25.
Book of Blood Money
٢٥-
كِتَابُ الدِّيَاتِ


For the tongue of the mute and the genitals of the impotent man.

‌فِي لِسَانِ الْأَخْرَسِ وَذَكَرِ الْعِنِّينِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 27149

It is narrated from Hazrat Masruq that there is a decree in the tongue of a dumb.

حضرت مسروق کا ارشاد مروی ہے کہ گونگے کی زبان میں فیصلہ ہے۔

Hazrat Masrooq ka irshad marvi hai keh gungay ki zubaan mein faisla hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ مَسْرُوقٍ ، قَالَ : « فِي لِسَانِ الْأَخْرَسِ حُكْمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 27150

It is narrated from Prophet Abraham that there will be complete reward for the language of the mute.

حضرت ابراہیم سے مروی ہے کہ گونگے کی زبان میں پوری دیت ہوگی۔

Hazrat Ibrahim se marvi hai keh gongay ki zuban mein poori deet hogi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ ، عَنْ هِشَامٍ الدَّسْتُوَائِيِّ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ : « فِي لِسَانِ الْأَخْرَسِ الدِّيَةُ كَامِلَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 27151

It is narrated from Hazrat Ibrahim (Abraham) that there is a judgment for the tongue of the mute and a judgment for the private part of the castrated man.

حضرت ابراہیم سے مروی ہے کہ گونگے کی زبان کے بدلہ میں فیصلہ اور خصی آدمی کے عضو تناسل کے بدلہ میں بھی فیصلہ ہے۔

Hazrat Ibrahim se marvi hai ke gonge ki zaban ke badle mein faisla aur khasi aadmi ke uzv tanasul ke badle mein bhi faisla hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ أَبِي حَنِيفَةَ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ : « فِي لِسَانِ الْأَخْرَسِ حُكْمٌ ، وَفِي ذَكَرِ الْخَصِيِّ حُكْمٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 27152

Hazrat Qatadah said that one-third of the reward for speaking good words is for remaining silent.

حضرت قتادہ کا ارشاد ہے کہ گونگے کی زبان میں صحیح زبان کی دیت کا تہائی حصہ ہے۔

Hazrat Qatadah ka irshad hai keh gungay ki zubaan mein sahih zubaan ki dait ka tehai hissa hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، قَالَ : « فِي لِسَانِ الْأَخْرَسِ الدِّيَةُ كَامِلَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 27153

Hazrat Ibn Juraij said that I asked Ata about the compensation for the private part of a man who could not have sexual intercourse with women, would it be the same as that of a man who could have sexual intercourse with women? He replied in the affirmative. He further said, "What do you think of a person whose private part has been amputated, is his vow not fulfilled?"

حضرت ابن جریج کا ارشاد ہے کہ میں نے عطائ سے سوال کیا کہ ایسے شخص کے عضو تناسل کے بدلہ میں کہ جو عورتوں کے پاس نہ آسکتا ہو اتنی ہی دیت ہوگی کہ جتنی اس شخص کے بدلہ میں ہے کہ جو عورتوں کے پاس آسکتا ہو ؟ تو انھوں نے جواب دیا کہ جی ہاں اور فرمایا کہ آپ کا کیا خیال ہے کہ جس شخص کا عضو تناسل ضائع چکا ہو تو کیا اس کی نذر کو پورا نہیں کیا جاتا ؟

Hazrat Ibn Juraij ka irshad hai keh maine Ataa se sawal kya keh aise shakhs ke uzv tnasul ke badle mein keh jo aurton ke paas na aa sakta ho utni hi diyat hogi keh jitni us shakhs ke badle mein hai keh jo aurton ke paas aa sakta ho? To unhon ne jawab diya keh ji haan aur farmaya keh aap ka kya khayal hai keh jis shakhs ka uzv tnasul zaya chuka ho to kya us ki nazr ko pora nahin kya jata?

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، قَالَ : قُلْتُ لِعَطَاءٍ : فِي ذَكَرِ الَّذِي لَا يَأْتِي النِّسَاءَ مِثْلُ مَا فِي ذَكَرِ الَّذِي يَأْتِي النِّسَاءَ ؟ قَالَ لِي : « نَعَمْ » وَقَالَ : « أَرَأَيْتَ الَّذِي ذَهَبَ ذَلِكَ مِنْهُ ، أَلَيْسَ يُوفِي نَذْرَهُ »