13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Who said: He does not enter into her until he gives her something

‌مَنْ قَالَ: لَا يَدْخُلُ بِهَا حَتَّى يُعْطِيَهَا شَيْئًا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16440

Hazrat Akrama narrates that when Hazrat Ali (R.A) intended to marry Hazrat Fatima (R.A), Prophet Muhammad (PBUH) asked him to pay some amount of Mahr.

حضرت عکرمہ فرماتے ہیں کہ جب حضرت علی (رض) نے حضرت فاطمہ (رض) سے شرعی ملاقات کا ارادہ کیا تو حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا کہ انھیں مہر کا کچھ حصہ ادا کردو۔

Hazrat Akrma farmate hain keh jab Hazrat Ali (RA) ne Hazrat Fatima (RA) se sharai mulakat ka irada kiya to Huzoor (SAW) ne farmaya keh unhen mehr ka kuch hissa ada kar do

وَكِيعٌ ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْمُبَارَكِ ، عَنْ يَحْيَى ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، أَنَّ عَلِيًّا ، لَمَّا أَرَادَ أَنْ يَبْنِيَ بِفَاطِمَةَ قَالَ لَهُ النَّبِيُّ ﷺ : « قَدِّمْ شَيْئًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16441

Hazrat Abu Hamza narrates that once I was with Hazrat Abdullah bin Abbas (RA). A man asked him about a man who got married but is unable to pay the dowry. What is the ruling regarding this? Hazrat Ibn Abbas (RA) replied, "If he doesn't have anything else, he should give his shoes and then engage in marital relations."

حضرت ابو حمزہ فرماتے ہیں کہ ایک مرتبہ میں حضرت عبداللہ بن عباس (رض) کے پاس موجود تھا، ان سے ایک آدمی نے سوال کیا کہ ایک آدمی نے شادی کی ہے لیکن وہ اس کا مہر ادا کرنے سے عاجز آگیا ہے۔ اس کے لیے کیا حکم ہے ؟ حضرت ابن عباس (رض) نے فرمایا کہ اگر اور کچھ نہ ہو تو اسے اپنی جوتی ہی دے دو پھر اس کے ساتھ شرعی ملاقات کرو۔

Hazrat Abu Hamza farmate hain ke ek martaba main Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) ke paas mojood tha, un se ek aadmi ne sawal kiya ke ek aadmi ne shadi ki hai lekin wo us ka mehr ada karne se aajiz aa gaya hai. Is ke liye kya hukum hai? Hazrat Ibn Abbas (RA) ne farmaya ke agar aur kuch na ho to use apni jooti hi de do phir us ke sath sharai mulaqat karo.

هُشَيْمُ ، عَنْ أَبِي حَمْزَةَ ، قَالَ : شَهِدْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ وَسَأَلَهُ رَجُلٌ أَنَّهُ تَزَوَّجَ امْرَأَةً ، فَعَسِرَ عَنْ صَدَاقِهَا ، فَقَالَ لَهُ ابْنُ عَبَّاسٍ : « أَوَ لَمْ تَجِدْ إِلَّا نَعْلَكَ فَأَعْطِهَا إِيَّاهَا ، ثُمَّ ادْخُلْ بِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16442

Hazrat Saeed bin Jubair said that one should definitely give her something before the consummation of marriage, even if it is just a dupatta (shawl).

حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ اسے شرعی ملاقات سے پہلے کچھ نہ کچھ ضرور دے خواہ ایک دوپٹہ ہی دے دے۔

Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain ke usay sharai mulaqat se pehle kuch na kuch zaroor de chahe aik dopatta hi de de

وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ خُصَيْفٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، قَالَ : « يُعْطِيهَا وَلَوْ خِمَارًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16443

Hazrat Ibn Sirin used to say that one should give her even a single piece of cloth and then meet her in accordance with Islamic law.

حضرت ابن سیرین فرمایا کرتے تھے کہ اسے خواہ ایک کپڑا ہی دے پھر اس کے ساتھ شرعی ملاقات کرے۔

Hazrat Ibn Sireen farmaya karte thay keh usay chahay aik kapra hi day phir us kay sath sharai mulaqat kare.

حَفْصٌ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، قَالَ : كَانَ يَقُولُ : « يُلْقِي عَلَيْهَا وَلَوْ ثَوْبًا ، ثُمَّ يَدْخُلُ بِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16444

Hazrat Hassan and Hazrat Ibrahim have declared it undesirable for a man to have sexual intercourse with his wife without giving her a part of the mahr.

