Hazrat Ibrahim and Hazrat Shabi state that if a man had a slave woman in Nikah (marriage), then he bought the slave woman, then the Nikah will be nullified and she will become his slave woman. If he wishes, he can have sexual intercourse with her.
حضرت ابراہیم اور حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ اگر ایک آدمی کے نکاح میں باندی تھی، پھر اس نے باندی کو خرید لیا تو نکاح ختم ہوجائے گا اور وہ اس کی باندی ہوگی اگر چاہے تو اس سے وطی کرلے۔
Hazrat Ibrahim aur Hazrat Shobi farmate hain ke agar ek aadmi ke nikah mein bandi thi phir usne bandi ko khareed liya to nikah khatam ho jae ga aur wo us ki bandi hogi agar chahe to us se wati karle
The esteemed scholar states that if a man marries a slave woman and then purchases her, he is permitted to have sexual relations with her for the sake of the country.
حضرت مکحول فرماتے ہیں کہ اگر کسی آدمی نے باندی سے شادی کی پھر اسے خرید لیا تو چاہے تو ملک کی وجہ سے اس سے وطی کرسکتا ہے۔
Hazrat Makhool farmate hain ke agar kisi aadmi ne bandi se shadi ki phir use khareed liya to chahe to mulk ki wajah se us se wati kar sakta hai
Hazrat Ibn Abi Zaib narrates, I asked Hazrat Ata that if a man has a female slave who he is already married to, and then he purchases her, then what is the ruling? Hazrat Ata replied that she is his slave girl; he can do whatever he wishes with her. I asked the same question to Hazrat Zuhri, and he gave the same reply.
حضرت ابن ابی ذئب فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عطاء سے سوال کیا کہ اگر ایک آدمی کے نکاح میں باندی ہو اور وہ اسے خرید لے تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ وہ اس کی باندی ہے وہ اس کے ساتھ جو چاہے کرے۔ میں نے یہی سوال حضرت زہری سے کیا تو انھوں نے بھی یہی فرمایا۔
Hazrat Ibn Abi Zaib farmate hain ki maine Hazrat Ata se sawal kiya ki agar ek aadmi ke nikah mein bandi ho aur wo use kharid le to kya hukum hai? Unhon ne farmaya ki wo uski bandi hai wo uske sath jo chahe kare. Maine yahi sawal Hazrat Zahri se kiya to unhon ne bhi yahi farmaya.
Hazrat Ja'far bin Burqan narrates that I asked Hazrat Zuhri about a man who had a slave woman as his wife and then he purchased her. He said that buying would end the marriage. Hazrat Ja'far says that I asked Maimun bin Mihran about it, so he said that it is permissible for him from both ways, from the way of marriage and from the way of ownership.
حضرت جعفر بن برقان فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت زہری سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا جس کے نکاح میں باندی تھی پھر اس نے اسے خرید لیا۔ انھوں نے فرمایا کہ خریدنا نکاح کو ختم کردے گا۔ حضرت جعفر کہتے ہیں کہ میں نے اس بارے میں میمون بن مہران سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ وہ اس کے لیے دونوں دروازوں سے جائز ہے، نکاح کے دروازے سے بھی اور ملکیت کے دروازے سے بھی۔
Hazrat Jaffar bin Burqan farmate hain keh maine Hazrat Zuhri se iss shakhs ke bare mein sawal kya jiske nikah mein bandi thi phir usne use khareed liya. Unhon ne farmaya keh khareedna nikah ko khatam karde ga. Hazrat Jaffar kehte hain keh maine iss bare mein Maimoon bin Mahran se sawal kya to unhon ne farmaya keh woh uske liye donon darwazon se jaiz hai, nikah ke darwaze se bhi aur milkiyat ke darwaze se bhi.
It was asked of Hazrat Amr that if a man has a slave woman in his marriage, and he divorces her once. Then the slave is set free and he (the same man) buys her, what would be the status of his wife? He said that when he buys her, she would be in the same status as a slave woman. Hazrat Ikrama and Hazrat Hasan bin Abi Al-Hasan also gave the same Fatwa.
حضرت عمرو سے سوال کیا گیا کہ اگر کسی آدمی کے نکاح میں کوئی باندی ہو، وہ اس کو ایک طلاق دے دے۔ پھر غلام کو آزاد کردیا گیا اور اس نے اپنی بیوی کو خرید لیا تو اس کی بیوی کا کیا درجہ ہوگا ؟ انھوں نے فرمایا کہ جب اس کو خریدلیا تو وہ باندی کے مرتبے میں ہوگی۔ حضرت عکرمہ اور حضرت حسن بن ابی الحسن نے بھی یہی فتویٰ دیا۔
Hazrat Amr se sawal kiya gaya keh agar kisi aadmi ke nikah mein koi bandi ho, woh uss ko aik talaq de de. Phir ghulam ko azad kar diya gaya aur uss ne apni biwi ko kharid liya to uss ki biwi ka kya darja hoga? Unhon ne farmaya keh jab uss ko kharid liya to woh bandi ke martebe mein hogi. Hazrat Akrama aur Hazrat Hassan bin Abi Alhassan ne bhi yahi fatwa diya.