It is stated that Hazrat Ali (R.A) was asked about a man who divorced his wife and married her sister during her Iddah (waiting period). What is the ruling in this case? Hazrat Ali (R.A) separated the two and made the dowry obligatory on the man. He said that when the first wife completes her Iddah, he should send her a proposal of marriage. If he has consummated the marriage with the second wife, then the full dowry will be obligatory upon him, and the second wife will observe the full Iddah period. Both women will observe Iddah, and the Iddah period for each of them will be three menstrual cycles. If they do not menstruate, then they will observe an Iddah of three months.
حضرت حکم فرماتے ہیں کہ حضرت علی (رض) سے سوال کیا گیا کہ ایک آدمی نے کسی عورت کو طلاق دی اور اس کی عدت میں اس کی بہن سے شادی کرلی، اس کا کیا حکم ہے ؟ حضرت علی (رض) نے دونوں کے درمیان جدائی کرادی اور مہر مرد کے ذمہ لازم رکھا۔ اور فرمایا کہ جب پہلی بیوی عدت پوری کرلے تو یہ نکاح کا پیغام بھیجے اگر اس نے دخول کیا ہے تو پورا مہر واجب ہوگا اور عورت پر پوری عدت ہوگی اور وہ دونوں عدت گزاریں گی اور ہر ایک کی عدت تین حیض ہوگی اگر انھیں حیض نہ آتا ہو تو تین مہینے تک عدت گزاریں گی۔
Hazrat Hukam farmate hain ke Hazrat Ali (RA) se sawal kiya gaya ke ek aadmi ne kisi aurat ko talaq di aur uski iddat mein uski behen se shaadi karli, iska kya hukum hai? Hazrat Ali (RA) ne donon ke darmiyaan judai karadi aur mehr mard ke zimme laazim rakha. Aur farmaya ke jab pehli biwi iddat puri karle to ye nikah ka paigham bheje agar usne dakhol kiya hai to poora mehr wajib hoga aur aurat par poori iddat hogi aur wo donon iddat guzaren gi aur har ek ki iddat teen haiz hogi agar unhen haiz na aata ho to teen mahine tak iddat guzaren gi.
Hazrat Zakaria narrates that Hazrat Amir was asked that if a man marries a woman and then divorces her and then marries her sister during her Iddah, what is the ruling? He said that they will be separated.
حضرت زکریا فرماتے ہیں کہ حضرت عامر سے سوال کیا گیا کہ اگر کوئی شخص کسی عورت سے نکاح کرے پھر اس کو طلاق دے دے پھر اس عورت کی عدت میں اس کی بہن سے شادی کرلے تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ دونوں کے درمیان جدائی کرائی جائے گی۔
Hazrat Zakariya farmate hain ke Hazrat Aamir se sawal kiya gaya ke agar koi shakhs kisi aurat se nikah kare phir us ko talaq de de phir us aurat ki iddat mein us ki behan se shadi karle to kya hukm hai? Unhon ne farmaya ke donon ke darmiyan judai karaai jayegi.
Hazrat Hasan considered it reprehensible for a man to divorce his wife by giving her three pronouncements of divorce and then marry her sister during her waiting period.
حضرت حسن اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ ایک آدمی کسی عورت کو تین طلاق دے دے اور اس کی عدت میں اسی کی بہن سے شادی کرلے۔
Hazrat Hassan is baat ko makruh khayal farmate thay keh aik aadmi kisi aurat ko teen talaq de de aur uski iddat mein usi ki behen se shaadi karle.