission. Then she asked her husband for permission to visit Bayt Allah, so her husband gave her permission. Then that woman wore white clothes and started reciting the Talbiyah (call) for Hajj. People came to Hazrat Hasan and asked him. Hazrat Hasan said, "Fools! It is permissible for her." Hazrat Mutar said, "I asked Hazrat Qatada and he said that that woman is a Muhrimah (in the state of Ihram)." Hazrat Mutar said, "Then I went to Makkah Mukarramah and I asked Hazrat Hukam bin Utbah and he said that the woman is a Muhrimah." Hazrat Mutar said, "Then I entrusted a person to ask Hazrat Ata bin Abi Rabah and he said, 'No! There is no coolness of the eyes upon her, this is not permissible for her.'

حضرت مطر سے مروی ہے کہ ایک خاتون نے اپنے شوہر سے حج کی اجازت مانگی لیکن شوہر نے اس کو اجازت نہ دی، پھر اس نے خاوند سے بیت اللہ کی زیارت کی اجازت مانگی تو شوہر نے اجازت دے دی، پھر اس خاتون نے اس پر سفید کپڑوں کو ملا لیا اور حج کے لیے فریاد تلبیہ (آواز) کرنے لگی، لوگ حضرت حسن کے پاس آئے اور آپ سے دریافت کیا ؟ حضرت حسن نے ارشاد فرمایا : احمقو ! اس کو یہ جائز ہے، حضرت مطر فرماتے ہیں کہ حضرت قتادہ سے دریافت کیا گیا ؟ آپ نے فرمایا کہ وہ خاتون محرمہ (شمار ہوگی) ہے، حضرت مطرئ فرماتے ہیں کہ پھر میں مکہ مکرمہ گیا اور میں نے حضرت حکم بن عتیبہ سے دریافت کیا ؟ آپ نے فرمایا کہ وہ خاتون محرمہ ہے، حضرت مطرئ فرماتے ہیں کہ پھر میں نے ایک شخص کے ذمہ لگایا کہ حضرت عطاء بن ابی رباح سے پوچھے ؟ آپ نے فرمایا کہ نہیں ! آنکھوں کی ٹھنڈک نہیں ہے اس پر یہ نہیں ہے۔

Hazrat Mutar se marvi hai keh aik khatoon ne apne shohar se Hajj ki ijazat mangi lekin shohar ne usko ijazat na di, phir usne khawand se Baitullah ki ziarat ki ijazat mangi to shohar ne ijazat de di, phir us khatoon ne us par safaid kapron ko mila liya aur Hajj ke liye faryad talbiyah (awaz) karne lagi, log Hazrat Hassan ke pass aye aur aapse daryaft kiya? Hazrat Hassan ne irshad farmaya: Ahmaqo! usko yeh jaiz hai, Hazrat Mutar farmate hain keh Hazrat Qatada se daryaft kiya gaya? Aap ne farmaya keh woh khatoon muharram (shumar hogi) hai, Hazrat Mutari farmate hain keh phir main Makkah Mukarramah gaya aur maine Hazrat Hukam bin Aqeeba se daryaft kiya? Aapne farmaya keh woh khatoon muharram hai, Hazrat Mutari farmate hain keh phir maine aik shakhs ke zimma lagaya keh Hazrat Ata bin Abi Rabah se pooche? Aapne farmaya keh nahi! aankhon ki thandak nahi hai us par yeh nahi hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ الْعَمِّيُّ ، قَالَ : سُئِلَ مَطَرٌ وَأَنَا أَسْمَعُ عَنِ امْرَأَةٍ اسْتَأْذَنَتْ زَوْجَهَا فِي الْحَجِّ ، فَلَمْ يَأْذَنْ لَهَا ، فَاسْتَأْذَنَتْهُ أَنْ تَزُورَ ، فَأَذِنَ لَهَا ، فَضَمَّتْ عَلَيْهَا ثِيَابًا لَهَا بِيضًا ، فَصَرَخَتْ بِالْحَجِّ ، قَالَ : فَأَتَوْا الْحَسَنَ فَسَأَلُوهُ ، فَقَالَ الْحَسَنُ : « لَيْسَ لَهَا ذَاكَ » قَالَ مَطَرٌ : وَسُئِلَ قَتَادَةُ فَقَالَ : « هِيَ مُحْرِمَةٌ »، قَالَ مَطَرٌ : فَانْطَلَقَتْ إِلَى مَكَّةَ فَسَأَلَتْ الْحَكَمَ بْنَ عُتَيْبَةَ فَقَالَ : « هِيَ مُحْرِمَةٌ » قَالَ مَطَرٌ : فَأَمَرْتُ رَجُلًا فَسَأَلَ عَطَاءَ بْنَ أَبِي رَبَاحٍ فَقَالَ : « لَا ، وَلَا نِعْمَتْ عَيْنٌ لَيْسَ لَهَا ذَلِكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14719

