13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


What they said about an adulterer and the penalty for him.

‌مَا قَالُوا فِي الزَّانِي، كَيْفَ يَكُونُ عَلَيْهِ عُقْرٌ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17308

Hazrat Shabi (may Allah be pleased with him) states that there is no 'aqr (stoning to death for adultery) on a fornicator.

حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ زانی پر عقر (فرج مغصوب کی دیت) نہیں ہے۔

Hazrat Shubi (RA) farmate hain ke zani par uqr (farj maghsoob ki dait) nahi hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « لَيْسَ عَلَى زَانٍ عُقْرٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17309

Hazrat Sha'bi (R.A) narrates that I asked Hazrat Hikam and Hazrat Hammad (R.A) about a slave who rapes a free woman, will the punishment of 'Aqr be applied to him or not? They said, "The punishment of 'Aqr will not apply to him, regardless of whether the woman is free or a slave."

حضرت شعبہ (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم اور حضرت حماد (رض) سے اس غلام کے بارے میں سوال کیا جو کسی آزاد عورت سے زبردستی زنا کرے، کہ اس پر عقر ہوگا یا نہیں ہوگا ؟ انھوں نے فرمایا کہ اس پر عقر نہیں ہے خواہ عورت آزاد ہو یا باندی۔

Hazrat Shubah (Razi Allah Anhu) farmate hain ki maine Hazrat Hakam aur Hazrat Hammad (Razi Allah Anhuma) se is ghulam ke bare mein sawal kiya jo kisi azad aurat se zabardasti zina kare, ki is par uqr hoga ya nahin hoga? Unhon ne farmaya ki is par uqr nahin hai chahe aurat azad ho ya bandi.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ ، وَحَمَّادًا عَنْ عَبْدِ رَجُلٍ اسْتَكْرَهَ حُرَّةً قَالَا : « لَا عُقْرَ عَلَيْهِ ، لَا يَضُرُّكَ حُرَّةً كَانَتْ أَوْ أَمَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17310

Hazrat Ata and Hazrat Zahri (may Allah be pleased with them) state that if the woman is a virgin, both 'Aqr' (cutting off of a part of the body) and the prescribed punishment (Hadd) will be obligatory. But if she is not a virgin, only the prescribed punishment (Hadd) will be applied.

حضرت عطاء اور حضرت زہری (رض) فرماتے ہیں کہ اگر عورت باکرہ ہو تو عقر اور حد دونوں لازم ہوں گے اور اگر ثیبہ ہو تو صرف حد لگے گی۔

Hazrat Ata aur Hazrat Zuhri (RA) farmate hain keh agar aurat bakira ho to uqr aur hadd dono lazim honge aur agar thaibah ho to sirf hadd lagegi.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، وَعَنْ رَجُلٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَا : « إِنْ كَانَتْ بِكْرًا فَالْعُقْرُ وَالْحَدُّ ، وَإِنْ كَانَتْ ثَيِّبًا فَالْحَدُّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17311

Hazrat Ibrahim (RA) states that Hudood (punishment prescribed by Islamic law) and compensation cannot be combined for the crime of adultery.

حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ زانی پر حد اور تاوان جمع نہیں ہوسکتے۔

Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh zani par hadd aur tawan jama nahi ho sakte.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ أَبِي حَنِيفَةَ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَا : « لَا يَجْتَمِعُ حَدٌّ ، وَلَا صَدَاقٌ عَلَى زَانٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 17312

Hazrat Ibrahim (A.S.) stated that if Hadd punishment is carried out then compensation/blood money will not be taken.

حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ اگر حد جاری ہوجائے تو تاوان نہیں لیا جائے گا۔

Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain ke agar had jari hojae to tawan nahi liya jae ga.

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « إِذَا أَوْقَعْتُ عَلَيْهِ الْحَدَّ لَمْ آخُذْ مِنْهُ الْعُقْرَ »