Hazrat Aisha narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) arranged the marriage of a Muslim man who had nothing. You allowed him to meet his wife in privacy. This man later became one of the leading figures among the Muslims.
حضرت خیثمہ فرماتے ہیں کہ حضور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ایک مسلمان مرد کی شادی کرائی جس کے پاس کچھ نہ تھا۔ آپ نے اسے اجازت دی کہ وہ اپنی بیوی سے شرعی ملاقات کرسکتا ہے۔ یہ آدمی بعد میں مسلمانوں کے سرکردہ لوگوں میں سے ہوا۔
Hazrat Hisaam farmate hain ke Huzoor (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne aik musalman mard ki shaadi karai jis ke paas kuch na tha. Aap ne use ijazat di ke woh apni biwi se shari mulaqat kar sakta hai. Ye aadmi baad mein musalmano ke sarkarda logon mein se hua.
The father of Hazrat Rikin says that a son of Haram married Laila bint Ajma in the time of Hazrat Umar (RA) and had legal intimacy with her without paying her any part of the dowry.
حضرت رکین کے والد فرماتے ہیں کہ ہرم کے ایک بیٹے نے حضرت عمر (رض) کے زمانے میں لیلیٰ بنت عجماء سے شادی کی اور مہر کا کچھ حصہ دیئے بغیر اس سے شرعی ملاقات کی۔
Hazrat Raqeem ke walid farmate hain ke Harim ke aik bete ne Hazrat Umar (RA) ke zamane mein Laila bint Ajma se shadi ki aur mehr ka kuch hissa diye baghair us se sharai mulaqat ki.
Hazrat Karib bin Hasham, who was among the companions of Prophet Muhammad (PBUH), married a woman for four thousand dirhams and without giving her any part of the dowry, he consummated the marriage with her.
حضرت کریب بن ہشام جو کہ حضرت عبداللہ (رض) کے شاگردوں میں سے ہیں۔ انھوں نے ایک عورت سے چار ہزار درہم کے عوض نکاح کیا اور اسے مہر کا کچھ حصہ دیئے بغیر اس سے شرعی ملاقات فرمائی۔
Hazrat Karib bin Hisham jo keh Hazrat Abdullah (RA) ke shagirdon mein se hain. Unhon ne aik aurat se chaar hazaar dirham ke awaz nikah kiya aur usay mehr ka kuch hissa diye baghair us se sharai mulaqat farmai.
Hazrat Saeed bin Musayyab says that there is a difference of opinion among the scholars of Medina regarding this matter. Some consider it permissible while others consider it impermissible. However, there is no harm in whatever a person does.
حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ اس بارے میں مدینہ کے علماء کا اختلاف ہے بعض کے نزدیک ایسا کرنا جائز اور بعض کے نزدیک ناجائز ہے۔ البتہ آدمی جو بھی کرلے اس میں کوئی حرج نہیں۔
Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ke is bare mein Madinah ke ulama ka ikhtilaf hai baz ke nazdeek aisa karna jaiz aur baz ke nazdeek najaiz hai albatta aadmi jo bhi karle us mein koi harj nahin.