14.
Book of Divorce
١٤-
كِتَابُ الطَّلَاقِ


Who said: There is no abstinence except with an oath?

‌مَنْ قَالَ: «لَا إِيلَاءَ إِلَّا بِحَلِفٍ»

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18630

Hazrat Ibn Abbas (R.A) states that Ila is only done with an oath.

حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ ایلاء صرف قسم کے ساتھ ہی ہوتا ہے۔

Hazrat Ibn Abbas (RA) farmate hain keh ilaa sirf qasam kay sath hi hota hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ جَابِرِ بْنِ زَيْدٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : « لَا إِيلَاءَ إِلَّا بِحَلِفٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18631

Hazrat Ata' (may Allah be pleased with him) said that breaking the oath of not having sexual intercourse is due to eating ایلاء.

حضرت عطائ (رض) فرماتے ہیں کہ ایلاء جماع نہ کرنے کی قسم کھانے سے ہوتا ہے۔

Hazrat Ata (RA) farmate hain ke ilaa jima na karne ki qasam khane se hota hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا حَفْصٌ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : « الْإِيلَاءُ لَا يَكُونُ إِلَّا بِحَلِفٍ عَلَى الْجِمَاعِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18632

Hazrat Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrates that I asked Hazrat Hassan (may Allah be pleased with him) that if a person leaves his wife for seven months, what is the ruling? He said that he has prolonged the separation for too long. I said will it be considered Ila (oath of abstinence)? He said did he take an oath? I said no. He said Ila does not occur without an oath.

حضرت ابو حرہ (رض) کہتے ہیں کہ میں نے حضرت حسن (رض) سے سوال کیا کہ اگر کوئی شخص اپنی عورت کو سات مہینے تک چھوڑے رکھے تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ اس نے جدائی کو بہت طول دے دیا، میں نے کہا کہ کیا ایلاء داخل ہوجائے گا ؟ انھوں نے فرمایا کہ کیا اس نے قسم کھائی تھی ؟ میں نے کہا نہیں، انھوں نے فرمایا کہ ایلاء قسم کے بغیر نہیں ہوتا۔

Hazrat Abu Hura (RA) kehte hain ke maine Hazrat Hasan (RA) se sawal kiya ke agar koi shakhs apni aurat ko saat mahine tak chhore rakhe to kya hukum hai? Unhon ne farmaya ke usne judai ko bohat tool de diya, maine kaha ke kya ilaa dakhil hojaega? Unhon ne farmaya ke kya usne qasam khai thi? Maine kaha nahin, unhon ne farmaya ke ilaa qasam ke baghair nahin hota.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ أَبِي حُرَّةَ قَالَ : سَأَلْتُ الْحَسَنَ عَنْ رَجُلٍ هَجَرَ امْرَأَتَهُ سَبْعَةَ أَشْهُرٍ قَالَ : « قَدْ أَطَالَ الْهِجْرَانَ »، قُلْتُ : يَدْخُلُ عَلَيْهِ الْإِيلَاءُ ؟ قَالَ : « حَلَفَ ؟» قُلْتُ : لَا ، قَالَ : « لَا إِيلَاءَ إِلَّا أَنْ يَحْلِفَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18633

Hazrat Ibrahim (AS) said that every oath that prevents intimacy (with one's spouse) and if four months pass on it, then it becomes an Ila (vow of abstinence).

حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ ہر وہ قسم جو جماع سے روک دے اور اس پر چار مہینے گذر جائیں تو ایلاء ہوجاتا ہے۔

Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh har woh qisam jo jima se rok de aur us par chaar mahinay guzar jayen to ila hojata hai.

