Hazrat Abu Huraira narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) offered the morning prayer. Probably it was the Fajr prayer. When you finished the prayer, you said, "Did any of you recite?" One man said that he had recited. You said, "I was also thinking who among me is arguing with me in the Qur'an?!”
حضرت ابوہریرہ فرماتے ہیں کہ نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے صبح کی نماز پڑھائی۔ غالباً وہ فجر کی نماز تھی۔ جب آپ نے نماز مکمل کرلی تو آپ نے فرمایا کہ کیا تم میں سے کسی نے قراءت کی ہے ؟ ایک آدمی نے کہا کہ میں نے قراءت کی ہے۔ آپ نے فرمایا کہ میں بھی سوچ رہا تھا کہ قرآن میں مجھ سے کون جھگڑ رہا ہے ؟ !
Hazrat Abu Hurairah farmate hain ke Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne subah ki namaz parhai. Ghaliban woh fajar ki namaz thi. Jab aap ne namaz mukammal karli to aap ne farmaya ke kya tum mein se kisi ne qirat ki hai? Ek aadmi ne kaha ke mein ne qirat ki hai. Aap ne farmaya ke mein bhi soch raha tha ke Quran mein mujh se kaun jhaghad raha hai?!
Hazrat Imran bin Husain narrates that one day the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) offered the afternoon prayer. When you finished the prayer, you said, 'Did anyone recite Surah Al-A'la?' A man said, 'I did.' You said, 'I knew someone was competing with me.'
حضرت عمران بن حصین فرماتے ہیں کہ ایک دن نبی پاک (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ظہر کی نماز پڑھائی۔ جب آپ نماز سے فارغ ہوئے تو آپ نے فرمایا کہ کیا کسی نے سورة الاعلیٰ کی تلاوت کی ہے۔ ایک آدمی نے کہا کہ میں نے کی ہے۔ آپ نے فرمایا کہ مجھے معلوم ہوگیا تھا کہ کوئی مجھ سے جھگڑ رہا ہے۔
Hazrat Imran bin Haseen farmate hain ke aik din Nabi Pak (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne Zuhar ki namaz parhai. Jab aap namaz se farigh huye to aap ne farmaya ke kya kisi ne Surah Al-Ala ki tilawat ki hai. Ek aadmi ne kaha ke maine ki hai. Aap ne farmaya ke mujhe maloom hogaya tha ke koi mujh se jhagda kar raha hai.
Hazrat Abdullah narrates that we used to recite the Quran behind the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), so he forbade us, saying, "You confuse the Quran upon me."
حضرت عبداللہ فرماتے ہیں کہ ہم رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پیچھے قراءت کرتے تھے تو آپ نے ہمیں یہ کہہ کر منع فرمادیا کہ تم میرے اوپر قرآن کو خلط ملط کردیتے ہو۔
Hazrat Abdullah farmate hain keh hum Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke peeche qiraat karte thay to aap ne humain yeh keh kar mana farmadiya keh tum mere upar Quran ko khalat malat kar dete ho
Hazrat Aisha narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Whoever has an Imam, his recitation is their recitation."
حضرت عائشہ فرماتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جس کا امام ہو تو امام کی قراءت اس کی قراءت ہے۔
Hazrat Ayesha farmati hain keh Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh jis ka imam ho tou imam ki qirat us ki qirat hai.
Hazrat Abu Wa'il narrates that a man came to Hazrat Abdullah and asked, "Can I recite behind the Imam?" He replied, "There is an engagement in prayer, and the Imam has taken the responsibility for this engagement."
حضرت ابو وائل کہتے ہیں کہ ایک آدمی حضرت عبداللہ کے پاس آیا اور اس نے کہا کہ کیا میں امام کے پیچھے قراءت کرسکتا ہوں ؟ انھوں نے فرمایا کہ نماز میں ایک مصروفیت ہے اور اس کا مصروفیت کا ذمہ امام نے لے رکھا ہے۔
Hazrat Abu Wael kehte hain ke ek aadmi Hazrat Abdullah ke paas aaya aur usne kaha ke kya main Imam ke peeche qirat kar sakta hun? Unhon ne farmaya ke namaz mein ek masrofiat hai aur iska masrofiat ka zimma Imam ne le rakha hai.
