Hazrat Taus (may Allah be pleased with him) said that there is no harm in the sale of an animal on credit according to the people who deal with goats, provided that the time is specified and the age is also fixed.
حضرت طاؤس (رض) فرماتے ہیں کہ بکریوں والوں کے نزدیک حیوان کی بیع سلم میں کوئی حرج نہیں ہے جبکہ وقت متعین ہو اور عمر بھی مقرر ہو۔
Hazrat Taus (RA) farmate hain ke bakriyon walon ke nazdeek hewan ki bay salam mein koi harj nahin hai jabke waqt muayyan ho aur umar bhi muqarrar ho.
Hazrat Ata' (may Allah be pleased with him) did not see any harm in the Salam sale of an animal. Provided that the person receives less than the condition and even more than that in the case of crops, provided that both the taker and the giver agree.
حضرت عطائ (رض) حیوان کی بیع سلم میں کوئی حرج نہ سمجھتے تھے۔ جبکہ آدمی شرط سے کم وصول کرلے اور اس سے اوپر بھی عمروں میں جبکہ لینے والا اور دینے والا دونوں راضی ہوں۔
Hazrat Ata (Razi Allahu Anhu) hewan ki bay salam mein koi haraj na samajhte thay. Jabkay aadmi shart se kam wasool kar le aur is se upar bhi umron mein jabkay lene wala aur dene wala dono raazi hon.
Hazrat Mujahid (may Allah have mercy on him) said that we used to stipulate in the sale of slaves that the slave should be so many pillows tall (in length and width).
حضرت مجاہد (رض) فرماتے تھے کہ ہم لوگ خادموں میں بیع سلم کرتے تھے کہ وہ غلام اتنے اتنے بالشت کا ہونا چاہیے (لمبائی وچوڑائی میں) ۔
Hazrat Mujahid (RA) farmate thy k ham log khadimon mein bae salam karte thy k woh ghulam itne itne balisht ka hona chahiye (lambai choodai mein)
It was asked from Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) about the sale of Salam (forward sale) in animals (slaves). He (may Allah be pleased with him) said there is no harm in it.
حضرت ابن عمر (رض) سے حیوان ( خادموں) میں بیع سلم کے متعلق دریافت کیا گیا ؟ آپ (رض) نے فرمایا اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔
Hazrat Ibn Umar (RA) se haiwan (khadimon) mein bai salam ke mutalliq daryaft kya gaya? Aap (RA) ne farmaya is mein koi harj nahi hai.