It is narrated from Ibn Abi Malika that a contract of Kitabat (manumission agreement) was written for a slave woman. Then, during the term of her Kitabat, she gave birth to two children. Then she died. The matter was presented to Abdullah bin Zubair (ra). He said: "If her children wish to remain upon the Kitabat of their mother, they may do so, and when they pay (the remaining amount), they will be free."
حضرت ابن ابی ملیکہ سے مروی ہے کہ ایک عورت (لونڈی) سے کتابت کی گئی۔ پھر اس نے حالت کتابت میں دو بچے جنے۔ پھر اس کا انتقال ہوگیا، اس کے متعلق حضرت عبداللہ بن زبیر (رض) سے دریافت کیا گیا ؟ آپ نے فرمایا : اگر اس کی اولاد اپنی والدہ کی کتابت پر قائم رہنا چاہیں تو ان کو اجازت ہے، جب وہ ادا کریں گے تو آزاد ہوجائیں گے۔
Hazrat Ibn e Abi Malika se marvi hai ki aik aurat (londi) se kitabt ki gai phir us ne halat e kitabt mein do bache janne phir us ka inteqal hogaya us k mutalliq Hazrat Abdullah bin Zubair (RA) se daryaft kiya gaya aap ne farmaya agar us ki aulad apni walida ki kitabt par qaim rehna chahen to un ko ijazat hai jab wo ada karenge to azad hojaenge
Hazrat Ibrahim states that the children of Mukataba will be in their (the masters') possession. They will be set free if they are eligible for freedom and will remain slaves if they are to remain enslaved. In case their master passes away, they should try to pay off the remaining amount of their contract. If they pay it off, they will be set free, and if they are unable to pay, they will remain enslaved.
حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ مکاتبہ کے بچے اس کے مرتبہ میں ہیں، اس کی آزادی کے ساتھ آزاد ہوجائیں گے، اور اس کی غلامی کے ساتھ غلام رہیں گے، اور اگر ان کی والدہ کا انتقال ہوجائے تو جو بدل کتابت رہ گیا ہے اس کی ادائیگی کی کوشش کریں گے اگر تو وہ ادا کردیا وہ آزاد ہوجائیں گے اور اگر ادا نہ کر پائے تو غلام رہیں گے۔
Hazrat Ibrahim farmate hain keh mukataba ke bache us ke martba mein hain, us ki azadi ke sath azad hojain ge, aur us ki gulami ke sath gulam rahain ge, aur agar un ki walda ka inteqal hojae to jo badal kitaabat reh gaya hai us ki adaegi ki koshish karein ge agar to woh ada kardiya woh azad hojain ge aur agar ada na kar pae to gulam rahain ge.