13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Regarding a man who marries off his son while he is young, who allowed it?

‌فِي رَجُلٍ يُزَوِّجُ ابْنَهُ وَهُوَ صَغِيرٌ، مَنْ أَجَازَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16010

Hazrat Hassan narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: If a man arranges the marriage of his adult son and he is not happy with it, then this marriage is not permissible. If his marriage is arranged in his minor state then it is permissible.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ اگر آدمی نے اپنے بالغ بیٹے کا نکاح کرایا اور وہ اس پر راضی نہیں تھا تو یہ نکاح جائز نہیں ہے۔ اگر اس کے نابالغ ہونے کی حالت میں اس کا نکاح کرایا تو جائز ہے۔

Hazrat Hassan farmate hain keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh agar aadmi ne apne baligh bete ka nikah karaya aur wo is par razi nahi tha to yeh nikah jaiz nahi hai. Agar uske nabaligh hone ki halat mein us ka nikah karaya to jaiz hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نَا ابْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ دِينَارٍ ، عَمَّنْ حَدَّثَهُ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ : « إِذَا أَنْكَحَ الرَّجُلُ ابْنَهُ وَهُوَ كَارِهٌ فَلَيْسَ بِنِكَاحٍ ، وَإِذَا زَوَّجَهُ وَهُوَ صَغِيرٌ جَازَ نِكَاحُهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16011

Hazrat Shariah says that if a person performs the Nikah of their young son or daughter, then upon reaching puberty they will have the right to choose.

حضرت شریح فرماتے ہیں کہ اگر کسی آدمی نے اپنے نابالغ بیٹے یا بیٹی کا نکاح کرایا تو بالغ ہونے کے بعد انھیں اختیار ہوگا۔

Hazrat Shariah farmate hain keh agar kisi aadmi ne apne nabaligh bete ya beti ka nikah karaya to baligh hone ke baad unhen ikhtiyar hoga.

مُطَرِّفٌ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ شُرَيْحٍ ، قَالَ : « إِذَا زَوَّجَ الرَّجُلُ ابْنَهُ أَوِ ابْنَتَهُ ، فَالْخِيَارُ لَهُمَا إِذَا شَبَّا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16012

Hazrat Zuhri, Hazrat Hassan, and Hazrat Qatadah said that if a father or grandfather performs the Nikah of a minor child, then the Nikah is valid.

حضرت زہری، حضرت حسن اور حضرت قتادہ فرماتے ہیں کہ اگر باپ دادا نابالغ بچوں کا نکاح کرادیں تو نکاح جائز ہے۔

Hazrat Zuhri, Hazrat Hassan aur Hazrat Qatada farmate hain keh agar baap dada nabaligh bachchon ka nikah kara den to nikah jaiz hai.

عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُبَارَكٍ ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، وَالْحَسَنِ ، وَقَتَادَةَ ، قَالُوا : « إِذَا أَنْكَحَ الصِّغَارَ آبَاؤُهُمْ جَازَ نِكَاحُهُمْ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16013

Hazrat Hassan says that if a person has performed the Nikah of his young son, then the Nikah is valid. However, the Mahr will be obligatory on the son.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ اگر آدمی نے اپنے نابالغ بیٹے کا نکاح کرادیا تو نکاح جائز ہے البتہ مہر بیٹے پر واجب ہوگا۔

Hazrat Hassan farmate hain ke agar aadmi ne apne nabaligh bete ka nikah karadiya to nikah jaiz hai albatta mehr bete par wajib hoga.

هُشَيْمٌ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « إِذَا زَوَّجَ الرَّجُلُ ابْنَهُ ، وَهُوَ صَغِيرٌ فَتَزْوِيجُهُ جَائِزٌ عَلَيْهِ ، وَالصَّدَاقُ عَلَى الِابْنِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16014

Hazrat Aamir states that no one can force a marriage except the father.

حضرت عامر فرماتے ہیں کہ نکاح پر باپ کے سوا کوئی مجبور نہیں کرسکتا۔

Hazrat Aamir farmate hain ke nikah par baap ke siwa koi majboor nahi kar sakta.

شَرِيكٌ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، قَالَ : « لَا يُجْبِرُ عَلَى النِّكَاحِ إِلَّا الْأَبُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16015

Hazrat Ata says that if someone has arranged the marriage of his young son then the marriage is valid and that boy does not have the right to divorce.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ اگر کسی نے اپنے نابالغ بیٹے کا نکاح کرادیا تو نکاح جائز ہے اور اس بچے کے پاس طلاق کا حق نہیں ہوگا۔

Hazrat Ata farmate hain keh agar kisi ne apne nabaligh bete ka nikah karadiya to nikah jaiz hai aur is bacche ke paas talaq ka haq nahi hoga.

عُبَيْدِ اللَّهِ بْنُ مُوسَى ، عَنِ الْحَسَنِ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « إِذَا أَنْكَحَ الرَّجُلُ ابْنَهُ وَهُوَ صَغِيرٌ فَنِكَاحُهُ جَائِزٌ ، وَلَا طَلَاقَ لَهُ »