Hazrat Mak'hul narrates: "I asked Hazrat Zuhri, 'Don't you know that Hazrat Umar, Hazrat Ibn Masud and Hazrat Usman bin Affan (may Allah be pleased with them) were of the opinion till their death that pregnancy of a slave girl is known after one menstrual cycle. While Hazrat Muawiya (may Allah be pleased with him) was of the opinion to wait for two menstrual cycles.' Hazrat Zuhri replied, 'I tell you about another companion and he is Hazrat Ubadah bin Samit.'".
حضرت مکحول فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت زہری سے کہا کہ کیا آپ نہیں جانتے کہ حضرت عمر، حضرت ابن مسعود اور حضرت عثمان بن عفان (رض) اپنی وفات تک اس بات کے قائل تھے کہ ایک حیض سے باندی کے حاملہ نہ ہونے کا پتہ چل جاتا ہے۔ جبکہ حضرت معاویہ (رض) دو حیض تک انتظار کے قائل تھے۔ حضرت زہری نے فرمایا کہ میں تمہیں ایک اور صاحب بتاتا ہوں اور وہ حضرت عبادہ بن صامت ہیں۔
Hazrat Makhool farmate hain ke maine Hazrat Zuhri se kaha ke kya aap nahi jante ke Hazrat Umar, Hazrat Ibn Masood aur Hazrat Usman bin Affan (RA) apni wafat tak is baat ke qael the ke ek haiz se bandi ke hamil na hone ka pata chal jata hai. Jabke Hazrat Muawiya (RA) do haiz tak intezar ke qael the. Hazrat Zuhri ne farmaya ke main tumhe ek aur sahib batata hun aur wo Hazrat Ubadah bin Samit hain.
Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said about a slave girl with whom her master has had sexual intercourse, that when she is sold or freed, she should ascertain the purity of her womb by observing one menstrual cycle.
حضرت ابن عمر (رض) اس باندی کے بارے میں فرماتے ہیں جس سے اس کے مالک نے وطی کی ہو، کہ جب اسے بیچا جائے یا آزاد کیا جائے تو وہ ایک حیض کے ذریعے اپنے رحم کی پاکی کا یقین کرے گا۔
Hazrat Ibn Umar (RA) is bandi ke baare mein farmate hain jis se us ke malik ne wati ki ho, keh jab use becha jaye ya azad kiya jaye to woh ek haiz ke zariye apne rahim ki paaki ka yakeen kare ga.
Hazrat Mughira says that I asked Hazrat Abraham that if a man bought a slave woman who had a husband, what is the rule? They said that from one menstruation, he will be sure of her womb being empty.
حضرت مغیرہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابراہیم سے سوال کیا اگر آدمی نے کسی ایسی باندی کو خریدا جس کا کوئی خاوند ہو تو اس کا کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ ایک حیض سے اس کے رحم کے خالی ہونے کا یقین کرے گا۔
Hazrat Mugheera kahte hain ke maine Hazrat Ibrahim se sawal kiya agar aadmi ne kisi aisi bandi ko khareeda jis ka koi khaavand ho to is ka kya hukum hai? Unhon ne farmaya ke ek haiz se is ke reham ke khali hone ka yaqeen kare ga.
Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said: "Whoever buys a female slave, he should not go near her until it is confirmed through menstruation that her womb is clear."
حضرت ابن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ جو شخص باندی خریدے وہ اس وقت تک اس کے پاس نہ جائے جب تک ایک حیض کے ذریعے اس کے رحم کے خالی ہونے کا یقین نہ کرلے۔
Hazrat Ibn Umar (RA) farmate hain ke jo shakhs bandi kharede wo us waqt tak uske paas na jaye jab tak ek haiz ke zariye uske reham ke khali hone ka yaqeen na karle.
Hazrat Mak'hul (may Allah be pleased with him) said: When a female slave is purchased, it is ascertained whether she is free from menstruation (i.e., pure) for one menstrual cycle.
حضرت مکحول فرماتے ہیں کہ جب باندی خریدی گئی تو ایک حیض تک اس کے پاک ہونے کا یقین کیا جائے گا۔
Hazrat Makhool farmate hain ke jab bandi kharidi gai to ek haiz tak us ke pak hone ka yaqeen kiya jaye ga.
Hazrat Umar (may Allah be pleased with him) said that whoever buys a female slave, he should wait for one menstrual cycle to ensure she is free from pregnancy.
حضرت عمر (رض) فرماتے ہیں کہ جو شخص باندی خریدے وہ ایک حیض تک اس کے حمل سے خالی ہونے کا انتظار کرے۔
Hazrat Umar (RA) farmate hain ke jo shakhs bandi kharede woh aik haiz tak uske hamal se khali hone ka intezar kare.