12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Who used to sacrifice in Mina but not pray two Rak'ahs?

‌مَنْ كَانَ يَذْبَحُ بِمِنًى وَلَا يُصَلِّي رَكْعَتَيْنِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15252

Hazrat Ibn Umar used to perform sacrifice in Mina without praying the Eid-ul-Adha prayer.

حضرت ابن عمر عید الاضحی کی نماز پڑھے بغیر منیٰ میں قربانی کرتے تھے۔

Hazrat Ibn Umar Eid ul Azha ki namaz parhay baghair Mina mein qurbani karte thay.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا حَفْصٌ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ : « أَنَّهُ كَانَ يَذْبَحُ بِمِنًى ، وَلَا يُصَلِّي رَكْعَتَيْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15253

Hazrat Laith narrates that I inquired from Hazrat Ata about what Hazrat Abd al-Karim had instructed me in Mina, saying not to perform the sacrifice before offering prayer. Hazrat Ata explained that the restriction does not apply to the residents of Mina but to those coming from outside. The narrator states that I then asked Hazrat Mujahid, and he also gave the same explanation as Hazrat Ata.

حضرت لیث فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عطائ سے دریافت کیا کہ حضرت عبد الکریم نے منیٰ میں مجھ سے فرمایا کہ نماز ادا کرنے سے پہلے قربانی نہ کریں ؟ حضرت عطائ نے ارشاد فرمایا کہ پابندی منی والوں کے لیے ضروری نہیں بلکہ باہر سے آنے والوں کے لیے ہے۔ راوی فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت مجاہد سے دریافت کیا ؟ آپ نے بھی حضرت عطائ کی طرح ارشاد فرمایا۔

Hazrat Lais farmate hain ke maine Hazrat Ataa se daryaft kya ke Hazrat Abdul Kareem ne Mina mein mujhse farmaya ke namaz ada karne se pehle qurbani na karen? Hazrat Ataa ne irshad farmaya ke pabandhi Mina walon ke liye zaroori nahin balkeh bahar se aane walon ke liye hai. Rawi farmate hain ke maine Hazrat Mujahid se daryaft kya? Aap ne bhi Hazrat Ataa ki tarah irshad farmaya.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا حَفْصٌ ، عَنْ لَيْثٍ ، سَأَلَتْ عَطَاءً قُلْتُ : إِنَّ عَبْدَ الْكَرِيمِ قَالَ لِي بِمِنًى : لَا تَذْبَحْ حَتَّى تُصَلِّيَ ، قَالَ : « لَيْسَ ذَلِكَ عَلَى أَهْلِ مِنًى إِنَّمَا ذَلِكَ عَلَى أَهْلِ الْآفَاقِ » وَسَأَلْتُ مُجَاهِدًا فَقَالَ لِي مِثْلَ ذَلِكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15254

Hazrat Abdul Malik narrates that I asked Hazrat Ata that a person told me to offer Eid prayer before sacrificing the animal. Hazrat Ata said that there is no Eid prayer on the people staying at Mina. Their prayer is to stay at Mina.

حضرت عبد الملک فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عطائ سے دریافت کیا کہ مجھ سے ایک شخص نے کہا ہے کہ قربانی کرنے سے پہلے عید کی نماز ادا کرلو ؟ حضرت عطائ نے فرمایا کہ منیٰ والوں پر عید کی نماز نہیں ہے، ان کی نماز تو منیٰ میں ٹھہرنا ہی ہے۔

Hazrat Abdul Malik farmate hain ke maine Hazrat Ata se daryaft kiya ke mujh se ek shakhs ne kaha hai ke qurbani karne se pehle Eid ki namaz ada karlo? Hazrat Ata ne farmaya ke Mina walon par Eid ki namaz nahin hai, unki namaz to Mina mein theherna hi hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا حَفْصٌ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ قَالَ : سَأَلْتُ عَطَاءً قُلْتُ : قَالَ لِي قَائِلٌ : صَلِّ الرَّكْعَتَيْنِ قَبْلَ أَنْ تَذْبَحَ ، فَقَالَ : « لَيْسَ ذَلِكَ عَلَى أَهْلِ مِنًى ، إِنَّمَا صَلَاتُهُمْ مَوْقِفُهُمْ بِجَمْعٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15255

Hazrat Mujahid, Hazrat Ataa, Hazrat Ta'us, Hazrat Saalim and Hazrat Qasim state that there is no Eid prayer in Mina on the day of sacrifice.

