Abu Hurairah: The one who puts his forearms on the ground (during prostration) has prayed incorrectly.
حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ جس شخص نے سجدہ میں اپنی دونوں کہنیوں کو زمین پر ٹیک دیا تو اس نے غلط نماز پڑھی۔
Hazrat Abu Hurairah razi Allah anhu se riwayat hai ke jis shakhs ne sajde mein apni donon khaniyon ko zameen par taik diya to us ne ghalat namaz parhi.
مَنْكَرِهَالْإِقْعَاءَفِيالصَّلَاةِ
Musannaf Ibn Abi Shaybah 2932
Abu Hurairah narrated that my close friend (peace and blessings of Allah be upon him) forbade me from sitting like a monkey sits.
حضرت ابوہریرہ فرماتے ہیں کہ مجھے میرے خلیل (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس بات سے منع کیا کہ میں بندر کے بیٹھنے کی طرح بیٹھوں۔
Hazrat Abu Huraira farmate hain ke mujhe mere khalil (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne is baat se mana kya ke main bandar ke baithne ki tarah baithun.
Hazrat Haris narrated that Hazrat Ali used to consider it reprehensible to sit with the ankles and thighs joined together (in prayer), and used to say that this is the manner of the Satan.
حضرت حارث فرماتے ہیں کہ حضرت علی نماز میں پنڈلی اور رانوں کو ملا کر کو لہوں کے بل بیٹھنے کو مکروہ خیال فرماتے تھے اور یہ کہتے کہ یہ شیطان کا انداز ہے۔
Hazrat Haris farmate hain ke Hazrat Ali namaz mein pindli aur raanon ko mila kar ghutnon ke bal baithne ko makruh khayal farmate thay aur yeh kehte ke yeh shaitan ka andaz hai
Hazrat Saeed bin Muqabri says that I prayed with Hazrat Abu Hurairah. I was sitting on the front part of my feet, so he pulled me until I sat comfortably.
حضرت سعید بن مقبری کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابوہریرہ کے ساتھ نماز پڑھی، میں اپنے قدموں کے اگلے حصہ پر بیٹھا تو انھوں نے مجھے کھینچا یہاں تک کہ میں ا طمینان سے بیٹھ گیا۔
Hazrat Saeed bin Muqabri kehte hain ke maine Hazrat Abu Huraira ke sath namaz parhi, main apne qadmon ke agle hissa par baitha to unhon ne mujhe khencha yahan tak ke main itminan se baith gaya.
Prophet Abraham considered it disliked in prayer to sit by joining the shins and thighs, sitting on the heels. He said that the worshiper should place his right heel on his right foot so that it is straight and the toes are towards the Qibla. And he should rest his left hip on the ground and spread his left foot out to the right.
حضرت ابراہیم نے نماز میں پنڈلی اور رانوں کو ملا کر کو لہوں کے بل بیٹھنے اور اس طرح بیٹھنے کو مکروہ خیال فرمایا کہ نمازی اپنے دائیں کولہے کو دائیں پاؤں پر اس طرح رکھے کہ وہ کھڑا ہو اور انگلیوں کا رخ قبلہ کی طرف ہو، نیز بائیں کولہے کو زمین پر ٹیکے اور بائیں پاؤں کو پھیلا کر دائیں طرف کونکالے۔
Hazrat Ibrahim ne namaz mein pindli aur raano ko mila kar kolhon ke bal bethne aur iss tarah bethne ko makruh khayal farmaya keh namaazi apne dahine kolhe ko dahine paon par iss tarah rakhe keh woh khara ho aur ungliyon ka rukh qibla ki taraf ho, neez bayen kolhe ko zameen par tike aur bayen paon ko phela kar dahine taraf konkale.
Hazrat Hassan and Hazrat Muhammad (peace be upon them) considered it undesirable to sit with the shins joined and the thighs spread out and touching the ground.
حضرت حسن اور حضرت محمد نما زمین پنڈلی اور رانوں کو ملا کر کو لہوں کے بل بیٹھنے کو مکروہ خیال فرماتے تھے۔
Hazrat Hassan aur Hazrat Muhammad numa zameen pindli aur raanon ko mila kar ghutnon ke bal baithne ko makrooh khayal farmate thay.
Hazrat Jabir narrates that Hazrat Aamir considered it reprehensible to sit with shins and thighs joined together, facing the qibla, between the two prostrations (of prayer).
حضرت جابر فرماتے ہیں کہ حضرت عامر نے دونوں سجدوں کے درمیان پنڈلی اور رانوں کو ملا کر کو لہوں کے بل بیٹھنے کو مکروہ بتایا ہے۔
Hazrat Jabir farmate hain keh Hazrat Aamir ne donon sajdon ke darmiyaan pindi aur raanon ko mila kar ghutnon ke bal bethne ko makruh bataya hai
Hazrat Aisha (may Allah be pleased with her) narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) forbade sitting in prayer with the shins and thighs joined together like a lump.
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے نماز میں پنڈلی اور رانوں کو ملا کر کو لہوں کے بل بیٹھنے سے منع کیا ہے۔
Hazrat Ayesha farmati hain keh Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne namaz mein pindli aur raanon ko mila kar kolhon ke bal bethne se mana kya hai.