Hazrat Aswad said that, as far as I know about the Imam who is reciting (the Quran), I consider it better to put a burning coal in my mouth than to recite behind him.
حضرت اسود فرماتے ہیں کہ جس امام کے بارے میں مجھے علم ہے کہ وہ قراءت کررہا ہے اس کے پیچھے قراءت کرنے سے زیادہ بہتر میں یہ سمجھتا ہوں کہ اپنے منہ میں انگارا رکھ لوں۔
Hazrat Aswad farmate hain keh jis imam ke bare mein mujhe ilm hai keh woh qirat kar raha hai uske peeche qirat karne se ziada behtar main yeh samajhta hun keh apne munh mein angara rakh lun.
Hazrat Abu Haroon narrates that I asked Abu Saeed about reciting behind the Imam, so he said that the recitation of the Imam is sufficient for you.
حضرت ابو ہارون کہتے ہیں کہ میں نے ابو سعید سے امام کے پیچھے قراءت کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ تمہارے لیے امام کی قراءت کافی ہے۔
Hazrat Abu Haroon kahte hain ke maine Abu Saeed se Imam ke peeche qirat ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya ke tumhare liye Imam ki qirat kafi hai.
Hazrat Abu Bishr narrates that I asked Hazrat Saeed bin Jubair about reciting behind the Imam, so he said that there is no recitation behind the Imam.
حضرت ابو بشر فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت سعید بن جبیر سے امام کے پیچھے قراءت کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ امام کے پیچھے قراءت نہیں ہوتی۔
Hazrat Abu Bashar farmate hain keh maine Hazrat Saeed bin Jubair se Imam ke peeche qirat ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya keh Imam ke peeche qirat nahi hoti.
Hazrat Waleed bin Qais narrated that I asked Hazrat Suwaid bin Ghafla whether I should recite behind the Imam in Zuhr and Asr prayer? They replied no.
حضرت ولیدبن قیس فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت سوید بن غفلہ سے سوال کیا کہ کیا میں ظہر اور عصر کی نماز میں امام کے پیچھے قراءت کروں ؟ انھوں نے فرمایا نہیں۔
Hazrat Waleed bin Qais farmate hain keh maine Hazrat Suwaid bin Ghafla se sawal kya keh kya main Zuhar aur Asar ki namaz mein Imam ke peeche qirat karoon? Unhon ne farmaya nahi.
Hazrat Malik bin Umarah says that I do not know how many students of Hazrat Abdullah used to say that there will be no recitation behind the Imam. Among them is Amr bin Maimoon.
حضرت مالک بن عمارہ فرماتے ہیں کہ میں نہیں جانتا کہ حضرت عبداللہ کے کتنے ہی شاگرد کہا کرتے تھے کہ امام کے پیچھے قراءت نہیں ہوگی۔ ان میں سے ایک عمرو بن میمون بھی ہیں۔
Hazrat Malik bin Amr farmate hain keh main nahin janta keh Hazrat Abdullah ke kitne hi shagird kaha karte the keh Imam ke peeche qirat nahin hogi. In mein se aik Amro bin Maimoon bhi hain.
It is narrated from Hazrat Abu Hurairah that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The Imam is appointed so that he may be followed. When he says Takbir, you too should say Takbir, and when he recites (Quran), you should remain silent."
حضرت ابوہریرہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ امام اس لیے بنایا جاتا ہے تاکہ اس کی اقتداء کی جائے، جب وہ تکبیر کہے تو تم بھی تکبیر کہو اور جب وہ قراءت کرے تو تم خاموش رہو۔
Hazrat Abu Hurairah se riwayat hai keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh Imam is liye banaya jata hai takay us ki iqtida ki jaye, jab woh takbeer kahe to tum bhi takbeer kaho aur jab woh qirat kare to tum khamosh raho.
It is narrated from Hazrat Jabir (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Whoever has an Imam, the recitation of the Imam is sufficient for him."
حضرت جابر سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ارشاد فرمایا کہ جس کا کوئی امام ہو امام کی قراءت اس کے لیے کافی ہے۔
Hazrat Jaber se riwayat hai keh Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne irshad farmaya keh jis ka koi imam ho imam ki qirat us ke liye kafi hai.