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « كُلُّ يَمِينٍ مَنَعَتْ جِمَاعًا حَتَّى تَمْضِيَ أَرْبَعَةُ أَشْهُرٍ فَهِيَ إِيلَاءٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18634

Jabir ibn Zaid (may Allah be pleased with him) was asked about a man who leaves his wife alone and four months pass. He said: "She will not be unlawful for him unless he swore an oath that he would not even touch her or reconcile with her. If he swore this oath and did not return to her for four months, then the woman will be considered irrevocably divorced (ba'inah) and will have become the subject of ila (oath of abstinence)."

حضرت جابر بن زید (رض) سے سوال کیا گیا کہ اگر کوئی شخص اپنی بیوی کو چھوڑے رکھے اور چار مہینے گذر جائیں تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ وہ اس پر حرام نہیں ہوگی، البتہ اگر اس نے قسم کھائی ہو کہ کہ وہ اسے چھوئے گا بھی نہیں اور اس سے صلح نہیں کرے گا، اگر اس نے اس بات پر قسم کھائی ہو اور چار مہینے تک وہ اس سے رجوع نہ کرے تو عورت بائنہ ہوجائے گی اور ایلاء یافتہ ہوجائے گی۔

Hazrat Jabir bin Zaid (RA) se sawal kya gaya keh agar koi shakhs apni biwi ko chhore rakhe aur chaar mahine guzar jayen to kya hukm hai? Unhon ne farmaya keh woh us par haram nahi hogi, albatta agar usne qasam khai ho keh woh use chhuye ga bhi nahi aur us se sulah nahi kare ga, agar usne is baat par qasam khai ho aur chaar mahine tak woh us se ruju na kare to aurat baina hojae gi aur ilaa yaafta hojae gi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ ، عَنْ حَبِيبٍ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ هَرِمٍ قَالَ : سُئِلَ جَابِرُ بْنُ زَيْدٍ ، عَنْ رَجُلٍ هَجَرَ امْرَأَتَهُ فَمَضَتْ أَرْبَعَةُ أَشْهُرٍ ، قَالَ : « لَا تَحْرُمُ عَلَيْهِ إِلَّا أَنْ يَكُونَ أَقْسَمَ بِاللَّهِ لَا يَمَسُّهَا ، وَلَا يُصَالِحُهَا ، فَإِنْ أَقْسَمَ عَلَى ذَلِكَ وَلَمْ يُرَاجِعْ حَتَّى تَمْضِيَ أَرْبَعَةُ أَشْهُرٍ فَقَدْ بَانَتْ مِنْهُ وَهِيَ الْأَلِيَّةُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18635

Hazrat Qatadah (may Allah be pleased with him) said that there is no ila (oath of abstinence) without an oath.

حضرت قتادہ (رض) فرماتے ہیں کہ قسم کے بغیر ایلاء نہیں ہوتا۔

Hazrat Qatadah (RA) farmate hain ke qasam ke baghair ilaa nahin hota.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ قَتَادَةَ قَالَ : « لَا إِيلَاءَ إِلَّا أَنْ يَحْلِفَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18636

Hazrat Shabi (may Allah be pleased with him) said that every oath that prevents one from having sexual intercourse with one's wife is considered ila.

حضرت شعبی (رض) فرماتے ہیں کہ ہر ایسی قسم جو جماع سے منع کردے وہ ایلاء ہے۔

Hazrat Shabi (RA) farmate hain ke har aisi qasam jo jama se mana karde woh ila hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ قَالَ نا سُفْيَانُ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي السَّفَرِ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ قَالَ : « كُلُّ يَمِينٍ مَنَعَتْ جِمَاعًا فَهِيَ إِيلَاءٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 18637

Hazrat Ibrahim (RA) said that every oath that prevents from intercourse is Ila.

حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ ہر ایسی قسم جو جماع سے منع کردے وہ ایلاء ہے۔

Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain keh har aisi qasam jo jima se mana karde woh ila hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا وَكِيعٌ قَالَ نا سُفْيَانُ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، وَمُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « كُلُّ يَمِينٍ مَنَعَتْ جِمَاعًا فَهِيَ إِيلَاءٌ »