3.
Book of Prayers
٣-
كِتَابُ الصَّلَوات


A man catches the imam while he is bowing, he said: one takbir suffices him

‌الرَّجُلُ يُدْرِكُ الْإِمَامَ وَهُوَ رَاكِعٌ قَالَ: تُجْزِئُهُ تَكْبِيرَةٌ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2505

Hazrat Ibn Umar and Hazrat Zaid bin Thabit said that if a person finds the Imam in the state of bowing (Ruku), then it is sufficient for him to say one Takbeer.

حضرت ابن عمر اور حضرت زید بن ثابت فرماتے ہیں کہ اگر کوئی شخص امام کو حالت رکوع میں مل جائے تو اس کے لیے ایک تکبیر کہنا کافی ہے۔

Hazrat Ibn Umar aur Hazrat Zaid bin Sabit farmate hain ke agar koi shakhs Imam ko halat ruku mein mil jaye to uske liye ek takbeer kehna kafi hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عَبْدُ الْأَعْلَى ، عَنْ مَعْمَرٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ سَالِمٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، وَزَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ ، قَالَا : « إِذَا أَدْرَكَ الرَّجُلُ الْقَوْمَ رُكُوعًا فَإِنَّهُ يُجْزِئُهُ تَكْبِيرَةٌ وَاحِدَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2506

Hazrat Zuhri states that Hazrat Urwah bin Zubair and Hazrat Zaid bin Thabit, if they joined the prayer while the Imam was in Ruku (bowing), they would say only one Takbir (Allahu Akbar) for both the Ruku and the prayer.

حضرت زہری فرماتے ہیں کہ حضرت عروہ بن زبیر اور حضرت زید بن ثابت امام کے رکوع میں ہونے کی حالت میں اگر نماز میں شریک ہوتے تو رکوع اور نماز کے لیے ایک ہی تکبیر کہا کرتے تھے۔

Hazrat Zuhri farmate hain ki Hazrat Urwah bin Zubair aur Hazrat Zaid bin Sabit Imam ke rukuh mein hone ki halat mein agar namaz mein sharik hote to rukuh aur namaz ke liye ek hi takbeer kaha karte the.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ إِسْمَاعِيلَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ ، وَزَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ ، أَنَّهُمَا كَانَا « يَجِيئَانِ وَالْإِمَامُ رَاكِعٌ ، فَيُكَبِّرَانِ تَكْبِيرَةَ الِافْتِتَاحِ لِلصَّلَاةِ وَلِلرَّكْعَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2507

Prophet Abraham said that one takbir is enough for you.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ تمہارے لیے ایک تکبیر کافی ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh tumhare liye ek takbeer kaafi hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « تَكْبِيرَةٌ وَاحِدَةٌ تُجْزِئُكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2508

Hazrat Ibn 'Aliah (may Allah have mercy on him) said: "I asked Ibn Abi Nujayh: 'If a person joins the congregation while they are in the bowing position (Ruku'), should he say one Takbir and join them in bowing?' He replied: 'Hazrat Mujahid (may Allah have mercy on him) used to say that it is permissible for him to do so.'

حضرت ابن علیہ کہتے ہیں کہ میں نے ابن ابی نجیح سے پوچھا کہ آدمی جماعت میں اس حال میں شریک ہو کہ لوگ حالت رکوع میں ہیں تو کیا وہ ایک تکبیر کہہ کر رکوع کرلے ؟ وہ فرمانے لگے کہ حضرت مجاہد فرمایا کرتے تھے کہ اس کے لیے ایسا کرنا جائز ہے۔

Hazrat Ibn Aliah kahte hain ke maine Ibn Abi Najeh se poocha ke aadmi jamaat mein is haal mein sharik ho ke log halat ruku mein hain to kya wo ek takbeer keh kar ruku karle? Wo farmane lage ke Hazrat Mujahid farmaya karte the ke uske liye aisa karna jaiz hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، قَالَ : قُلْتُ لِابْنِ أَبِي نَجِيحٍ : الرَّجُلُ يَنْتَهِي إِلَى الْقَوْمِ وَهُمْ رُكُوعٌ ، فَيُكَبِّرُ تَكْبِيرَةً وَيَرْكَعُ "، قَالَ : كَانَ مُجَاهِدٌ ، يَقُولُ : « تُجْزِئُهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2509

Hazrat Ata said that saying one takbeer is permissible, and saying more is better.

حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ ایک تکبیر جائز ہے اگر زیادہ کہے تو افضل ہے۔

Hazrat Ata farmate hain ke aik takbeer jaiz hai agar ziada kahe to afzal hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « تُجْزِئُهُ التَّكْبِيرَةُ ، وإنْ زَادَ فَهُوَ أَفْضَلُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2510

Hazrat Ibn al-Musayyab said that one takbeer is permissible.

حضرت ابن المسیب فرماتے ہیں کہ ایک تکبیر جائز ہے۔

Hazrat Ibnul Musayyab farmate hain ki aik takbeer jaiz hai

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ سَعِيدٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنِ ابْنِ الْمُسَيِّبِ ، قَالَ : « تُجْزِئُهُ التَّكْبِيرَةُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2511

Hazrat Bakr (R.A) said to say one Takbeer.

حضرت بکر فرماتے ہیں کہ ایک تکبیر کہہ لو۔

Hazrat Bakr farmate hain ke aik takbeer keh lo.

حَدَّثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ أَبِي عُمَارَةَ ، عَنْ بَكْرٍ ، قَالَ : سَمِعْتُهُ يَقُولُ : « كَبِّرْ تَكْبِيرَةً »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2512

Hazrat Mu'awiyah said that one takbir is enough.

حضرت میمون فرماتے ہیں کہ ایک تکبیر کافی ہے۔

Hazrat Maimun farmate hain ke aik takbeer kaafi hai.

حَدَّثَنَا خَالِدُ بْنُ حَيَّانَ ، عَنْ جَعْفَرٍ ، عَنْ مَيْمُونٍ ، قَالَ : « تُجْزِئُهُ تَكْبِيرَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2513

Hazrat Hassan considered it preferable to say two Takbeers. If one says one Takbeer in a hurry or by mistake, then it is still permissible.

حضرت حسن اس بات کو مستحب قرار دیتے تھے کہ آدمی دو تکبیریں کہے۔ اگر جلدی میں یا بھول کر ایک تکبیر کہہ لی تو پھر بھی جائز ہے۔

Hazrat Hassan is baat ko mustahab qarar dete thay keh aadmi do takbirein kahe Agar jaldi mein ya bhool kar ek takbeer keh li to phir bhi jaiz hai

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، « أَنَّهُ كَانَ يَسْتَحِبُّ أَنْ يُكَبِّرَ تَكْبِيرَتَيْنِ ، فَإِنْ عَجَّلَ أَوْ نَسِيَ فَكَبَّرَ تَكْبِيرَةً أَجْزَأَهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2514

The Prophet (peace be upon him) ordered that one Takbeer is sufficient.

حضرت حکم فرماتے ہیں کہ ایک تکبیر کافی ہے۔

Hazrat Hukam farmate hain keh aik takbeer kaafi hai

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، قَالَ : سَأَلْتُ الْحَكَمَ فَقَالَ : « تُجْزِئُهُ تَكْبِيرَةٌ »