It was asked of Hazrat Abraham that if a person sells or frees his slave girl and excludes her pregnancy, then what is the ruling? You said that if the creation of the pregnancy is apparent, then the exclusion is valid, and if its creation is not apparent, then the exclusion is not valid.
حضرت ابراہیم سے سوال کیا گیا کہ اگر کوئی شخص اپنی باندی کو بیچے یا آزاد کرے اور اس کے حمل کو مستثنیٰ کردے تو کیا حکم ہے ؟ آپ نے فرمایا کہ اگر حمل کی خلقت ظاہرہوچ کی ہوتواستثناء درست ہے اور اگر اس کی خلقت ظاہر نہیں ہوئی تو استثناء درست نہیں۔
Hazrat Ibrahim se sawal kiya gaya keh agar koi shakhs apni bandi ko beche ya azad kare aur uske hamal ko mustasna karde to kya hukum hai? Aap ne farmaya keh agar hamal ki khalqat zahir ho chuki ho to istisna durust hai aur agar uski khalqat zahir nahin hui to istisna durust nahin.
Hazrat Shubah said that I asked Hazrat Hakam and Hazrat Hammad that if a person sells or frees his slave-girl and excludes her pregnancy, what is the ruling? They said that he can do so.
حضرت شعبہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم اور حضرت حماد سے سوال کیا کہ اگر کوئی شخص اپنی باندی کو بیچے یا آزاد کرے اور اس کے حمل کو مستثنیٰ کردے تو کیا حکم ہے ؟ انھوں نے فرمایا کہ وہ ایسا کرسکتا ہے۔
Hazrat Shuba kehte hain ki maine Hazrat Hukm aur Hazrat Hammad se sawal kiya ki agar koi shakhs apni bandi ko beche ya azad kare aur uske hamal ko mustasna karde to kya hukm hai? Unhon ne farmaya ki wo aisa kar sakta hai.