29.
Book of Virtues of the Quran
٢٩-
كِتَابُ فَضَائِلِ الْقُرْآنِ


What was revealed from the Quran in Mecca and Medina.

‌مَا نَزَلَ مِنَ الْقُرْآنِ بِمَكَّةَ، وَالْمَدِينَةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30139

Hazrat Mujahid narrates that Hazrat Abu Hurairah said; Surah Fatiha was revealed in Madinah Munawwarah.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ حضرت ابوہریرہ نے ارشاد فرمایا؛ سورة فاتحہ مدینہ منورہ میں نازل ہوئی۔

Hazrat Mujahid farmate hain keh Hazrat Abu Huraira ne irshad farmaya; Surah Fatiha Madinah Munawwara mein nazil hui.

حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : « أُنْزِلَتْ فَاتِحَةُ الْكِتَابِ بِالْمَدِينَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30140

Hazrat Hisham bin Urwah narrates that his father Hazrat Urwah said, "The part of the Quran in which the issues of Hajj or any obligation are mentioned, then undoubtedly that part was revealed in Madinah and the part of the Quran in which the mention of previous nations, centuries and punishments are mentioned, then undoubtedly that part was revealed in Makkah."

حضرت ہشام بن عروہ فرماتے ہیں کہ ان کے والد حضرت عروہ نے ارشاد فرمایا : قرآن کے جس حصہ میں حج کے مسائل یا کسی فریضہ کو بیان کیا گیا ہے پس بلاشبہ وہ حصہ مدینہ میں نازل ہوا اور قرآن کے جس حصہ میں سابقہ امتوں اور صدیوں اور عذاب کا ذکر ہے پس بلاشبہ وہ حصہ مکہ میں نازل ہوا۔

Hazrat Hisham bin Urwah farmate hain ke un ke walid Hazrat Urwah ne irshad farmaya : Quran ke jis hissa mein Hajj ke masail ya kisi fariza ko bayan kya gaya hai pas bila shuba woh hissa Madina mein nazil hua aur Quran ke jis hissa mein sabaq umaton aur sadiyon aur azab ka zikar hai pas bila shuba woh hissa Makkah mein nazil hua.

حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : « مَا كَانَ مِنْ حَجٍّ ، أَوْ فَرِيضَةٍ فَإِنَّهُ نَزَلَ بِالْمَدِينَةِ ، وَمَا كَانَ مِنْ ذِكْرِ الْأُمَمِ ، وَالْقُرُونِ ، وَالْعَذَابِ فَإِنَّهُ أُنْزِلَ بِمَكَّةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30141

Hazrat Salma narrates that Hazrat Dahak said: (O Believers!) These verses were revealed in Medina.

حضرت سلمہ فرماتے ہیں کہ حضرت ضحاک نے ارشاد فرمایا : (اے ایمان والو ! ) یہ آیات مدینہ میں نازل ہوئیں۔

Hazrat Salmah farmate hain keh Hazrat Zihak ne irshad farmaya: (Ae imaan walo!) Yeh ayat Madina mein nazil hui.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سَلَمَةَ ، عَنِ الضَّحَّاكِ : " ﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا ﴾ [ البقرة : ١٠٤ ] فِي الْمَدِينَةِ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30142

Hazrat Ibrahim narrates that Hazrat Ali said: Every verse in the Quran which addresses (O Believers!) was revealed in Medina, and every verse in the Quran which addresses (O People!) was revealed in Mecca.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ حضرت علقمہ نے ارشاد فرمایا : قرآن میں ہر وہ آیت جس میں ( اے ایمان والو ! ) کے ذریعہ خطاب ہے مدینہ میں نازل ہوئی، اور قرآن میں ہر وہ آیت جس میں ( اے لوگو ! ) کے ذریعہ خطاب ہے وہ مکہ میں نازل ہوئی۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh Hazrat Alqama ne irshad farmaya: Quran mein har woh aayat jis mein (ae imaan walo!) ke zariye khitab hai Madina mein nazil hui, aur Quran mein har woh aayat jis mein (ae logo!) ke zariye khitab hai woh Makkah mein nazil hui.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : " كُلُّ شَيْءٍ فِي الْقُرْآنِ ﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا ﴾ [ البقرة : ١٠٤ ] أُنْزِلَ بِالْمَدِينَةِ ، وَكُلُّ شَيْءٍ فِي الْقُرْآنِ ﴿ يَا أَيُّهَا النَّاسُ ﴾ [ البقرة : ٢١ ] أُنْزِلَ بِمَكَّةَ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30143

Hazrat Abdur Rahman bin Yazid narrates that Hazrat Abdullah bin Masud said: We used to recite short Surahs as evidence in Makkah, and these Surahs did not have (O believers) in them.

