Hazrat Hassan (R.A) said that a woman experiencing istihaadah (irregular bleeding) will observe her waiting period ('iddah) according to the rulings of either tahaarah (state of purity) or hayd (menstruation).
حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ مستحاضہ اقراء (طہر یا حیض) کے اعتبار سے عدت گذارے گی۔
Hazrat Hassan (RA) farmate hain ke mustahaza iqra (tahar ya haiz) ke aetbar se iddat guzaregi.
Hazrat Taus (may Allah be pleased with him) said that a woman experiencing istihaadah (non-menstrual bleeding) will observe her waiting period ('iddah) based on the usual number of months.
حضرت طاؤس (رض) فرماتے ہیں کہ مستحاضہ مہینوں کے اعتبار سے عدت گذارے گی۔
Hazrat Taous (Raz) farmate hain ke mustahaza mahinon ke aitbaar se iddat guzare gi.
Hazrat Hukam (R.A.) and Hazrat Ata (R.A.) state that a woman experiencing istihaadah (irregular bleeding) will observe her waiting period ('iddah) according to the rulings that apply to her usual state of purity (tuhr) or menstruation (hayd).
حضرت حکم (رض) اور حضرت عطائ (رض) فرماتے ہیں کہ مستحاضہ اقراء (طہر یا حیض) کے اعتبار سے عدت گذارے گی۔
Hazrat Hukam (RA) aur Hazrat Ataa (RA) farmate hain ke mustahaza iqra (tahar ya haiz) ke aitbaar se iddat guzaregi.
Hazrat Ata, Hazrat Hakam and Hazrat Hassan (R.A) said that a woman experiencing istihadah (abnormal bleeding) will observe her waiting period ('iddah) according to her usual cycle of purity (tuhr) and menstruation.
حضرت عطائ، حضرت حکم اور حضرت حسن (رض) فرماتے ہیں کہ مستحاضہ اقراء (طہر یا حیض) کے اعتبار سے عدت گذارے گی۔
Hazrat Ata Hazrat Hukam aur Hazrat Hassan (RA) farmate hain ke mustahaza iqra (tahar ya haiz) ke aitebar se iddat guzaregi.
Hazrat Zuhri (R.A) said that a woman experiencing istihaadah (irregular bleeding) will observe her waiting period ('iddah) according to the rulings of menstruation.
حضرت زہری (رض) فرماتے ہیں کہ مستحاضہ اقراء (طہر یا حیض) کے اعتبار سے عدت گذارے گی۔
Hazrat Zahri (RA) farmate hain keh mustahaza iqra (tahar ya haiz) ke aetbar se iddat guzare gi.
Hazrat Ibrahim (AS) states that a woman experiencing istihaadah (irregular bleeding) will observe her waiting period ('iddah) based on her usual pattern of purity (tuhr) or menstruation (hayd).
حضرت ابراہیم (رض) فرماتے ہیں کہ مستحاضہ اقراء (طہر یا حیض) کے اعتبار سے عدت گذارے گی۔
Hazrat Ibrahim (RA) farmate hain ke mustahaza iqra (tahar ya haiz) ke aitbaar se iddat guzaregi.
Hazrat Hammad (may Allah be pleased with him) said: If a man divorces his wife during her istihaadah (abnormal bleeding outside of the regular menstrual cycle), and she experiences her third hayd (menstrual period) before the usual duration between periods, then her husband does not have the right to revoke the divorce. She should not perform ghusl (ritual bath) or pray until the number of days she usually experiences hayd have passed.
حضرت حماد (رض) فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص اپنی بیوی کو استحاضہ کی حالت میں طلاق دے دے، اگر اسے تیسرا حیض ، حیض کی معمول کی مدت سے پہلے آجائے تو اس کا خاوند رجوع کا اختیار نہیں رکھتا، وہ غسل نہ کرے اور نہ نماز پڑھے یہاں تک کہ جتنے دن اسے حیض آتا ہے اس سے زیادہ دن گذر جائیں۔
Hazrat Hammad (RA) farmate hain ke agar koi shakhs apni biwi ko istihaza ki halat mein talaq de de, agar use teesra haiz, haiz ki mamooli muddat se pehle aa jaye to uska khawanad ruju ka ikhtiyar nahi rakhta, wo ghusl na kare aur na namaz parhe yahan tak ke jitne din use haiz aata hai us se ziada din guzar jayen.