Hazrat Ibrahim (A.S) states that when Hajj becomes obligatory on a woman and she has a Mahram with her, then there is no harm if she goes for Hajj without seeking her husband's permission.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ حج جب فرض ہوجائے اور خاتون کے ساتھ کوئی محرم بھی موجود ہو تو پھر کوئی حرج نہیں کہ وہ شوہر سے اجازت لیے بغیر حج کے لیے نکل جائے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke Hajj jab farz hojae aur khatoon ke sath koi mehram bhi mojood ho to phir koi harj nahin ke woh shohar se ijazat liye baghair Hajj ke liye nikal jae.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو عَوَانَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « إِذَا كَانَتِ الْفَرِيضَةُ ، وَكَانَ لَهَا مَحْرَمٌ ، فَلَا بَأْسَ أَنْ تَخْرُجَ ، وَلَا تَسْتَأْذِنَ زَوْجَهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14720

Hazrat Hassan (may Allah be pleased with him) said about the woman who has not performed Hajj, that she should seek permission from her husband. If the husband gives permission, then this is very good in my opinion. And if the husband does not give permission, then the woman should go for Hajj with any of her Mahram (male guardian) because Hajj is one of the obligations of Allah Almighty and there is no obedience to anyone in it (except Allah Almighty).

حضرت حسن اس خاتون کے متعلق فرماتے ہیں جس نے حج نہ کیا ہو کہ وہ اپنے شوہر سے اجازت لے اگر شوہر اجازت دے دے تو یہ میرے نزدیک بہت اچھا ہے اور اگر شوہر اجازت نہ دے تو وہ خاتون اپنے کسی محرم کے ساتھ حج پر چلی جائے کیونکہ حج اللہ تعالیٰ کے فرائض میں سے ایک فریضہ ہے اس میں کسی کی اطاعت نہیں ہے (سوائے اللہ تعالیٰ کے)

Hazrat Hassan is khatoon ke mutalliq farmate hain jis ne Hajj na kia ho ke woh apne shohar se ijazat le agar shohar ijazat de de to yeh mere nazdeek bohat acha hai aur agar shohar ijazat na de to woh khatoon apne kisi mehram ke saath Hajj par chali jaye kyunki Hajj Allah Taala ke faraiz mein se aik fariza hai is mein kisi ki itaat nahin hai (siwaye Allah Taala ke)

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا فُضَيْلُ بْنُ عِيَاضٍ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، فِي الْمَرْأَةِ الَّتِي لَمْ تَحُجَّ قَالَ : « تَسْتَأْذِنُ زَوْجَهَا ، فَإِذَا أَذِنَ لَهَا فَذَاكَ أَحَبُّ إِلَيَّ ، وَإِنْ لَمْ يَأْذَنْ لَهَا ، خَرَجَتْ مَعَ ذِي مَحْرَمٍ ، فَإِنَّ ذَلِكَ فَرِيضَةٌ مِنْ فَرَائِضِ اللَّهِ ، لَيْسَ لَهُ عَلَيْهَا فِيهَا طَاعَةٌ »