26.
Book of Hudud
٢٦-
كِتَابُ الْحُدُودِ


Regarding women's testimony in punishments.

‌فِي شَهَادَةِ النِّسَاءِ فِي الْحُدُودِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28714

Hazrat Hajjaj says that Hazrat Zuhri said: After the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and you (peace and blessings of Allah be upon him), the Sunnah of two Caliphs has passed: the testimony of women is not permissible in Hudood.

حضرت حجاج فرماتے ہیں کہ حضرت زھری نے ارشاد فرمایا : رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے بعد دو خلیفوں کے سنت گزر چکی ہے : حدود میں عورتوں کی گواہی جائز نہیں۔

Hazrat Hajjaj farmate hain keh Hazrat Zuhri ne irshad farmaya: Rasool Allah (sallallahu alaihi wasallam) aur aap (sallallahu alaihi wasallam) ke baad do khalifoun ke sunnat guzar chuki hai: hudood mein aurton ki gawahi jaiz nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، وعَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : " مَضَتِ السُّنَّةُ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ وَالْخَلِيفَتَيْنِ مِنْ بَعْدِهِ : أَلَّا تَجُوزَ شَهَادَةُ النِّسَاءِ فِي الْحُدُودِ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28715

It is narrated that someone asked Imam Ali (a.s.) about three men and two women who testify against one man regarding adultery? He replied: it is not permissible unless all four are men.

حضرت بیان فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم سے سوال کاس گیا : ان تین آدمیوں اور دو عورتوں کے متعلق جنہوں نے ایک آدمی کے خلاف زنا کی گواہی دی ؟ آپ نے فرمایا : جائز نہیں یہاں تک کہ وہ چاروں آدمی ہوں۔

Hazrat bayan farmate hain keh Hazrat Ibrahim se sawal kia gaya: in teen aadmiyon aur do aurton ke mutaliq jinhone ek aadmi ke khilaf zina ki gawahi di? Aap ne farmaya: jaiz nahin yahan tak keh woh charon aadmi hon.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا بَيَانٌ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ : سُئِلَ عَنْ ثَلَاثَةٍ شَهِدُوا عَلَى رَجُلٍ بِالزِّنَا وَامْرَأَتَانِ ، قَالَ : « لَا تَجُوزُ حَتَّى يَكُونُوا أَرْبَعَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28716

His Highness said that Hazrat Abraham said: The testimony of women is not valid in matters of divorce and hudud.

حضرت حکم فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم نے ارشاد فرمایا : طلاق اور حدود میں عورتوں کی گواہی جائز نہیں۔

Hazrat Hukam farmate hain ke Hazrat Ibrahim ne irshad farmaya: talaq aur hudood mein aurton ki gawahi jaiz nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « لَا تَجُوزُ شَهَادَةُ النِّسَاءِ فِي الطَّلَاقِ وَالْحُدُودِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28717

Hazrat Mujald narrates that Hazrat Aamir said: The testimony of women is not valid in matters of punishment.

حضرت مجالد فرماتے ہیں کہ حضرت عامر نے ارشاد فرمایا : سزاؤں میں عورتوں کی گواہی جائز نہیں۔

Hazrat Mujalid farmate hain ki Hazrat Aamir ne irshad farmaya: sazaon mein aurton ki gawahi jaiz nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحِيمِ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ مُجَالِدٍ ، عَنْ عَامِرٍ ، قَالَ : « لَا تَجُوزُ شَهَادَةُ النِّسَاءِ فِي الْحُدُودِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28718

Hazrat Zakaria narrated that Hazrat Shabi said: The testimony of a woman or a slave is not permissible in any case.

حضرت زکریا فرماتے ہیں کہ حضرت شعبی نے ارشاد فرمایا : کسی بھی حد میں عورت یا غلام کی گواہی جائز نہیں۔

Hazrat Zakaria farmate hain keh Hazrat Shabi ne irshad farmaya: kisi bhi had mein aurat ya ghulam ki gawahi jaiz nahin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ هَاشِمٍ ، ووَكِيعٌ ، عَنْ زَكَرِيَّا ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « لَا تَجُوزُ شَهَادَةُ امْرَأَةٍ فِي حَدٍّ ، وَلَا شَهَادَةُ عَبْدٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28719

Hazrat Yunus narrated that Hazrat Hasan Basri said: The testimony of women is not permissible in punishments.

حضرت یونس فرماتے ہیں کہ حضرت حسن بصری نے ارشاد فرمایا : سزاؤں میں عورتوں کی گواہی جائز نہیں۔

Hazrat Younus farmate hain keh Hazrat Hasan Basri ne irshad farmaya: sazaon mein aurton ki gawahi jaiz nahin.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، قَالَ : « لَا تَجُوزُ شَهَادَةُ النِّسَاءِ فِي الْحُدُودِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28720

Hazrat Jubair narrated that Hazrat Zahaq said: The testimony of women is not permissible in any bloodshed, nor in any punishment for bloodshed.

حضرت جویبر فرماتے ہیں کہ حضرت ضحاک نے ارشاد فرمایا : عورتوں کی گواہی نہ کسی خون میں جائز ہے اور نہ کسی خون کی سزا میں۔

Hazrat Joyber farmate hain keh Hazrat Dahak ne irshad farmaya: Aurton ki gawahi na kisi khoon mein jaiz hai aur na kisi khoon ki saza mein.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدَةُ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ جُوَيْبِرٍ ، عَنِ الضَّحَّاكِ ، قَالَ : « لَا تَجُوزُ شَهَادَةُ النِّسَاءِ فِي حَدٍّ وَلَا دَمٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28721

Hazrat Sufyan narrated that I heard Hazrat Hammad saying this: The testimony of women is not permissible in punishments.

حضرت سفیان فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حماد کو یوں ارشاد فرماتے ہوئے سنا : سزاؤں میں عورتوں کی گواہی جائز نہیں۔

Hazrat Sufyan farmate hain ke maine Hazrat Hammad ko yun irshad farmate huye suna: sazaon mein auraton ki gawahi jaiz nahi.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، قَالَ : سَمِعْتُ حَمَّادًا يَقُولُ : « لَا تَجُوزُ شَهَادَةُ النِّسَاءِ فِي الْحُدُودِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 28722

Hazrat Ibn Abi Ziyad narrates that Hazrat Zuhri said: "No one should be flogged in any case with less than two witnesses."

حضرت ابن ابی ذئب فرماتے ہیں کہ حضرت زھری نے ارشاد فرمایا : سزاؤں میں کسی بھی صورت میں کوڑے نہیں مارے جائں ک گے مگر دو آدمیوں کی گواہی سے۔

Hazrat Ibn e Abi Zaib farmate hain ke Hazrat Zahri ne irshad farmaya: sazaon mein kisi bhi sorat mein koore nahi maare jayen ge magar do aadmiyon ki gawahi se.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مَعْنُ بْنُ عِيسَى ، عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ : « لَا يُجْلَدُ فِي شَيْءٍ مِنَ الْحُدُودِ إِلَّا بِشَهَادَةِ رَجُلَيْنِ »