Hazrat Akrama (RA) states that the waiting period ('iddah) for a woman experiencing istihadah (continuous bleeding) and a woman whose menstrual cycle has no fixed pattern (sometimes twice a month, sometimes once in several months) is three months. Hazrat Qatadah (RA) also held the same view.
حضرت عکرمہ (رض) فرماتے ہیں کہ مستحاضہ اور وہ عورت جس کے حیض کی کوئی ترتیب نہ ہو (کبھی ایک مہینے میں دو مرتبہ آجائے اور کبھی کئی مہینوں میں ایک مرتبہ آئے) اس کی عدت تین ماہ ہے۔ حضرت قتادہ (رض) بھی یہی فرماتے تھے۔
Hazrat Akarma (RA) farmate hain ke mustahaza aur wo aurat jiske haiz ki koi tartib na ho (kabhi ek mahine mein do martaba aajaye aur kabhi kai mahino mein ek martaba aaye) uski iddat teen mahine hai. Hazrat Qatada (RA) bhi yahi farmate thay.
Hazrat Jabir bin Zaid (may Allah be pleased with him) narrates that a discussion took place between Hazrat Abdullah bin Abbas and Hazrat Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with them) regarding a woman whose husband is missing. Both of them said that she should wait for four years, then her husband's guardian will divorce her. Then she will observe the waiting period ('iddah) of four months and ten days. Then a discussion arose between the two regarding her expenses, so Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said that the woman will receive her expenses from her husband's wealth because she had been waiting for him. Hazrat Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) said, "No, this will cause a loss in inheritance. Rather, the woman will take from her husband's wealth (as a loan). If he returns, the wealth will be hers, and if he does not return, she will not get anything."
حضرت جابر بن زید (رض) فرماتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن عباس اور حضرت عبداللہ بن عمر (رض) کے مابین اس عورت کے بارے میں گفتگو ہوئی جس کا خاوند گم ہوگیا ہو، دونوں حضرات نے فرمایا کہ وہ چار سال انتظار کرے گی پھر اس کے خاوند کا ولی اسے طلاق دے دے گا، پھر وہ چار مہینے اور دس دن تک عدت گذارے گی، پھر ان دونوں حضرات کے درمیان نفقہ کے بارے میں گفتگو ہوئی تو حضرت ابن عمر (رض) نے فرمایا کہ عورت کو مرد کے مال میں سے نفقہ ملے گا کیونکہ اس کی وجہ سے عورت رکی رہی ہے، حضرت ابن عباس (رض) نے فرمایا کہ ایسا نہیں ہے، اس طرح تو ورثہ کا نقصان ہوگا، البتہ عورت مرد کے مال میں سے لے گی اگر وہ آگیا تو وہ مال عورت کا ہوگا اور اگر وہ نہ آیا تو عورت کو کچھ نہیں ملے گا۔
Hazrat Jaber bin Zaid (RA) farmate hain keh Hazrat Abdullah bin Abbas aur Hazrat Abdullah bin Umar (RA) ke maben is aurat ke bare mein guftgu hui jis ka khawanad gum ho gaya ho, dono hazrat ne farmaya keh woh chaar saal intezar karegi phir us ke khawanad ka wali use talaq de dega, phir woh chaar mahine aur das din tak iddat guzregi, phir in dono hazrat ke darmiyan nafaqah ke bare mein guftgu hui toh Hazrat Ibn Umar (RA) ne farmaya keh aurat ko mard ke maal mein se nafaqah milega kyunki us ki wajah se aurat ruki rahi hai, Hazrat Ibn Abbas (RA) ne farmaya keh aisa nahin hai, is tarah toh wirtha ka nuqsan hoga, albatta aurat mard ke maal mein se legi agar woh aa gaya toh woh maal aurat ka hoga aur agar woh na aaya toh aurat ko kuchh nahin milega.