Hazrat Hajjaj says that Hazrat Atai considered it undesirable to use diacritical marks in the Quran. And that nothing else be written in it except the Quran.
حضرت حجاج فرماتے ہیں کہ حضرت عطائ مصحف میں اعشار کی نشانی لگانا مکروہ سمجھتے تھے۔ اور یہ بھی کہ اس میں قرآن کے علاوہ کوئی اور بات لکھی جائے۔
Hazrat Hajjaj farmate hain keh Hazrat Ataa mushaf mein aashar ki nishani lagana makrooh samajhte thay. Aur yeh bhi keh is mein Quran ke alawa koi aur baat likhi jaye.
Hazrat Laith narrates that Hazrat Mujahid considered it undesirable to write a punctuation mark for decimals in the Mushaf or to write details of anything, and he also considered it undesirable to say, "Surah al-Baqarah," and used to say: "The Surah in which there is a mention of Baqarah (cow)."
حضرت لیث فرماتے ہیں کہ حضرت مجاہد مکروہ سمجھتے تھے کہ مصحف میں اعشار کی نشانی لگائی جائے یا کسی چیز کی تفصیل لکھی جائے اور یوں کہنا بھی مکروہ سمجھتے تھے، سورة البقرۃ، اور یوں کہتے : وہ سورت جس میں بقرہ کا ذکر ہے۔
Hazrat Lais farmate hain keh Hazrat Mujahid makrooh samajhte thay keh mushaf mein ash'aar ki nishani lagayi jaye ya kisi cheez ki tafseel likhi jaye aur yun kehna bhi makrooh samajhte thay, Sura al-Baqarah, aur yun kehte: woh surat jis mein baqarah ka zikar hai.
Hazrat Zubayr Qan said, "I said to Hazrat Abu Razin, 'I have a Mushaf (copy of the Quran). I want to affix a gold seal on it and at the beginning of every Surah I want to write this and this many Ayahs.' So Hazrat Abu Razin said, 'Do not increase such things in the Quran which are of the world, neither less nor more.'
حضرت زبرقان فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت ابو رزین سے عرض کیا : میرے پاس ایک مصحف ہے میں چاہتا ہوں کہ اس پر سونے کی مہر لگا ؤں اور ہر سورت کے شروع میں لکھ دوں۔ اتنی اور اتنی آیات ؟ تو حضرت ابو رزین نے فرمایا : تم قرآن میں اس چیز کو مت زیادہ کرو جو دنیا کی چیزیں ہیں نہ تھوڑی نہ زیادہ۔
Hazrat Zarqan farmate hain keh maine Hazrat Abu Razeen se arz kiya : mere pass ek mushaf hai main chahta hun keh is par sone ki mohar lagaun aur har surat ke shuru mein likh dun itni aur itni ayat ? To Hazrat Abu Razeen ne farmaya : tum Quran mein is cheez ko mat ziada karo jo duniya ki cheezein hain na thori na ziada.
Hazrat Mughira narrates that Hazrat Ibrahim considered it undesirable to put dots in the Quran and to put such and such marks at the end of the Surahs.
حضرت مغیرہ فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم مکروہ سمجھتے تھے مصحف میں نقطے لگانے کو اور سورة کے اختتام پر اس طرح اور اس طرح نشانی لگانے کو۔
Hazrat Mugheera farmate hain ke Hazrat Ibrahim makruh samajhte the mushaf mein nuqte lagane ko aur sura ke ikhtitam par is tarah aur is tarah nishani lagane ko.
Hazrat Hajjaj narrates from his teacher that Hazrat Abdullah bin Masud saw a special mark in a copy of the Quran, so he erased it and said: Do not teach anything other than this in the Quran.
حضرت حجاج اپنے استاذ سے نقل کرتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن مسعود نے ایک مصحف میں خاص نشان لگا دیکھا تو اس کو مٹا دیا اور فرمایا : قرآن میں اس کے غیر کی آمیزش مت کرو۔
Hazrat Hajjaj apne ustaad se naql karte hain keh Hazrat Abdullah bin Masood ne ek mushaf mein khas nishan laga dekha to usko mita diya aur farmaya : Quran mein uske ghair ki ameezish mat karo.
Hazrat Hajjaj says that Hazrat Ata disliked the marking of vowels in the Quran and the writing of anything other than the Quran in it.
حضرت حجاج فرماتے ہیں کہ حضرت عطاء ناپسند کرتے تھے کہ مصحف میں اعشار کی نشانی لگائی جائے اور اس میں قرآن کے علاوہ کوئی اور چیز لکھی جائے۔
Hazrat Hajjaj farmate hain keh Hazrat Ata napasand karte thay keh mushaf mein aashar ki nishani lagayi jaye aur is mein Quran ke alawa koi aur cheez likhi jaye.