13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Who is responsible for the dowry?

‌عَلَى مَنْ يَكُونُ الْمَهْرُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16016

Hazrat Shariah states that if a person arranges the marriage of their minor child, it is permissible. However, when the child reaches puberty and seeks divorce, half of the mahr (dower) will be obligatory on the one who is the guardian of the child.

حضرت شریح فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص اپنے نابالغ بچے کی شادی کرائے تو یہ جائز ہے۔ البتہ جب وہ بالغ ہو اور طلاق دے دے تو نصف مہر اس پر واجب ہوگا جو بچے کا کفیل ہے۔

Hazrat Sharaeh farmate hain ki agar koi shakhs apne nabaligh bache ki shadi karae to yeh jaiz hai. Albatta jab wo baligh ho aur talaq de de to nisf mehr us par wajib hoga jo bache ka kafeel hai.

عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ مُطَرِّفٍ ، عَنِ الْحَكَمِ ، قَالَ : قَالَ شُرَيْحٌ : « إِذَا أَنْكَحَ الرَّجُلُ ابْنَهُ وَهُوَ صَغِيرٌ جَازَ عَلَيْهِ ، فَإِذَا بَلَغَ فَإِنْ طَلَّقَ فَنِصْفُ الْمَهْرِ عَلَى الَّذِي كَفَلَ بِهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16017

Hazrat Hassan says it will be obligatory on us, children.

حضرت حسن فرماتے ہیں مہربچے پر واجب ہوگا۔

Hazrat Hassan farmate hain mehrbache par wajib hoga

هُشَيْمٌ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « الصَّدَاقُ عَلَى الِابْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16018

Hazrat Shubah said: I asked Hazrat Hakam and Hazrat Hammad about the person who gets his young son married, on whom will the mahr be obligatory? Hazrat Hakam said that the mahr will be obligatory on the boy. Hazrat Hammad said that it will be obligatory on the father. It is narrated from Hazrat Qatadah that Hazrat Ibn Umar (ra) said that the mahr is obligatory on the one whose marriage contract you got done, meaning the boy.

حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم اور حضرت حماد سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا جو اپنے نابالغ بچے کی شادی کرادے تو مہر کس پر واجب ہوگا ؟ حضرت حکم نے فرمایا کہ مہر لڑکے پر واجب ہے۔ حضرت حماد نے فرمایا کہ باپ پر لازم ہے۔ حضرت قتادہ سے روایت ہے کہ حضرت ابن عمر (رض) نے فرمایا کہ مہر اس پر واجب ہے جس کا تم نے نکاح کرایا یعنی لڑکے پر۔

Hazrat Shubah farmate hain ke maine Hazrat Hukm aur Hazrat Hammad se iss shakhs ke bare mein sawal kiya jo apne nabaligh bache ki shadi karade to mehr kis par wajib hoga? Hazrat Hukm ne farmaya ke mehr ladke par wajib hai. Hazrat Hammad ne farmaya ke baap par lazim hai. Hazrat Qatada se riwayat hai ke Hazrat Ibn Umar (RA) ne farmaya ke mehr uss par wajib hai jiska tumne nikah karaya yani ladke par.

وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ ، وَحَمَّادًا عَنِ الرَّجُلِ يُزَوِّجُ ابْنَهُ وَهُوَ صَغِيرٌ ، قَالَ الْحَكَمُ : « عَلَى الِابْنِ »، وَقَالَ حَمَّادٌ : « هُوَ عَلَى الْأَبِ »، وَقَالَ قَتَادَةُ : قَالَ ابْنُ عُمَرَ : « هُوَ عَلَى الَّذِي أَنْكَحْتُمُوهُ » ـ يَعْنِي الصَّدَاقَ عَلَى الِابْنِ ـ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16019

"Hazrat Shabi states that in this situation, Mahr is obligatory on the father."

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ اس صورت میں مہر باپ پر لازم ہے۔

Hazrat Shabi farmate hain ke iss surat mein mehr baap par lazim hai.

حُمَيْدٌ ، عَنِ الْحَسَنِ ، عَنْ مُجَالِدٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « هُوَ عَلَى الْأَبِ »