13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Regarding the guardian, does he have the right to marry?

‌فِي الْوَصِيِّ أَلَهُ أَنْ يَتَزَوَّجَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16201

Hazrat Samak bin Harb states that Hazrat Shureh considered the marriage conducted by a guardian as valid.

حضرت سماک بن حرب فرماتے ہیں کہ حضرت شریح نے وصی کے کرائے ہوئے نکاح کو درست قرار دیا۔

Hazrat Samak bin Harb farmate hain keh Hazrat Shurai ne vasi ke karaye hue nikah ko durust qarar diya.

جَرِيرٌ ، عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ سِمَاكِ بْنِ سَلَمَةَ ، أَنَّ شُرَيْحًا ، « أَجَازَ نِكَاحَ وَصِيٍّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16202

Hazrat Harith states that the guardian will consult with the appointed representative for performing the marriage contract, and the supervisor of the marriage contract will be the guardian himself.

حضرت حارث فرماتے ہیں کہ ولی نکاح کرانے کے لیے وصی سے مشورہ کرے گا اور عقدنکاح کا نگران ولی ہی ہوگا۔

Hazrat Haris farmate hain keh wali nikah karane ke liye vasi se mashwara kare ga aur aqdanikah ka nigran wali hi hoga.

جَرِيرٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنِ الْحَارِثِ ، قَالَ : « لِيُشَاوِرَ الْوَلِيُّ الْوَصِيَّ فِي النِّكَاحِ ، وَهِيَ عُقْدَةُ النِّكَاحِ الْوَلِيُّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16203

Hazrat Hammad said that if a guardian performs the Nikah of an orphan girl under his care, it is permissible.

حضرت حماد فرماتے ہیں کہ اگر کسی وصی نے اپنی پرورش میں موجود کسی یتیم بچی کا نکاح کرادیا تو یہ جائز ہے۔

Hazrat Hammad farmate hain keh agar kisi vasi ne apni parvarish mein mojood kisi yateem bachi ka nikah karadiya to yeh jaiz hai.

غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ حَمَّادٍ ، فِي وَصِيٍّ يُزَوِّجُ يَتِيمَةً صَغِيرَةً فِي حِجْرِهِ ، قَالَ : « جَائِزٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16204

Hazrat Hassan says that if a guardian performs Nikah, then it is permissible.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ اگر کوئی وصی نکاح کرادے تو جائز ہے۔

Hazrat Hassan farmate hain keh agar koi vasi nikah karade to jaiz hai

غُنْدَرٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، فِي الْوَصِيِّ يُزَوِّجُ قَالَ : « هُوَ جَائِزٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16205

Hazrat Sha'bi and Hazrat Ibrahim said that every action of the guardian is permissible except for marriage.

حضرت شعبی اور حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ نکاح کے علاوہ وصی کا ہر تصرف جائز ہے۔

Hazrat Shabi aur Hazrat Ibrahim farmate hain ke nikah ke ilawa vasi ka har tasaraf jaiz hai.

ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ حَارِثٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنِ الْحَكَمِ ، وَحَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « مَا صَنَعَ الْوَصِيُّ ، فَهُوَ جَائِزٌ إِلَّا النِّكَاحَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16206

They would not allow Hazrat Hassan Wasil to do Nikah. However, if the person who made him Wasil said, "You are the Wasil of my sisters and my daughters in the matter of Nikah," then in this case, the Wasil will have more right than the guardian. And if he doesn't say this, then the guardian will have more right than the Wasil.

حضرت حسن وصی کو نکاح کی اجازت نہ دیتے تھے البتہ اگر اسے وصی بنانے والا یہ کہے کہ تو میری بہنوں اور میری بیٹیوں کے نکاح کا وصی ہے۔ اگر وہ ایسا کرے تو وصی نکاح کے معاملے میں ولی سے زیادہ حق دار ہے۔ اگر یہ نہ کہا تو ولی وصی سے زیادہ حق دار ہوگا۔

Hazrat Hassan vasi ko nikah ki ijazat na dete thay albatta agar ise vasi banane wala ye kahay kay tu meri behno aur meri betion kay nikah ka vasi hai agar wo aisa kare to vasi nikah kay mamle me wali se zyada haqdar hai agar ye na kaha to wali vasi se zyada haqdar hoga

سَهْلُ بْنُ يُوسُفَ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنِ الْحَسَنِ ، " أَنَّهُ كَانَ لَا يَجْعَلُ لِلْوَصِيِّ فِي أَمْرِ النِّكَاحِ شَيْئًا إِلَّا أَنْ يَكُونَ قَدْ قَالَ : أَنْتَ وَصِيٌّ فِي نِكَاحِ إِخْوَانِي ، فَإِنْ فَعَلَ فَالْوَصِيُّ أَحَقُّ مِنَ الْوَلِيِّ ، وَإِلَّا فَالْوَلِيُّ أَحَقُّ مِنَ الْوَصِيِّ "