Hazrat Hukm (may Allah be pleased with him) narrates that Abdur Rahman ibn Umm al-Hakam (may Allah be pleased with him) intended to marry Jarir's daughter in his death illness in exchange for one-eighth of his wealth, but she refused. Then when he proposed marriage with a mahr (dower) of one-third of his wealth during his illness, the marriage was deemed valid.
حضرت حکم (رض) فرماتے ہیں کہ عبد الرحمن ابن ام الحکم (رض) نے حالت مرض الموت میں جریر کی بیٹی سے ایک ثمن مال کے بدلے نکاح کا ارادہ کیا تو انھوں نے انکار کیا اور جب حالت مرض میں ایک تہائی مال پر مہر کا ارادہ کیا تو اس نکاح کو درست قرار دیا گیا۔
Hazrat Hukm (RA) farmate hain ke Abdur Rehman bin Ummul Hakam (RA) ne halat marz ul maut mein Jarir ki beti se ek saman maal ke badle nikah ka irada kiya to unhon ne inkar kiya aur jab halat marz mein ek tihai maal par mehr ka irada kiya to is nikah ko durust qarar diya gaya.
Hazrat Abdullah bin Yazid Bahli (RA) narrates that I asked Hazrat Ata (RA) about a person who gets married in his last illness. He replied that people say that it is permissible.
حضرت عبداللہ بن یزید باہلی (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عطائ (رض) سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا جو حالت مرض الموت میں شادی کرے۔ انھوں نے فرمایا کہ لوگ کہتے ہیں کہ یہ جائز ہے۔
Hazrat Abdullah bin Yazid Bahili (RA) farmate hain keh maine Hazrat Ata (RA) se iss shakhs ke bare mein sawal kiya jo halat marz ul maut mein shadi kare. Unhon ne farmaya keh log kehte hain keh yeh jaiz hai.
Hazrat Hassan (R.A) said that if someone gets married while being on his deathbed with the intention to harm his inheritors then this marriage is not correct and if the marriage is done for the purpose of serving then it is permissible.
حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص مرض الموت میں ورثاء کو نقصان پہنچانے کے لیے شادی کرے تو یہ درست نہیں اور اگر خدمت کے لیے شادی کرے تو جائز ہے۔
Hazrat Hassan (RA) farmate hain keh agar koi shakhs marz-ul-maut mein warisay ko nuqsaan pohanchanay ke liye shadi kare to yeh durust nahin aur agar khidmat ke liye shadi kare to jaiz hai.
Hazrat Ibn Juraij (R.A) said that I asked Hazrat Ataa (R.A) about a sick person getting married, so he said that this is a new thing in my opinion.
حضرت ابن جریج (رض) کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عطائ (رض) سے مریض کے شادی کرنے کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ یہ میرے نزدیک تو ایک نئی چیز ہے۔
Hazrat Ibn Juraij (RA) kehte hain ki maine Hazrat Ataa (RA) se mareed ke shaadi karne ke baare mein sawal kiya to unhon ne farmaya ki yeh mere nazdeek to ek nayi cheez hai.
Hazrat Khalifa bin Ghaalib (R.A) narrates that I asked Hazrat Naafi' (R.A) about marriage during a fatal illness, so he said that it is permissible. She will also be an inheritor and will also take mahr.
حضرت خلیفہ بن غالب (رض) کہتے ہیں کہ میں نے حضرت نافع (رض) سے مرض الموت میں شادی کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ یہ جائز ہے۔ وہ وارث بھی ہوگی اور مہر بھی لے گی۔
Hazrat Khalifa bin Ghaalib (RA) kehte hain ki main ne Hazrat Nafe (RA) se marz-ul-maut mein shaadi ke baare mein sawal kiya to unhon ne farmaya ki ye jaiz hai. Wo waris bhi hogi aur mehr bhi legi.
Hazrat Nafi' (may Allah be pleased with him) narrates that Ibn Abi Rabia' (may Allah be pleased with him) married a woman while he was on his deathbed. He wanted to make her his heir. There was a relationship between him and that woman.
حضرت نافع (رض) فرماتے ہیں کہ ابن ابی ربیعہ (رض) نے حالت مرض الموت میں ایک عورت سے شادی کی، وہ اسے اپنا وارث بنانا چاہتے تھے۔ ان کے اور اس عورت کے درمیان ایک رشتہ تھا۔
Hazrat Nafi (RA) farmate hain ki Ibn e Abi Rabia (RA) ne halat e marz ul maut mein ek aurat se shadi ki, woh use apna waris banana chahte the. Unke aur us aurat ke darmiyan ek rishta tha.