25.
Book of Blood Money
٢٥-
كِتَابُ الدِّيَاتِ


Two slaves, one of whom is injured.

‌الْعَبْدَانِ يُجْرَحُ أَحَدُهُمَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28023

It is narrated from Hazrat Mughirah and Hazrat Hammad that they said: It is narrated from Hazrat Ibrahim that regarding two slaves, one of whom had gouged out the eye of his companion. You said: If the price of both is equal, then an eye will be taken for an eye, and if the price of one of them is more than the other, then the one with the higher price will be returned to the one with the lower price.

حضرت مغیرہ اور حضرت حماد فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم سے ایسے دو غلاموں کے بارے میں مروی ہے کہ جن میں سے ایک نے اپنے ساتھی کی آنکھ پھوڑ دی۔ آپ نے فرمایا : اگر ان دونوں کی قیمت برابر ہے تو آنکھ کے بدلے میں آنکھ پھوڑی جائے گی اور اگر ان میں سے ایک کی قیمت دوسرے سے زیادہ ہے تو زیادہ قیمت والے کو کم قیمت والے پر لوٹائیں گے۔

Hazrat Mugheera aur Hazrat Hammad farmate hain ke Hazrat Ibrahim se aise do ghulamon ke bare mein marvi hai ke jin mein se aik ne apne sathi ki aankh phod di. Aap ne farmaya: Agar in donon ki qeemat barabar hai to aankh ke badle mein aankh phodi jayegi aur agar in mein se aik ki qeemat dusre se zyada hai to zyada qeemat wale ko kam qeemat wale par lautain ge.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، وَعَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، فِي الْعَبْدَيْنِ يَفْقَأُ أَحَدُهُمَا عَيْنَ صَاحِبِهِ ، قَالَ : « إِنْ كَانَتْ قِيمَتُهُمَا سَوَاءً فَالْعَيْنُ بِالْعَيْنِ ، وَإِنْ كَانَتْ قِيمَةُ أَحَدِهِمَا أَكْثَرَ مِنَ الْآخَرِ رَدَّ الْأَكْثَرُ عَلَى الْأَقَلِّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28024

Ibn Juraij reported: I asked 'Ata' about a slave who intentionally killed another slave, knowing that the murdered slave was better than him. What is the ruling on that? He said, "The guardian of the murdered slave will only receive the murdering slave. They are not entitled to anything else." Amr ibn Dinar said in response, "They will only receive the murderer of their slave. If they wish, they can kill him, and if they wish, they can enslave him."

حضرت ابن جریج فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عطائ سے دریافت کیا اس غلام کے متعلق جس نے قصداً ایک غلام کو قتل کردیا درا نحالی کہ مقتول قاتل سے بہتر تھا تو اس کا کیا حکم ہوگا ؟ آپ نے فرمایا : مقتول کے آقا کو صرف اپنے غلام قاتل ملے گا انھیں اس کے سوا کچھ نہیں ملے گا اور حضرت عمرو بن دینار نے اس کے جواب میں فرمایا : انھیں صرف اپنے غلام کا قاتل ملے گا اگر وہ چاہیں تو اسے قتل کردیں اور اگر چاہیں تو اسے غلام بنالیں۔

Hazrat Ibn Juraij farmate hain keh maine Hazrat Ataa se daryaft kiya is ghulam ke mutalliq jis ne qasdan ek ghulam ko qatl kardiya dar unhali keh maqtul qatil se behtar tha to is ka kya hukum hoga? Aap ne farmaya: Maqtul ke aaqa ko sirf apne ghulam qatil milenge unhen is ke siwa kuchh nahin milega aur Hazrat Amr bin Dinar ne is ke jawab mein farmaya: Unhen sirf apne ghulam ka qatil milega agar wo chahen to usay qatl kar den aur agar chahen to usay ghulam bana len.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، قَالَ : قُلْتُ لِعَطَاءٍ : الْعَبْدُ يَقْتُلُ الْعَبْدَ عَمْدًا ، الْمَقْتُولُ خَيْرٌ مِنَ الْقَاتِلِ ؟ قَالَ : « لَيْسَ لِسَادَةِ الْمَقْتُولِ إِلَّا قَاتِلُ عَبْدِهِمْ ، إِنْ شَاءُوا قَتَلُوهُ ، وَإِنْ شَاءُوا اسْتَرَقُّوهُ »