13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


In the man who marries the woman, and they stipulate to him: If you bring her dowry to such and such, otherwise there is no marriage between us

‌فِي الرَّجُلِ يَتَزَوَّجُ الْمَرْأَةَ، فَيَشْتَرِطُوا عَلَيْهِ: إِنْ جِئْتَ بِمَهْرِهَا إِلَى كَذَا وَكَذَا، وَإِلَّا فَلَا نِكَاحَ بَيْنَنَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16567

It was asked to Hazrat Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) that if the marriage is made conditional with the condition that if the husband gives the dowry by such and such a day, then it is fine, otherwise the marriage will not take place. You said that there is no harm in it.

حضرت ابن عباس (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر نکاح کو اس شرط کے ساتھ مشروط کیا جائے کہ اگر فلاں دن تک خاوند نے مہر دے دیا تو ٹھیک وگرنہ نکاح نہیں ہوگا۔ آپ نے فرمایا کہ اس میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Ibn Abbas (RA) se sawal kiya gaya keh agar nikah ko is shart ke sath mashroot kiya jaye keh agar falan din tak khawan ne mehr de diya to theek warna nikah nahi hoga. Aap ne farmaya keh is mein koi harj nahi.

أَبُو بَكْرٍ عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ عَيَّاشٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، فِي رَجُلٍ تَزَوَّجَ امْرَأَةً فَاشْتَرَطُوا عَلَيْهِ : إِنْ جِئْتَ بِمَهْرِهَا إِلَى كَذَا وَكَذَا ، وَإِلَّا فَلَا نِكَاحَ بَيْنَنَا قَالَ : ابْنُ عَبَّاسٍ : « لَا بَأْسَ بِذَلِكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16568

Hazrat Zuhri states that it is permissible to do so. This act will be considered an annulment. Hazrat Hassan used to say that the marriage is valid, but the condition is void.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ ایسا کرنا جائز ہے۔ یہ عمل خلع کے حکم میں ہوگا۔ حضرت حسن فرمایا کرتے تھے کہ نکاح جائز ہے اور شرط باطل ہے۔

Hazrat Zuhri farmate hain ke aisa karna jaiz hai. Ye amal khula ke hukum mein hoga. Hazrat Hassan farmaya karte thay ke nikah jaiz hai aur shart batil hai.

ابْنُ مُبَارَكٍ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : هُوَ جَائِزٌ وَكَأَنَّهُ جَعَلَهُ حَلِفًا وَكَانَ الْحَسَنُ يَقُولُ : « قَدْ جَازَ النِّكَاحُ وَبَطَلَ الشَّرْطُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16569

Hazrat Abraham states that any condition other than divorce stipulated in a marriage contract nullifies the marriage.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ نکاح میں طلاق کے علاوہ لگائی جانے والی ہر شرط کو نکاح ختم کردیتا ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh nikah mein talaq ke ilawa lagai jane wali har shart ko nikah khatam karta hai

جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « كُلُّ شَرْطٍ فِي النِّكَاحِ ، فَالنِّكَاحُ يَهْدِمُهُ إِلَّا الطَّلَاقَ »