It was asked from Hazrat Hassan that if a man divorces his wife and a slave marries her without the permission of his master and also performs sexual intercourse with her, will she become lawful for the first husband? Hazrat Hassan said that he is not her husband. Meaning she will not be lawful for the first husband.
حضرت حسن سے سوال کیا گیا کہ اگر ایک آدمی اپنی بیوی کو طلاق دے اور کوئی غلام اپنے آقا کی اجازت کے بغیر اس سے شادی کرلے اور شرعی ملاقات بھی کرلے تو کیا وہ پہلے خاوند کے لیے حلال ہوجائے گی ؟ حضرت حسن نے فرمایا کہ یہ اس کا خاوند نہیں ہے۔ یعنی وہ پہلے خاوند کے لیے حلال نہیں ہوگی۔
Hazrat Hassan se sawal kya gaya keh agar ek aadmi apni biwi ko talaq de aur koi ghulam apne aaqa ki ijazat ke baghair us se shadi karle aur sharai mulaqat bhi karle to kya wo pehle khawind ke liye halal hojaegi? Hazrat Hassan ne farmaya keh ye us ka khawind nahi hai. Yani wo pehle khawind ke liye halal nahi hogi.
The same has been narrated from Hazrat Shabi. However, Hazrat Hukam says that this slave became her husband. Now she can marry her first husband.
حضرت شعبی سے بھی یہی منقول ہے۔ البتہ حضرت حکم فرماتے ہیں کہ یہ غلام اس کا خاوندبن گیا۔ اب وہ پہلے خاوند سے نکاح کرسکتی ہے۔
Hazrat Shubi se bhi yahi manqol hai. Albatta Hazrat Hukam farmate hain ke ye ghulam is ka khawand ban gaya. Ab wo pehle khawand se nikah kar sakti hai.
Hazrat Ata was asked, "If a man divorces his wife three times, and a slave marries her without the permission of his master, will she become lawful for the first husband?" Hazrat Ata replied that this marriage is not valid, so she cannot be married to her first husband.
حضرت عطاء سے سوال کیا گیا کہ اگر ایک آدمی اپنی بیوی کو تین طلاق دے اور کوئی غلام اپنے آقا کی اجازت کے بغیر اس سے شادی کرلے تو کیا وہ پہلے خاوند کے لیے حلال ہوجائے گی ؟ انھوں نے فرمایا کہ یہ نکاح درست نہیں، لہٰذا وہ پہلے خاوند سے نکاح نہیں کرسکتی۔
Hazrat Ata se sawal kiya gaya keh agar ek aadmi apni biwi ko teen talaq de aur koi gulam apne aqa ki ijazat ke baghair us se shadi karle to kya wo pehle khawind ke liye halal hojaye gi? Unhon ne farmaya keh ye nikah durust nahi, lihaza wo pehle khawind se nikah nahi karsakti.