Hazrat Hamid bin Abdul Rahman says that the first verse {وأحل لكم ما وراء ذلكم} made it permissible for him. The second verse {حتى تنكح زوجا غيره} made it forbidden for him. I neither command you nor forbid you.
حضرت حمید بن عبدالرحمن فرماتے ہیں کہ پہلی آیت { وأحل لکم ماوراء ذالکم } نے اسے حلال کیا۔ دوسری آیت { حتی تنکح زوجا غیرہ } نے اسے حرام کردیا۔ میں نہ تو تمہیں حکم دیتا ہوں اور نہ منع کرتا ہوں۔
Hazrat Hamid bin Abdul Rahman farmate hain keh pehli ayat { wa ahal lakum ma waraa zaalikum } ne ise halal kya. Dusri ayat { hatta tankiho zaujan ghairuh } ne ise haram kar diya. Main na to tumhen hukm deta hun aur na mana karta hun.
Saeed ibn al-Musayyib said that he could not be intimate with her because of her being in his ownership, so if he wished, he could free her and marry her. Then he would only have the right to pronounce one divorce upon her. This was also the saying of Qatadah.
حضرت سعید بن مسیب فرماتے ہیں کہ ملکیت کی وجہ سے وہ اس سے مباشرت نہیں کرسکتا، اگر چاہے تو اسے آزاد کرکے اس سے نکاح کرلے۔ پھر اس کے پاس صرف ایک طلاق کا حق رہ جائے گا۔ حضرت قتادہ کا بھی یہی قول تھا۔
Hazrat Saeed bin Musayyab farmate hain ki malkiat ki wajah se woh us se mubaashrat nahi kar sakta, agar chahe to use aazaad kar ke us se nikah kar le. Phir us ke paas sirf ek talaaq ka haq reh jaye ga. Hazrat Qatadah ka bhi yahi qaul tha.