حضرت عبد الرحمن بن یزید فرماتے ہیں کہ حضرت عبداللہ بن مسعود نے ارشاد فرمایا : ہم نے چھوٹی سورتیں بطور دلائل کے مکہ میں پڑھیں، ان سورتوں میں ( اے ایمان والو) نہیں تھا۔

Hazrat Abdul Rahman bin Yazid farmate hain keh Hazrat Abdullah bin Masood ne irshad farmaya: Hum ne chhoti surtein ba tor dalail ke Makkah mein parhin, in suraton mein (ae iman walo) nahin tha.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، قَالَ : " قَرَأْنَا الْمُفَصَّلَ حُجَجًا وَنَحْنُ بِمَكَّةَ لَيْسَ فِيهَا ﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا ﴾ [ البقرة : ١٠٤ ] "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30144

Hazrat Ayyub narrates that Hazrat Ukkarma said: Every Surah in which (Ya ayyuhal-ladhina aamanu) is present is Madani.

حضرت ایوب فرماتے ہیں کہ حضرت عکرمہ نے ارشاد فرمایا : ہر وہ سورت جس میں ( اے ایمان والو) موجود ہے وہ مدنی ہے۔

Hazrat Ayub farmate hain keh Hazrat Ikrama ne irshad farmaya: Har woh surat jis mein (ae iman walo) mojood hai woh Madani hai.

حَدَّثَنَا عَفَّانُ ، قَالَ : حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ عِكْرِمَةَ ، قَالَ : " كُلُّ سُورَةٍ فِيهَا ﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا ﴾ [ البقرة : ١٠٤ ] فَهِيَ مَدَنِيَّةٌ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30145

Hazrat Mansoor narrates that Hazrat Mujahid said: All praise is for Allah, who is the Lord of all the worlds. This was revealed in Madinah.

حضرت منصور فرماتے ہیں کہ حضرت مجاہد نے ارشاد فرمایا : سب تعریفیں اس اللہ کے لیے ہیں جو تمام جہانوں کا پروردگار ہے۔ یہ مدینہ میں نازل ہوئی۔

Hazrat Mansoor farmate hain keh Hazrat Mujahid ne irshad farmaya: Sab tarifain us Allah ke liye hain jo tamam jahaanoka parwardigaar hai. Yeh Madinamen nazil hui.

حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ ، عَنْ زَائِدَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، قَالَ : « الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ أُنْزِلَتْ بِالْمَدِينَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30146

Hazrat Laith narrates that Hazrat Shehr said; Surah Al-An'am is a Makki surah.

حضرت لیث فرماتے ہیں کہ حضرت شھر نے ارشاد فرمایا؛ سورة الانعام مکی سورت ہے۔

Hazrat Lais farmate hain ke Hazrat Shahr ne irshad farmaya; Sura Al Anam Makki surat hai.

حَدَّثَنَا قَبِيصَةُ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ شَهْرٍ ، قَالَ : « الْأَنْعَامُ مَكِّيَّةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30147

Hazrat Nazr bin Qais narrates that Hazrat Urwah said: Every verse in which the address is (O people!) was revealed in Makkah and every verse in which the address is (O believers!) was revealed in Madinah.

حضرت نضر بن قیس فرماتے ہیں کہ حضرت عروہ نے ارشاد فرمایا : ہر وہ آیت جس میں ( اے لوگو ! ) کے ذریعہ خطاب ہے وہ مکہ میں نازل ہوئی اور ہر وہ آیت جس میں ( اے ایمان والو ! ) کے ذریعہ خطاب ہے وہ مدینہ میں نازل ہوئی۔

Hazrat Nazr bin Qais farmate hain ke Hazrat Urwah ne irshad farmaya: Har woh ayat jismein (Ae logo!) ke zariye khitab hai woh Makkah mein nazil hui aur har woh ayat jismein (Ae Imaan walo!) ke zariye khitab hai woh Madina mein nazil hui.