حضرت مجاہد، حضرت عطائ، حضرت طاؤس، حضرت سالم اور حضرت قاسم فرماتے ہیں کہ قربانی والے دن منیٰ میں عید کی نماز نہیں ہے۔

Hazrat Mujahid, Hazrat Ataa, Hazrat Ta'oos, Hazrat Saalim aur Hazrat Qasim farmate hain ki qurbani wale din Mina mein Eid ki namaz nahin hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، وَطَاوُسٍ ، وَعَطَاءٍ ، وَسَالِمٍ ، وَالْقَاسِمِ قَالُوا : « لَا صَلَاةَ بِمِنًى يَوْمَ النَّحْرِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15256

Prophet Ibrahim and Prophet Abdur Rahman bin Aswad offered two rak'ahs of Eid prayer before sacrificing in Mina.

حضرت ابراہیم اور حضرت عبد الرحمن بن الاسود نے منیٰ میں قربانی سے قبل عید کی دو رکعتیں ادا فرمائیں۔

Hazrat Ibrahim aur Hazrat Abdul Rahman bin al-Aswad ne Mina mein qurbani se qabal Eid ki do rakatain ada farmayeen.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا حُمَيْدٌ ، عَنْ قَيْسٍ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ طَلْحَةَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمِ ، وَعَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَسْوَدِ : « أَنَّهُمَا صَلَّيَا يَوْمًا بِمِنًى ، يَوْمَ النَّحْرِ رَكْعَتَيْنِ قَبْلَ إِنْ يَنْحَرَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15257

Hazrat Saeed bin Al-Musayyab said that it is Wajib (obligatory) for a person who is sacrificing an animal to offer two rak'ahs of Eid prayer before the sacrifice. It is necessary for a person who is not sacrificing an animal to be present in the congregation. He (Hazrat Saeed bin Al-Musayyab) believed that prostration was not performed in prayer before the Eid-ul-Fitr and Eid-ul-Adha prayers.

حضرت سعید بن المسیب فرماتے ہیں کہ جو شخص قربانی کررہا ہے اس پر قربانی سے پہلے عید کی دو رکعتیں واجب ہیں، اور جو قربانی نہیں کررہا اس پر لازم ہے کہ وہ منیٰ میں حاضر ہو، اور ان کا گمان تھا کہ انھوں نے عید الفطر اور عید الاضحی کی نماز سے قبل سجدہ نہیں کیا۔

Hazrat Saeed bin al-Musayyib farmate hain keh jo shakhs qurbani kar raha hai us par qurbani se pehle Eid ki do rakaat namaz wajib hain, aur jo qurbani nahin kar raha us par lazim hai keh woh Mina mein hazir ho, aur un ka guman tha keh unhon ne Eid ul-Fitr aur Eid ul-Adha ki namaz se qabal sajda nahin kiya.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ ، عَنِ الْمُثَنَّى ، عَنْ عَمْرِو بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ قَالَ : « الرَّكْعَتَانِ وَاجِبَتَانِ عَلَى مَنْ نَحَرَ قَبْلَ أَنْ يَنْحَرَ ، وَمَنْ لَمْ يَنْحَرْ فَعَلَيْهِ أَنْ يَشْهَدَهُمَا ، وَزَعَمَ أَنَّهُ لَا يَسْجُدُ قَبْلَهُمَا فِي فِطْرٍ وَلَا أَضْحَى »