Hazrat Amir states that if a mortgagee takes possession of the mortgaged property and then the mortgagor passes away while still in debt, the mortgagee has a greater right over the remaining debt than other creditors.
حضرت عامر فرماتے ہیں کہ جب مرتہن رہن پر قبضہ کرلے، پھر راہن فوت ہوجائے اور اس پر قرضہ ہو تو وہ باقی قرض خواہوں سے زیادہ حق دار ہے۔
Hazrat Amir farmate hain keh jab murtahan rahan par qabza karle, phir rahin faut hojae aur us par qarza ho to woh baqi qaraz khuwahon se ziada haqdar hai.
It was asked from your eminence that if a person mortgages something and then he passes away, and doesn't leave behind any other possession besides what was mortgaged, and he even has debt besides the mortgage, then? You said: Amongst the creditors of the deceased, the mortgagee has the most right over the mortgage.
حضرت حکم سے دریافت کیا گیا کسی شخص نے رہن رکھوایا پھر وہ فوت ہوگیا، اور رہن کے علاوہ کوئی اور مال نہیں چھوڑا، اور اس پر رہن کے علاوہ بھی قرضہ ہے ؟ آپ نے فرمایا : میت کے قرض خواہوں میں سے رہن کا زیادہ حق دار مرتہن ہے۔
Hazrat Hukm se daryaft kiya gaya kisi shakhs ne rehan rakhwaya phir woh faut hogaya, aur rehan ke ilawa koi aur maal nahin chhora, aur us par rehan ke ilawa bhi qarz hai? Aap ne farmaya: Mayyat ke qarz khwahon mein se rehan ka zyada haqdar murtahin hai.
Hazrat Hassan says that if someone occupies a house and its owner dies or goes bankrupt, the occupier has more right to it. If there is no occupier, it will be distributed among the creditors.
حضرت حسن فرماتے ہیں کہ اگر رہن پر قبضہ ہو اور اس کا مالک فوت ہوجائے یا مفلس ہوجائے تو جس کا قبضہ ہے وہ زیادہ اس کا حق دار ہے اور اگر قبضہ نہ ہو تو وہ قرض خواہوں میں تقسیم ہوگا۔
Hazrat Hassan farmate hain ke agar rahan par qabza ho aur is ka malik faut hojae ya muflis hojae to jis ka qabza hai wo ziada is ka haqdaar hai aur agar qabza na ho to wo qarz khwahon mein taqseem hoga.