حَدَّثَنَا أَبُو أَحْمَدَ مِسْعَرٌ ، عَنِ النَّضْرِ بْنِ قَيْسٍ ، عَنْ عُرْوَةَ : " مَا كَانَ ﴿ يَا أَيُّهَا النَّاسُ ﴾ [ الأعراف : ١٥٨ ] بِمَكَّةَ ، وَمَا كَانَ ﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا ﴾ [ البقرة : ١٠٤ ] بِالْمَدِينَةِ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30148

Hazrat Ibn e Aun narrates that some people recited this verse in front of Imam Sha'bi: "And there is a testimony in the Jews to the same effect [as this Qur'an]" So it was said to him: By the witness, is it meant Hadrat Abdullah bin Salam? So he [Imam Sha'bi] said: How could it be Ibn e Salam, whereas this Surah is Makki?!

حضرت ابن عون فرماتے ہیں کہ کچھ لوگوں نے امام شعبی کے پاس آیت پڑھی : جبکہ گواہی دے چکا ہے ایک گواہ بنی اسرائیل میں سے اسی جیسے کلام پر۔ پس کہا گیا : گواہ سے مراد حضرت عبداللہ بن سلام ہیں تو آپ نے فرمایا : یہ ابن سلام کیسے ہوسکتے ہیں حالانکہ یہ سورت تو مکی ہے ؟ !۔

Hazrat Ibn Aun farmate hain keh kuch logon ne Imam Shabi ke paas ayat padhi: Jabkeh gawahi de chuka hai ek gawah Bani Israel mein se isi jaise kalaam par. Pas kaha gaya: Gawah se murad Hazrat Abdullah bin Salam hain to aap ne farmaya: Yeh Ibn Salam kaise hosakte hain halanke yeh surat to Makki hai?!

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، قَالَ : ذَكَرُوا عِنْدَ الشَّعْبِيِّ قَوْلَهُ : ﴿ وَشَهِدَ شَاهِدٌ مِنْ بَنِي إِسْرَائِيلَ ﴾ [ الأحقاف : ١٠ ]، فَقِيلَ : عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سَلَامٍ ، فَقَالَ : « كَيْفَ يَكُونُ ابْنُ سَلَامٍ وَهَذِهِ السُّورَةُ مَكِّيَّةٌ ؟»

Musannaf Ibn Abi Shaybah 30149

Hazrat Hisham bin Urwah narrates that his father Hazrat Urwah said: "Without any doubt, I know very well which part of the Quran was revealed in Mecca and which part was revealed in Medina. The part revealed in Mecca mostly consists of parables and accounts of the past, while the portion revealed in Medina contains injunctions, ordinances, and matters related to Jihad."

حضرت ہشام بن عروہ فرماتے ہیں کہ ان کے والد حضرت عروہ نے ارشاد فرمایا : بلاشبہ میں بہت اچھے طریقہ سے جانتا ہوں قرآن کا جو حصہ مکہ میں نازل ہوا اور جو حصہ مدینہ میں نازل ہوا۔ بہرحال جو حصہ مکہ میں نازل ہوا اس میں مثالوں کا بیان اور پچھلے واقعات کا ذکر ہے، اور باقی جو حصہ مدینہ میں نازل ہوا اس میں فرائض ، حدود اور جہاد کا بیان ہے۔

Hazrat Hisham bin Urwah farmate hain keh un ke walid Hazrat Urwah ne irshad farmaya: Bilashuba main bahut achhe tarike se janta hun Quran ka jo hissa Makkah mein nazil hua aur jo hissa Madinah mein nazil hua. Beharhaal jo hissa Makkah mein nazil hua us mein misalon ka bayan aur pichle waqeat ka zikr hai, aur baqi jo hissa Madinah mein nazil hua us mein faraiz, hudood aur jihad ka bayan hai.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : « إِنِّي لَأَعْلَمُ مَا نَزَلَ مِنَ الْقُرْآنِ بِمَكَّةَ ، وَمَا أُنْزِلَ بِالْمَدِينَةِ ، فَأَمَّا مَا نَزَلَ بِمَكَّةَ فَضَرْبُ الْأَمْثَالِ ، وَذِكْرُ الْقُرُونِ ، وَأَمَّا مَا نَزَلَ بِالْمَدِينَةِ فَالْفَرَائِضُ ، وَالْحُدُودُ ، وَالْجِهَادُ »