حضرت حسن اور حضرت ابراہیم نے اس بات کو مکروہ قرار دیا ہے کہ آدمی بیوی کو مہر کا کچھ حصہ دیئے بغیر اس سے شرعی ملاقات کرے۔

Hazrat Hassan aur Hazrat Ibrahim ne is baat ko makruh qarar diya hai ke aadmi biwi ko mehr ka kuch hissa diye baghair us se sharai mulaqat kare.

وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَعَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ أَنَّهُمَا « كَرِهَا أَنْ يَدْخُلَ بِهَا ، وَلَمْ يُعْطِهَا مِنْ صَدَاقِهَا شَيْئًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16445

Hazrat Zahak bin Usman narrates that Hazrat Zuhri was asked about a person who is unable to pay the dowry of the wife after marriage, can he have sexual intercourse with his wife? They said that it is Sunnah that until he pays something, he should not have sexual relations.

حضرت ضحاک بن عثمان فرماتے ہیں کہ حضرت زہری سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا گیا جو شادی کے بعد عورت کا مہر دینے پر قدرت نہ رکھتا ہو کیا وہ بیوی سے جماع کرسکتا ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ سنت یہی رہی ہے کہ جب تک کوئی نہ کوئی چیز ادا نہ کردے شرعی ملاقات نہ کرے۔

Hazrat Dahak bin Usman farmate hain ke Hazrat Zuhri se iss shakhs ke bare mein sawal kiya gaya jo shadi ke baad aurat ka mehr dene par qudrat na rakhta ho kya woh biwi se jima kar sakta hai? Unhon ne farmaya ke sunnat yahi rahi hai ke jab tak koi na koi cheez ada na karde sharai mulakat na kare.

زَيْدُ بْنُ حُبَابٍ ، عَنِ الضَّحَّاكِ بْنِ عُثْمَانَ ، قَالَ : سُئِلَ الزُّهْرِيُّ عَنْ رَجُلٍ تَزَوَّجَ امْرَأَةً وَهُوَ مَلِيءٌ لِصَدَاقِهَا أَيَدْخُلُ بِهَا وَلَمْ يُعْطِهَا شَيْئًا ؟ قَالَ : « مَضَتِ السُّنَّةُ أَنْ لَا يَدْخُلَ بِهَا حَتَّى يُعْطِيَهَا شَيْئًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16446

Hazrat Qatadah said that one should give him a gift before the formal meeting.

حضرت قتادہ فرماتے ہیں کہ شرعی ملاقات سے پہلے کوئی چیز اسے ہدیہ میں دے دے۔

Hazrat Qatada farmate hain ke sharai mulaqat se pehle koi cheez use hadiya mein de de.

عَبْدَةُ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، قَالَ : « يُهْدِي شَيْئًا شَيْئًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16447

Hazrat Ibn Umar (R.A) said that it is not permissible for a Muslim man to have sexual intercourse with his wife without giving her something, whether it is a small or big thing.

حضرت ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ مسلمان کے لیے حلال نہیں کہ وہ اپنی بیوی کو کوئی تھوڑی یا زیادہ چیز دیئے بغیر اس سے شرعی ملاقات کرے۔

Hazrat Ibn Umar (RA) farmate hain ke musalman ke liye halal nahi ke woh apni biwi ko koi thodi ya zyada cheez diye baghair us se sharai mulaqat kare.

هِشَامُ بْنُ الْغَازِ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ : « لَا يَحِلُّ لِمُسْلِمٍ أَنْ يَدْخُلَ عَلَى امْرَأَةٍ ، حَتَّى يَقْدَمَ عَلَيْهَا بِأَقَلَّ أَوْ أَكْثَرَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16448

Hazrat Akrama narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) told Hazrat Ali (may Allah be pleased with him) to give his garment to his wife.

حضرت عکرمہ فرماتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حضرت علی (رض) سے فرمایا کہ اپنی زوجہ کو اپنی حطمی چادر ہی دے دو ۔

Hazrat Akarma farmate hain ki Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Hazrat Ali (Razi Allahu Anhu) se farmaya ki apni zauja ko apni hatmi chadar hi de do.

ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ عِكْرِمَةَ أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ قَالَ لِعَلِيٍّ : « أَعْطِهَا دِرْعَكَ الْحُطَمِيَّةَ »